Archiwum Hapel.pl
[PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Wersja do druku

+- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl)
+-- Dział: Out of Character (https://archiwum.hapel.pl/forum-7.html)
+--- Dział: Propozycje (https://archiwum.hapel.pl/forum-95.html)
+---- Dział: Archiwum (https://archiwum.hapel.pl/forum-216.html)
+---- Wątek: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym (/thread-11164.html)



[PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Juminako - 27.11.2016

Krótko i zwięźle - niech ustawiona skala gracza zmienia jego rzeczywiste wymiary, a nie tylko sprawia tego wizualne wrażenie.

Kiedy się przestawi skalę teraz oprócz wyglądu nic się nie zmienia - mały goblin ani nawet kuguchar nie przejdzie przez dziurę wysokości jednej kratki, a olbrzym może wejść do baru wejściem 2x1, dla normalnych ludzi.
nierealne

Z propozycją wychodzę z powodu puszczenia nerwów na meczu, kiedy kafel przeleciał przez bok grubego obrońcy, jakby system pomylił go z duchem grubego mnicha.

wypowiadajcie sie, albo chociaz ankieta, tam na górze


RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - God - 27.11.2016

Domyślam się że zarąbiście ciężkie do zrobienia pod kątem technicznym Tongue

Poza tym - olbrzym może się wczołgać! Big Grin


RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Joanne - 27.11.2016

To jest chyba niemożliwe, ale jakby jednak dało radę to byłbym totalnie za, bo rzeczywiście też to odczuwam czasem.


RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Jason - 27.11.2016

Bardzo fajna propozycja jeśli chodzi o wymienione pierwsze z argumentów dotyczące niskich goblinów i wielkich olbrzymów. W praktyce mogłoby się przydać, kiedy gracz wypija eliksir pomniejszający, aby przecisnąć się przez otwór wielkości jednej kratki, bo chce pokonać taką przeszkodę.
Nie zgadzam się jedynie z argumentem mówiącym o quidditch'u. W OOC mamy do czynienia z jedną pętlą, ale w IC wciąż są to trzy pętle. Z tego co wiem nikt nie zmieniał zasad gry znanych z uniwersum. Gdyby była mowa o grze z jedną pętlą, szersza postura gracza miałaby sens. Ale w momencie, kiedy w IC do czynienia mamy z trzema pętlami, to nie widzę tego, aby grubszy gracz był na tyle zwinny, by manewrować między nimi z pozytywnym efektem. 
Quidditch pozostanie na haplu do samego końca rozrywką OOC. Nie ma sposobu, aby odzwierciedlał idealnie to, co było opisane w książkach. W IC mecz jest jednym, a w OOC drugim. Jedyne co je łączy to wynik meczu.


RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Mr_Gibster - 28.11.2016

Pomysł jako tako spoko, ale no ciężko byłoby to zrobić i ogólnie obciążało by to bardzo serwer. Fajny pomysł, ale jestem na nie.



RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - em411 - 28.11.2016

Cytat:Why don’t you add hitbox changes?
I want to keep this mod aesthetic only. And for servers it not required for players to have the mod. That would be weird that some would have hitbox changes, while players without the mod wont see them. I might add it in the future if I can find a good way to implement it.

Cytat z faq, More Player Models 2.