[PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Wersja do druku +- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl) +-- Dział: Out of Character (https://archiwum.hapel.pl/forum-7.html) +--- Dział: Propozycje (https://archiwum.hapel.pl/forum-95.html) +---- Dział: Archiwum (https://archiwum.hapel.pl/forum-216.html) +---- Wątek: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym (/thread-11164.html) |
[PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Juminako - 27.11.2016 Krótko i zwięźle - niech ustawiona skala gracza zmienia jego rzeczywiste wymiary, a nie tylko sprawia tego wizualne wrażenie. Kiedy się przestawi skalę teraz oprócz wyglądu nic się nie zmienia - mały goblin ani nawet kuguchar nie przejdzie przez dziurę wysokości jednej kratki, a olbrzym może wejść do baru wejściem 2x1, dla normalnych ludzi. nierealne Z propozycją wychodzę z powodu puszczenia nerwów na meczu, kiedy kafel przeleciał przez bok grubego obrońcy, jakby system pomylił go z duchem grubego mnicha. wypowiadajcie sie, albo chociaz ankieta, tam na górze RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - God - 27.11.2016 Domyślam się że zarąbiście ciężkie do zrobienia pod kątem technicznym Poza tym - olbrzym może się wczołgać! RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Joanne - 27.11.2016 To jest chyba niemożliwe, ale jakby jednak dało radę to byłbym totalnie za, bo rzeczywiście też to odczuwam czasem. RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Jason - 27.11.2016 Bardzo fajna propozycja jeśli chodzi o wymienione pierwsze z argumentów dotyczące niskich goblinów i wielkich olbrzymów. W praktyce mogłoby się przydać, kiedy gracz wypija eliksir pomniejszający, aby przecisnąć się przez otwór wielkości jednej kratki, bo chce pokonać taką przeszkodę. Nie zgadzam się jedynie z argumentem mówiącym o quidditch'u. W OOC mamy do czynienia z jedną pętlą, ale w IC wciąż są to trzy pętle. Z tego co wiem nikt nie zmieniał zasad gry znanych z uniwersum. Gdyby była mowa o grze z jedną pętlą, szersza postura gracza miałaby sens. Ale w momencie, kiedy w IC do czynienia mamy z trzema pętlami, to nie widzę tego, aby grubszy gracz był na tyle zwinny, by manewrować między nimi z pozytywnym efektem. Quidditch pozostanie na haplu do samego końca rozrywką OOC. Nie ma sposobu, aby odzwierciedlał idealnie to, co było opisane w książkach. W IC mecz jest jednym, a w OOC drugim. Jedyne co je łączy to wynik meczu. RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - Mr_Gibster - 28.11.2016 Pomysł jako tako spoko, ale no ciężko byłoby to zrobić i ogólnie obciążało by to bardzo serwer. Fajny pomysł, ale jestem na nie.
RE: [PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym - em411 - 28.11.2016 Cytat:Why don’t you add hitbox changes? Cytat z faq, More Player Models 2. |