Archiwum Hapel.pl
Margels' Doom - Wersja do druku

+- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl)
+-- Dział: Hydepark (https://archiwum.hapel.pl/forum-217.html)
+--- Dział: Twórczość (https://archiwum.hapel.pl/forum-114.html)
+--- Wątek: Margels' Doom (/thread-13105.html)

Strony: 1 2 3


Margels' Doom - czarekPL - 19.05.2017

[Obrazek: avatar_51.png?dateline=1483343603]
CzarekPL przedstawia
Margels' Doom
czyli gra, która zmieni twoje życie

Czy zawsze chciałeś zabijać Margeli? Jeśli tak, to jest to gra właśnie dla ciebie. Wciel się w Magoratha Elda i zmień bieg historii, zakańczając raz na zawsze żywot rodu Margel. Morduj margelistów w trzech różniących się atmosferą lokacjach!

Recenzje od anonimowych betatesterów
Zalety gry
  • Zabijaj aurorów i Margeli do woli
  • Profesjonalny dubbing
  • Trzy zróżnicowane poziomy wiernie oddające klimat serwera
  • Wiele rodzajów przeciwników - w tym bossowie
  • Zagadki logiczne i zawiłe korytarze, które wciągną cię na wiele godzin minut
  • Gra dla całej rodziny
  • Autorskie tekstury dodające klimatu, mało odstające od tych z serwera
  • Znane postacie z sagi hapel.pl
Co powinieneś wiedzieć
Odpalamy przez plik ,,Margels' Doom.bat", nie przez ,,gzdoom.exe"!

Sterujemy klawiaturą i myszką.

[Obrazek: 7w03Xkh.png]
Są trzy rodzaje drzwi. Pierwsze to zwykły element dekoracji i gracz nie może wykonywać z nimi interakcji. Drugie, z podświetloną na żółto klamką, to drzwi, które można otworzyć, czasami potrzeba do tego klucza. Ostatnie drzwi, z podświetlaną na czerwono klamką, przenoszą po kliknięciu do nowego miejsca więc zanim ich użyjesz, upewnij się że zwiedziłeś już całą lokację.

[Obrazek: DrRTSlo.png]
W grze jest sześć kluczy, służą one do otwierania drzwi. Są to dwa rodzaje (skullkey i keycard) razy trzy kolory.
(red skullkey ≠ red keycard etc.)
klucze znikają po przejściu do kolejnego poziomu

W drugim poziomie pod koniec jest bug i za drzwiami nie ma tekstur. Nie wiem jak to naprawić, żeby przejść dalej trzeba kliknąć tam ,,e".

Gra jest na silniku dooma i minecraft moda do niego. Grę zacząłem tworzyć drugi dzień po pierwszym zagraniu w dooma, więc jeśli ktoś jest w tym głębiej niech mi wybaczy nieprofesjonalizm i ilość syfu w plikach gry.


Specjalne podziękowania:

@God - tło na menu, muzyka końcowa, betatesting
@Merlin0 - dubbing
@ReTTy - dubbing
@Xaroyu - dubbing
@Hoopdead - pomoc ze skinami
@Biegaczysko - betatesting
@Juminako - betatesting
@Jason - betatesting

Na koniec
Bardzo proszę o piwka jak i o komentarze pod tym wątkiem. To da mi jeszcze większą satysfakcję za dobrze wykonaną robotę.


[Obrazek: BSOMjGG.png]



RE: Margels' Doom - ReTTy - 19.05.2017

Bardzo dobrze współpracowało mi się z tym użytkownikiem jako aktor głosowy. Polecam CzarekPL najlepszy kumpel.


RE: Margels' Doom - Xaroyu - 19.05.2017

Polecam serdecznie użytkownika jak i produkt przez niego wypuszczony. Pełny profesjonalizm, a także doskonała współpraca jak i kontakt w studiu dubbingowym. 
Kawał dobrej roboty czarkuPL.


RE: Margels' Doom - Mapi - 19.05.2017

Geniusz, no geniusz.


RE: Margels' Doom - PrawdziwyZiela - 19.05.2017

Kurde, to jest zbyt piękne aby mogło być prawdziwe. MAJSTERSZTYK, PICO BELLO, ARCYDZIEŁO! Niestety nie zapisałem i mnie tomek zabił Sad Dubbing odwalony perfekcyjnie, lvl'e również... no po prostu kozak, kocham! Heart


RE: Margels' Doom - Zamaskowany - 19.05.2017

Fajnie się gra, polecam.


RE: Margels' Doom - Ferith - 19.05.2017

Kozak gra kiedy multiplayer?


RE: Margels' Doom - czarekPL - 19.05.2017

Najpierw dajcie mi 40 piwek to pomyśle


RE: Margels' Doom - HoopDead - 20.05.2017

miód :3


RE: Margels' Doom - merlin0 - 20.05.2017

Wspólpraca z firmą Czarek_PL Enterteinmeit była samą przyjemnością. Polecam produkt