Archiwum Hapel.pl
[Problem]SKLauncher - Wersja do druku

+- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl)
+-- Dział: Archiwum (https://archiwum.hapel.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Kosz (https://archiwum.hapel.pl/forum-12.html)
+--- Wątek: [Problem]SKLauncher (/thread-10967.html)



[Problem]SKLauncher - VampireQ - 08.11.2016

Specyfikacja techniczna komputera: 
Procesor: Intel® Core™2 Duo Cpu    E7600 @ 3.06GHz 
RAM: 4,00 GB (dostępne 3,50GB )
Wersja systemu: x64
Opis problemu: Podczas uruchamiania gry launcher się crashuje
Screeny: http://imgur.com/a/gxHXu
Treść błędu: http://pastebin.com/hFgHyzUh

Przed założeniem tematu, przeczytałem FAQ launchera, i nie znalazłem rozwiązania swojego problemu.


RE: [Problem]SKLauncher - Lambdahh - 08.11.2016

Kod:
Java HotSpot(TM) Client VM warning

...czyli masz Javę 32-bitową, 64-bitowa wyświetla w komunikacie "Java HotSpot™ 64-Bit Server VM warning".

Zainstaluj Javę stąd: https://www.java.com/pl/download/manual.jsp [opcja Windows Offline (64-bitowa)]


RE: [Problem]SKLauncher - VampireQ - 09.11.2016

Pobrałem jave 64-bitową i problem nadal występuje.
Chyba rzeczywiście muszę sobie dokupić RAM.
Mimo wszystko dzięki za pomoc.


RE: [Problem]SKLauncher - Lambdahh - 09.11.2016

Jeśli wciąż występuje u ciebie dokładnie ten sam komunikat, to znaczy, że gra dalej wykorzystuje Javę 32-bitową, a nie 64-bitową.

Gdy wejdziesz do Edit Profile w launcherze, zawartość pola obok Executable powinna wyglądać dokładnie tak:

Kod:
C:\Program Files\Java\jre1.8.0_111\bin\javaw.exe

Na pewno pobrałeś to, o czym pisałem?

[Obrazek: hMO5HFN.png]


RE: [Problem]SKLauncher - VampireQ - 09.11.2016

Rzeczywiście gra wykorzystywała 32-bitową.
Dzięki wielkie Smile
Problem rozwiązany.


RE: [Problem]SKLauncher - Pecie - 13.12.2016

Zamykam, przenoszę.