Archiwum Hapel.pl
[M] Miasteczko: Wiedźmin! - Wersja do druku

+- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl)
+-- Dział: Hydepark (https://archiwum.hapel.pl/forum-217.html)
+--- Dział: Rozrywka (https://archiwum.hapel.pl/forum-116.html)
+--- Wątek: [M] Miasteczko: Wiedźmin! (/thread-17410.html)

Strony: 1 2


[M] Miasteczko: Wiedźmin! - Maghnus - 02.07.2018

Haplowicze!
Są wakacje, a więc chciałbym zacząć nowy trend, który "obudził się" podczas ubiegłorocznych wakacji! Miasteczka! Jest to chwilowe oderwanie się od świata Pottera i zanurzenie się do innego uniwersum na naszym Forum. Przychodzę do was z czymś co kiedyś było mianowicie z miasteczkiem dot. ogólnie pojętego w kulturze "Wiedźmina"!  Miasteczko Wiedźmina swoja fabułę, jak nie ciężko się domyśleć, będzie opierało na książkach Andrzeja Sapkowskiego, różnych zatwierdzonych przez niego komiksów oraz gier Redów ( deweloperów od Wiedźmina, Wiedźmina 2 Zabójcy Królów oraz Wiedźmina 3 Dziki Gon ) 

Te miasteczko inspirowane będzie ubiegłorocznym, z którym możecie zapoznać się tu! Postaram się jednak, aby nie powielać każdego schematu  i stworzyć coś własnego. Zaczynamy...

Ceademil Dh’oine! 

--- REGULAMIN ---
1. Podobnie jak podczas gry na serwerze tak i tu zakazuje się stosowanie PoweGamingu, MetaGamingu i innch form psujących rozgrywkę.
2. Aby zacząć rozgrywkę należy napisać mini podanie wg. wzoru "Kreowanie Postaci", a każde podanie musi zostać zaakceptowane przez Mistrza Gry
3. Wstawiany post, musi wpasować się w klimat i nie można go edytować,aby zmienić bieg wydarzeń.
4. Posty pisane są w IC lub OOC
5. Grę prowadzi Mistrz Gry Miasteczka albo osoba do tego wytypowana
6. W razie sytuacji spornych należy rozwiązać spór pokojowo lub stosować zasadę "Mistrz Gry ma zawsze rację" 
7. Regulamin może ulec zmienię, lecz o tym MG ma obowiązek poinformować w poście OOC

--- WSKAZÓWKI DOT. POSTÓW IC ---
1. Czynności należy zapisywać w **
2. Wypowiedzi postaci, o ile nie są to monologi, a w opisanej historii  występuje osoba 3. należy pisać od myślników.
3. Jeżeli post zawiera Informacje OOC należy umieścić ją w {}lub[], zaś nawiasy () służą do wyjaśnienia niedopowiedzeń, na które czytający powinien zwrócić uwagę.

--- MISTRZOWIE GRY MIASTECZKA ---
1. Maghnus
2. Posada wolna, zależna od ilości osób w miasteczku

--- ZARYS GŁÓWNEJ FABUŁY ---
Odkąd Nilfgard zajął wszystkie ziemie Północy i praktycznie wszystkie tereny "Świata", ten żył w spokoju i harmonii. Już od wielu lat nie nastąpił żaden większy spór, czy też wojna. Upadłe Królestwa powstają z kolan jako kolonie czarnych, a byłe rody królewskie wracają na trony jako ambasadorzy Cesarza Nilfgardu. Stare Nacje powoli wracają do swoich "domów",a tylko niewielka ich część dożyła tych chwil. Gdzieś na Końcu Świata żyją jeszcze elfy i driady, którym przewodzi następczyni Eithné, która sama poległa w walce o Brokilon, obecnie malutki zagajnik pielęgnowany przez druidów. Elfy równie nielicznie ukrywają się po lasach nienawidząc ludzi jeszcze bardziej niż zwykle, lecz z braku sił zmuszone są do "pokoju". Jedynie czarodzieje mają się dobrze. Aretuza i Ban Ard zawiązały lekką współpracę, a po upadku Loży nic więcej na razie się nie tworzy - każdy się nadal boi, że może to wzniecić gniew Cesarza. Wiedżminów prawie nie widać już na drogach, podobnie jak krwiożerczych bestii, a jedynie wyrafinowane stworzenia są gdzieś wśród nas. Cały ten "ład" jednak miała plaga, która zaczęła dziesiątkować zwykła ludność, a o dziwno tylko i wyłącznie rdzennych nilfgardczyków. Czyżby ktoś maczał w tym palce i dawał szanse na odbudowane dawnego Świata?

--- KREOWANIE POSTACI ---
1. Imię ( może być nazwisko albo miasto pochodzenia )
2. Przynależność ( Czarodziej, Człowiek, Elf, Bestia )
3. Pochodzenie ( przydatny link
4. Wiek ( Służę pomocą w ustaleniu wieku na bazie realiów z Wiedźmina )
5. Wygląd ( Tu można wstawić obrazek zamiast opisywać dokładnie )
6. Charakter ( kilka zdań opisu )
7. Historia ( Krótka do 15 zdań. Będzie się ona rozwijała wraz z akcją ) 
8. Umiejętności / Broń ( Co postać umie, krótko )

--- SPIS POSTACI ---
( Będzie uzupełniany w trakcie przychodzenia nowych osób )

Czarodzieje:
Vanheim z Maliboru ( Maghnus )
Anthina z Aretuzy ( Kolorowo15 )

Elfy:
Doritian z Gór Sinych ( MrFrancuz )

Krasnoludy:
Aaaron z Novigradu ( Calek ) 



RE: [M] Miastrzczko: Wiedźmin! - MrFrancuz - 02.07.2018

Świetny pomysł! Podbijam.


RE: [M] Miastrzczko: Wiedźmin! - Maghnus - 02.07.2018

--- MOJA POSTAĆ ---
Imię. Vanheim z Mariboru
Przynależność: Czarodziej
Wiek: 780 lata ( wg. wyglądu 48 ) 
Wygląd
[Obrazek: lweo7sL.jpg]
Charakter
Venheim to typowy umysł czarodzieja poświęconego swojemu darowi. Co może być lepszego niż magia? Nic. Nadęty, butny, pewny siebie i swoich umiejętności czarodziej nie jednemu dający powody do złości. Nigdy nie odstąpi do swego celu, gdyż taki już jest. W tym starym ciele młody duch, pełen wigoru pomimo swoich lat! Niekiedy zdarza mu się być "dobrym", ale osoby które tego uświadczyły już dawno opuściły ten świat.

Historia:
O Vanheime chodzą różne pogłoski, ale nikt tak naprawdę jego historia jest nieznana dla świata jedynie dla niego samego. Mówiono, że był on zawsze i przeżył wiele pokoleń swoich bliskich, jak to czarodziem. Pojawił się znikąd i tak samo zniknie z tego świata - "kiedyś".  

Umiejętności / Broń:
Vanheim jest bardzo zaznajomiony z arkanami sztuki magicznej. Nie sposób opisać jego mocy, jak każdego czarodzieja. Wiadomo jednak, że specjalizuje się głównie w magii żywiołów, choć na swoim koncie miał już parę iluzji...



RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - MrFrancuz - 03.07.2018

Imię Doritian z Gór Sinych
Przynależność: Elf
Wiek: 280 lat . (wygląd ok 35 lat)
Wygląd:
[Obrazek: b5f14933f0f0d38dabba501d8bd465e5--fantas...-books.jpg]

Charakter
Jest bezlitosny i nie ufny, typ samotnika który tylko z braku innego wyjścia będzie współpracował z innymi. Nie cierpi Czarodzieji. Ma silną wolę która jest ogromnym plusem w starciu. Spryt intelekt oraz wola pomyślnego ukończenia przedsięwzięcia tworzą z niego doskonałego łowcę złoczyńców i bestii. Jest niestały uczuciowo.
Historia
Urodził się w Górach Sinych jego rodzina wywodziła się od szlachetnego rodu elfów. Niestety podczas licznych bitew i starć z różnymi istotami został jako ostatni. Po śmierci najbliższych zatrudnił się w fachu łowcy, przez ponad pół wieku polował na przeróżne bestie i wampiry. Po wielu latach tułaczki wrócił w rodzinne strony i za zarobione fundusze wybudował skromną kryjówkę ukrytą gdzieś w głębi gór. Jednak wyruszył na podróż w głąb poszukiwaniu przygód i lepszej strawy wgłąb kraju.

Umiejętności / Broń
- Jest jednym z najlepszych tropicieli w całym kraju.
- Potrafi maskować siebie i stąpać prawie bezszelestnie.
- Walczy w ręcz używając dwóch ostrzy które nosi na plecach.
- Potrafi tworzyć trucizny , odtrutki oraz inne tego typu specyfiki które również wykorzystuje w walce (np. Zatrute strzały)
- Jego drugą bronią którą używa równie chętnie jak ostrza jest łuk jego ojca.
-Zna większość języków i dialektów Nilfgardu



RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - Maghnus - 03.07.2018

@MrFrancuz: W Górach Sinych raczej nie ma zamków, jedynie już to jakiejś kryjówki w jaskiniach. Elf jako łowca, super, ale oni w obecnej sytuacji nie mają dużo grosza przy duszy, poza tym jako łowca chyba dużo nie zarobi, gdyż nawet Wiedźmini dużo nie mieli, choć podobny fach. Połowicznie się asymilujesz, bo elfy wg. mojej fabuły nie znoszą ludzi, ale dobra odmiana "do złej gry". Popraw ten majątek i powinno być dobrze!


RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - Maghnus - 04.07.2018

@MrFrancuz Niech będzie, Accept


RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - Calek - 04.07.2018

MOJA POSTAĆ


Imię: Aaron z Novigradu
Przynależność: Krasnolud
Wiek: 135 (wygląda na 50)
Wygląd:

[Obrazek: yQsYcWE.jpg?1]

Charakter:
Zawsze skory do pomocy, ale twardo broniący swoich racji krasnolud Aaron z Novigradu, to obecnie jeden z ważniejszych bankierów miasta. Dogaduję się bez problemu z ludźmi (Nilfgaardczykami również), ale nie cierpi elfów. Nie uznaje wojen ludzi, jednak zawsze im pomaga, bo tak mu nakazuje sumienie. Uważa, że tylko zjednoczone siły są zdolne cokolwiek zdziałać. Ogólnie Aarona nie da się nie lubić, ale czasem może naprawdę dać popalić.

Historia:
Urodzony w Novigradzie, jeszcze przed II wojną z Północą, Aaron dorastał w porządnej krasnoludzkiej rodzinie. Gdy nastała II wojna, bohatersko walczył w bitwie pod Sodden. Nie chciał się mieszać do ludzkich wojen, ale czuł że musi, musi bronić północy przed najeźdzcą. W czasie III wojny pomagał uciekać czarodziejom z Novigradu. Jednak po klęsce północy i opanowaniu przed Nilfgaard praktycznie całego świata, osiadł na stałe w Novigradzie i ponownie zajął się pracą bankiera.

Umiejętności/broń:
- Jego bronią jest oczywiście typowo krasnoludzki topór
- Umie się posługiwać toporem, wiele już czaszek rozłupał podczas dwóch wojen jakie przeżył
- Zna się na sprawach finansowych i umię się targować
- Posiada duże rozeznanie w polityce



RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - Maghnus - 04.07.2018

@Calek Zarys postaci mi się podoba, tylko zmień jego wygląd wg. wieku na np 50, bo te 45. to jak dla mnie nieco za młodo.  Ale poza tym to Accept


RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - Kolorowo15 - 04.07.2018

--- Moja Postać ---
1. Imię. Anthina z Aretuzy
2. Przynależność: Czarodziejka
4. Wiek. 420 (wg. wyglądu 23)
5. Wygląd.


6. Charakter.

~ Wady: *Ofiarność - KLIK KLIK 

*Słabość/Paranoiczka - KLIK KLIK KLIK 
*Zdzirowata/Impulsywna - KLIK KLIK KLIK 
 
~ Zalety: *Miłość/Protekcyjność - KLIK KLIK KLIK 
*Potężna/Zna swoje siły - KLIK KLIK
*Dyplomatka - KLIK KLIK KLIK 

7. Historia.
Anthina w czasie swojej magicznej edukacji mieszkała w Aretuzie, umiejscowione ono było na pięknej wyspie Thanedd. W wolnych czasach skrywała się na wzgórzach Niflgardu, zanim naszło nowe zagrożenie. Ze względu na mniejszą liczebność magicznie uzdolnionych osób, musiała się ukryć. Zapieczętowała ostatnie wejście do jaskini i skryła się w azylu. Czekała dobre kilka lat w śpiączce aż sprawa się nie ucichła, w międzyczasie też tworzyła nowe bronie przeciw złym mocą. Po jakimś czasie, wyszła z kryjówki czując zimny chłód powietrza... Powróciła do szkoły by pomóc w walce... z plagą.

8. Umiejętności/Broń.

Anthina jest jak na swole lata zaznajomiona ze sztukami magicznymi. Jest wyspecjalizowana w rzucaniu potężnych zaklęć ochronnych i hibernacyjnych. Natomiast też posługuje się różnymi magicznymi przedmiotami, księgami i amuletami zebranymi w swojej tajnej grocie.



RE: [M] Miasteczko: Wiedźmin! - Maghnus - 04.07.2018

@Kolorowo15 Ładne podanie, Accept