Archiwum Hapel.pl
Podanie na Nauczyciela - Wersja do druku

+- Archiwum Hapel.pl (https://archiwum.hapel.pl)
+-- Dział: Podania (https://archiwum.hapel.pl/forum-186.html)
+--- Dział: Podania na Nauczyciela (https://archiwum.hapel.pl/forum-68.html)
+---- Dział: Archiwum Podań na Nauczyciela (https://archiwum.hapel.pl/forum-176.html)
+---- Wątek: Podanie na Nauczyciela (/thread-20301.html)



Podanie na Nauczyciela - Nieogar - 08.10.2019

[IC]

Imię i nazwisko: Conchobar Gingerblade
Wiek: 60
Miejsce urodzenia: Londyn
Wykształcenie(Hogwart = Podstawowe): Podstawowe + kursy transmutacyjne i uzdrowicielskie.
Posada, na którą aplikujesz: Nauczyciel Wróżbiarstwa
Dlaczego to właśnie ty powinieneś otrzymać tę posadę?:*
**Na adres korespondencyjny dyrekcji hogwartu przylatuje zadbana, śnieżnobiała sowa ze złotym upierzeniem tworzącym literę G na plecach. Rzuca list na stół lub stertę kopert, a potem odlatuje.**

Szanowna Dyrekcjo Hogwartu,
Z zawodu jestem wynalazcą, jednak źródłem mojego sukcesu niewątpliwie okazała się sztuka wróżbiarstwa. Czasami, gdy miałem większe problemy logiczne do rozwiązania, albo miałem kilka możliwości, wróżyłem dla siebie przyszłość, dzięki czemu podejmowałem same dobre decyzje. Chciałbym, żeby inni też byli w stanie podążyć moimi śladami i wykorzystywać zdolność wróżbiarstwa w praktyce. Oprócz samych wybitnych odkryć i wynalazków na poziomie Klozetofonu, nigdy nie miałem problemów z prawem - nigdy nie zostałem ukarany za żadne przestępstwo. A to oznacza, że skoro do 60 roku życia nic nie zrobiłem, to raczej nie zsiwieję na starość i nie zacznę wariować. Mam piękną żonę, dobry kontakt z dziećmi, nieskazitelnie czysty umysł, co potwierdzają badania przeprowadzone u mugolskiego doktora psychologa. Uważam, że powinienem otrzymać tę posadę, bo jestem najlepszy. A w jaki sposób? Proszę: