[Problem]SKLauncher - Wersja do druku +- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl) +-- Dział: Archiwum (https://archiwum.hapel.pl/forum-10.html) +--- Dział: Kosz (https://archiwum.hapel.pl/forum-12.html) +--- Wątek: [Problem]SKLauncher (/thread-10967.html) |
[Problem]SKLauncher - VampireQ - 08.11.2016 Specyfikacja techniczna komputera: Procesor: Intel® Core2 Duo Cpu E7600 @ 3.06GHz RAM: 4,00 GB (dostępne 3,50GB ) Wersja systemu: x64 Opis problemu: Podczas uruchamiania gry launcher się crashuje Screeny: http://imgur.com/a/gxHXu Treść błędu: http://pastebin.com/hFgHyzUh Przed założeniem tematu, przeczytałem FAQ launchera, i nie znalazłem rozwiązania swojego problemu. RE: [Problem]SKLauncher - Lambdahh - 08.11.2016 Kod: Java HotSpot(TM) Client VM warning ...czyli masz Javę 32-bitową, 64-bitowa wyświetla w komunikacie "Java HotSpot™ 64-Bit Server VM warning". Zainstaluj Javę stąd: https://www.java.com/pl/download/manual.jsp [opcja Windows Offline (64-bitowa)] RE: [Problem]SKLauncher - VampireQ - 09.11.2016 Pobrałem jave 64-bitową i problem nadal występuje. Chyba rzeczywiście muszę sobie dokupić RAM. Mimo wszystko dzięki za pomoc. RE: [Problem]SKLauncher - Lambdahh - 09.11.2016 Jeśli wciąż występuje u ciebie dokładnie ten sam komunikat, to znaczy, że gra dalej wykorzystuje Javę 32-bitową, a nie 64-bitową. Gdy wejdziesz do Edit Profile w launcherze, zawartość pola obok Executable powinna wyglądać dokładnie tak: Kod: C:\Program Files\Java\jre1.8.0_111\bin\javaw.exe Na pewno pobrałeś to, o czym pisałem? [Obrazek: hMO5HFN.png] RE: [Problem]SKLauncher - VampireQ - 09.11.2016 Rzeczywiście gra wykorzystywała 32-bitową. Dzięki wielkie Problem rozwiązany. RE: [Problem]SKLauncher - Pecie - 13.12.2016 Zamykam, przenoszę. |