~Liga Quidditcha 2055/2057 - Wersja do druku +- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl) +-- Dział: Archiwum (https://archiwum.hapel.pl/forum-10.html) +--- Dział: Kosz (https://archiwum.hapel.pl/forum-12.html) +--- Wątek: ~Liga Quidditcha 2055/2057 (/thread-11965.html) |
~Liga Quidditcha 2055/2057 - Nagini - 06.02.2017 Zasady gry OOC razem z IC
- Komenda /jazda ma zostać dezaktywowana przed rozpoczęciem meczu. - Wszelkie game mody, oraz god mody muszą zostać wyłączone przed meczem. - Komenda /opis ma zostać wyczyszczona przed rozpoczęciem meczu - Jakkolwiek użyte zaklęcie OOC podczas meczu, czy też wbicie BW innemu graczowi będzie skutkowało wydaleniem z boiska. - Na mecz stawiamy się w pełnym stroju do gry w Quidditcha. [Szafa] - Rezerwacje stadionu na treningu należy zgłaszać do nauczyciela latania, bądź dyrekcji. - Zakaz jakichkolwiek dopalaczy bądź eliksirów (Felix Felicis, energi, siły etc.) Tyczy się to też potek używanych w OOC z gamemoda lub od moderatora.
Krótkie wyjaśnienie zasad, jeśli ktoś uważa, że będą rzeczy karane za OOC. Jeśli używacie aspektów OOC, takich jak komend czy skryptowe zaklęcie w celu uzyskania przewagi w meczu IC, to nie dziwcie się, że zostaniecie za to ukarani IC. Obrońca:
-Nie może przetrzymywać kafla dłużej niż minutę - upomnienie, oddanie kafla drużynie przeciwnej. -Nie może wylatywać poza pole bramkowe - upomnienie. - Ma zakaz lapania znicza mając okazję lub proszenie swoich pałkarzy o rzut tłuczkiem.
Pałkarz: -Nie może odbijać tłuczka w kierunku obrońcy - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry. -Nie może odbijać tłuczka w kierunku widowni - upomnienie. -Pałkarz może wylecieć poza boisko w pogoni za szukającym. -Zabrania się DMowania gracza samą pałką, bez użycia tłuczka - upomnienie. -Może wlatywać w pole bramkowe. Ścigający: -Zakazuje mu się wlatywać w pole bramkowe, nie ważne czy z kaflem czy bez. -minusowe punkty, upomnienie po wielokrotnym przekroczeniu. -Może odbierać kafla przez klepnięcie przeciwnego ścigającego lewym przyciskiem myszy. -Zakazuje mu się wylatywać poza boisko - upomnienie. -Zakazuje mu się łapania kafla ze środka boiska przed gwizdkiem - upomnienie, minusowe punkty, wstrzymanie gry. -Zakazuje mu się przetrzymywania kafla przez więcej niż minutę, musi on kafla podać, lub strzelić do bramki przeciwnika. - odebranie kafla, minusowe punkty, upomnienie. - Mają zakaz wlatywania na swoje pole bramkowe i pomganie obrońcy poprzez łapanie kafla. Inaczej karane to będzie minusowymi punktami
Szukający: -Zabrania mu się DMowania przeciwnego szukającego - upomnienie. - Zakaz bicia innych zawodników przeciwnej drużyny.
- Całkowity zakaz dotykania kafla lub broniąc bramkę nawet gdy ma się okazję do tego. - Za remis obie drużyny dostają po punkcie. Tak samo jak za walkower czy wygrany mecz poprzez większą ilość zawodników gdy drużyna przeciwna ma mniej niż 4 zawodników. Punktowanie meczy
-Za zwycięstwo przyznawane są 2 punkty.
-Dodatkowe 5 punktów przyznaje się jeśli zostało zdobyte przewagą 150 punktów. -Dodatkowe 3 punkty jeśli zostało zdobyte przewagę 100 punktów. -Dodatkowy 1 punkt jeśli zostało zdobyte przewagą 50 punktów. -Punkty (pkt. 2, 3, 4) nie sumują się. Dodaje się zawsze możliwie największą liczbę punktów nie zwielokrotniając jej. Rozkład meczy
Gryffindor - Hufflepuff
(Data: 19.02.2017 godzina 18:00) Slytherin - Ravenclaw (Data: 19.02.2017 godzina 19:00) Ravenclaw - Gryffindor (Data: 26.02.2017 godzina 18:00) Hufflepuff - Slytherin (Data: 26.02.2017 godzina 19:00) Slytherin - Gryffindor (Data: 05.03.2017 godzina 18:00) Hufflepuff - Ravenclaw Slytherin (Data: 05.03.2017 godzina 19:00) Gryffindor - Hufflepuff (Data: 12.03.2017 godzina 18:00) Slytherin - Ravenclaw (Data: 12.03.2017 godzina 19:00) FINAŁ
Walczą domy które uzyskały najwięcej punktów, jednak jeśli dom prowadzący ma znaczną przewagę mecz finałowy nie odbywa się.
Punkty
Gryffindor - 0
Hufflepuff - 1
Ravenclaw - 0
Slytherin - 1
Drużyny
W meczu mogą brać jedynie osoby będące w drużynie, które zostaną wybrane przez kapitana. W skład drużyny wchodzi: jeden szukający, jeden obrońca, trzech ścigających oraz dwóch pałkarzy. Drużyna może grać w składzie minimalnie czterech osób, a maksymalnie w składzie pełnym czyli siedmiu osób. Kapitan ma za zadanie przeprowadzać co jakiś czas rekrutacje do drużyny, nawet na rezerwowych. A przed każdym meczem powinien odbyć się jeden trening. Poniżej będzie znajdować się rozpiska drużyn, głównego składu oraz składu rezerwowego. Nie ma możliwości skakania z pozycji na pozycje w głównym zespole, rezerwowi jedynie mogą wskakiwać na pozycje wolne.
Gryffindor
Kapitan: Szukający: Ścigający: Ścigający: Ścigający: Pałkarz: Pałkarz: Obrońca: ===== Rezerwa: Ravenclaw Kapitan: Szukający: Ścigający: Ścigający: Ścigający: Pałkarz: Pałkarz: Obrońca: ===== Rezerwa: Slytherin Kapitan: Szukający: Ścigający: Ścigający: Ścigający: Pałkarz: Pałkarz: Obrońca: ===== Rezerwa: Hufflepuff Kapitan: Szukający: Ścigający: Ścigający: Ścigający: Pałkarz: Pałkarz: Obrońca: ===== Rezerwa: RE: ~Liga Quidditcha 2055/2057 - modno - 12.02.2017 Dzisiejsze Mecze Są Odwołane RE: ~Liga Quidditcha 2055/2057 - Nagini - 20.02.2017 Gryffindor - 0
Hufflepuff - 1 Ravenclaw - 0 Slytherin - 1 RE: ~Liga Quidditcha 2055/2057 - Nightmare - 04.03.2017 Najbliższe mecze:
Ravenclaw - Hufflepuff (Data: 5.02.2017 godzina 19:00) Hufflepuff - Slytherin (Data: 5.02.2017 godzina 18:00) |