Witaj!

[System] Hapel Points
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#1
Hapel Points


Czym są wady i zalety naszych postaci?

Wady i zalety naszych postaci, to zestaw cech, który ma na celu wspomóc nam kreowanie ciekawych postaci, dodać im głębi udowadniając, że nie we wszystkim jest idealna oraz wyjaśnić niektóre kwestie sporne. Niektóre wady w pewnych sytuacjach mogą okazać się niewielkimi zaletami, tak jak i zalety mogą okazać się wadami, ale głównym założeniem projektu jest to, żeby każda wada i zaleta na danym poziomie mniej więcej się równoważyła.


Jak je zdobyć?

Wszystkie wady oraz zalety naszej postaci można zakupić w trakcie tworzenia podstawowej karty postaci. Osoba odpowiedzialna za weryfikację, odejmie Wam określoną liczbę punktów HPP.

Pamiętajcie, że każda zaleta, niesie ze sobą wadę na równym poziomie. Jeżeli kupujemy słabą zaletę, musimy również dobrać słabą wadę. I na odwrót, każda wada niesie za sobą zaletę na tym samym poziomie.



A co się stanie, gdy dostanę CK?

Jeżeli Twoja postać, na której przegrałeś dużo czasu umrze, administracja ma prawo przyznać Ci zadośćuczynienie w postaci HPP, aby złagodzić żal po stracie i w krótkim czasie wykreować nową, równie ciekawą postać.


Ceny

Wady i zalety słabe - 1000 HPP

Wady i zalety średnie - 2000 HPP

Wady i zalety mocne - 3000 HPP


Dodatkowe informacje

Jest to wersja alfa systemu, jesteśmy otwarci na Wasze propozycje i zastrzegamy sobie prawo do edycji/usunięcia dowolnej cechy z listy poniżej.


Cechy, oznaczone *, można wybrać tylko raz na postać, dodatkowo, gdy decydujemy się na jedną z nich, musimy wybrać drugą oznaczoną ** z tej samej kategorii.


W przypadku, gdy w życiu postaci dochodzi do poważnych i trwałych zmian, może ona zgłosić na panelu prośbę o zamianę zalety lub wady na inną, najlepiej podając dobrze opisany powód, potwierdzony wydarzeniami w IC. (Będzie to bardzo rygorystycznie sprawdzane, zwykła śmierć członka rodziny czy nawet morderstwo może nie być wystarczającym powodem)


Nowość!
Sklep HPP Wprowadzamy możliwość zakupienia kilku rzeczy dla każdego gracza, który posiada odpowiednią ilość HPP. Dodatkowy slot na postać [Koszt: 20000 HPP] - Posiadasz zapełnione wszystkie sloty na postać, a mimo to masz ciekawy pomysł? Nie martw się, możesz zakupić dodatkowe miejsce za odpowiednią liczbę HPP.

Posiadasz dodatkowe HPP i masz nudniejszy okres na serwerze? Chciałbyś poczuć się jak wybraniec i przeżyć wyjątkową przygodę która została napisana personalnie pod ciebie i wybrane przez ciebie osoby. Za skromną cenę [Koszt: 10000 HPP] jesteś w stanie zakupić specjalną jedno-dwu dniową narracje która zostanie ci przeprowadzona przez jednego z narratorów. Pomoże ci ona rozwinąć twoją postać oraz przeżyć niezapomniane chwilę. Aby zakupić prywatną sesje narracyjną skontaktuj się z opiekunem narratorów Tyke.

SESJE NARRACYJNE - FAQ

‣Czy będzie można komuś sprezentować narracje za HPP?
  - Tak, nawet anonimowo.

‣Jest jakiś limit osób, które mogą uczestniczyć w jednej narracji?

  - Na jedną narrację przypada jeden narrator, na jednego narratora 5 osób.

‣Można zrobić składkę w kilka osób na wspólną narrację, czy musi zapłacić jedna osoba pełną kwotę?

  - Za narrację płaci jedna osoba.

‣Z narracji można zdobyć jakieś przedmioty?
  - Jakieś można... Te bez właściwości magicznych, popularne w magicznym świecie oraz te rzadsze, które właściwości
  magiczne posiadają jednak nie mają one praktycznie wpływu na rozgrywkę. Nie dostaniecie narracji "game changera".

‣Czy narracja może być niebezpieczna dla postaci?

  - Bez zgody gracza postać nie zostanie zabita/trwale uszkodzona.

‣Czy czyny postaci podczas narracji mogą mieć wpływ na rozgrywkę po jej zakończeniu?

  - Oczywiście, że tak - Postać odpowiada za swoje czyny więc jeśli zabijecie kogoś podczas narracji możecie zostać postawieni przed
  Wizengamotem itp.

‣Co w zasadzie daje nam taka narracja skoro nie możemy z niej otrzymać specjalnych przedmiotów?
  - Głownie chodzi o dobrą zabawę, rozwój postaci i rozdanie wam możliwości do wyjścia spod trzech mioteł.

‣Czy przez "rozwój postaci" możemy rozumieć, że moralność postaci można udowodnić w narracjach?
  - Narracje często działają trochę inaczej niż normalna rozgrywka. Moralność postaci do zgód na CM itp. musimy udowodnić podczas normalnej rozgrywki - Nie idziemy na łatwiznę.

         
Projekt powstał we współpracy z team @Moderator oraz team @Skryba
na podstawie systemu z PBFa MagicLullaby/
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#2
Zalety Słabe



Urodzona piękność - Przechodząc szkolnym korytarzem, między stolikami w trzech miotłach czy też idąc do swojego biura w Ministerstwie Magii przyciągasz spojrzenia innych osób. Mężczyzna, kobieta, goblin - Co za różnica? Masz w sobie urok obok którego nikt nie przechodzi się obojętnie.


Dodatkowe kieszonkowe - Kiedy potrzeba zawsze znajdzie jakieś zachomikowane pieniądze. Postać posiada zmysł ekonomisty od urodzenia przez co otrzymuje dodatkowe dwa knuty kieszonkowego.


To nie moja ręka! - Może to jakiś dar albo zwykły urok ale twoja postać jest w stanie wykręcić się z większości rzeczy. Złapana na gorącym uczynku zacznie kombinować żeby tylko nie podpisać na siebie wyroku.


Urodzony zielarz* - Z twoimi umiejętnościami można wyhodować drzewo wiggen na dłoni. Rośliny które sadzisz rosną wyjątkowo szybko, są bardzo zdrowe no i plony są okazałe! Nie musisz zastanawiać się nad tym czy twoim roślinom brakuje wody lub słońca - Ty po prostu to wiesz.  


Klasa alchemik* - Uważenie wymagających dla przeciętnego czarodzieja eliksirów nie sprawia Ci żadnego problemu, wychodzą wręcz perfekcyjnie. Olimpiadę szkolną z eliksirów wygrywasz w eliminacjach, wszyscy inni widząc króla eliksirów wychodzą odkładając rękawice ze smoczej skóry na stanowisko.


Trasmutolog* - Opór transmutacyjny? Sky is the limit! - różdżki do transmutacji konkurują o ciebie. Nic tylko nauczyć się formułek zaklęć i możesz dorobić skrzatowi wąsa Lorcana Proctera. Najtrudniejsze zakamarki tej dziedziny stoją dla ciebie otworem.

Kulturoznawca - Nie samą strefą magii człowiek żyje. Twoja postać doskonale odnajduje się również w świecie mugoli i zna każdy ich zwyczaj, wszystkich celebrytów i wie czym jest tinder. Już nigdy nie wejdziesz w tiarze i szacie na kebab w centrum Londynu.


Magizoolog* - Zwierzęta traktują Cię jak dobrego kumpla, jedzą Ci z ręki i nie boją się twojego dotyku. Godziny spędzone na ONMS'ie na coś się przydają!


Poliglota - Nauka języków nie jest czymś trudnym, przynajmniej nie dla twojej postaci. Przychodzi jej to z łatwością a na samym początku rozgrywki możesz wybrać od 2 do 5 języków - w których mówi płynnie - zależnie od wieku twojej postaci.


Dodatkowy zmysł - Twoja postać jest niezwykle czujna, w sytuacjach które mogą sprawić dużo problemów dwa razy zastanowi się zanim wykona jakiś ruch a jej słuch jest bardzo wyczulony.


Oczy dookoła głowy - Z testów na spostrzegawczość dostałbyś najwyższa możliwą ocenę. Wychwycenie istotnych szczegółów nie sprawia Ci problemów.


Szklankę ognistej.. Albo dwie! - Ciężko Cię upić... Myślałeś kiedyś o karierze konesera alkoholu polewanego na szklanki wypijanych duszkiem? 


Jest na sali lekarz? - Posiadasz podstawową wiedze o uzdrowicielstwie - Nie jest tego dużo jednak może to komuś uratować życie.


Lepkie ręce - Twoja postać nie czuje się zestresowana podczas kradzieży, masz na to różne sposoby i potrafisz wykorzystać okazję.


Jak Lew - postać jest w stanie wytrzymać naprawdę wiele, pokonując wewnętrzny strach


Zagramy partyjkę? - Twoja postać z ogromnym zamiłowaniem darzy różnego rodzaju gry losowe, a nawet może jest w nich nawet lepszy od pozostałych. Maszyny i ruletka kłócą się, na której zagrasz najpierw. [+2% do maszyn i ruletki, sumuje się z "w tiarze urodzony"]


Doremi Fasola - Postać posiada znakomity głos, jej śpiew potrafi onieśmielić nie jedną osobę. Jeżeli dodać do tego granie na jakimś instrumencie, kariera muzyka stoi dla niego otworem.


Czym skorupka za młodu nasiąknie... - Większość Twojej rodziny pochodzi z Slytherinu, więc wychowano Cię w Ślizgońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Slytherinu! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]


W Norze urodzony - Większość Twojej rodziny pochodzi z Hufflepuffu, więc wychowano Cię w najlepszym Puchońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Hufflepuffu! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]


Z grzywą na karku - Większość Twojej rodziny pochodzi z Gryffindoru, więc wychowano Cię w Gryfońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Gryffindor! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]


Krucze pisklę - Większość Twojej rodziny pochodzi z Ravenclaw, więc wychowano Cię w Krukońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Ravenclaw! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#3
Wady Słabe


Paskuda z powołania - Widziałeś kiedyś krzyżówkę goblina i szyszymory? Patrząc na twoją postać można odnieść wrażenie, że coś takiego faktycznie istnieje. Z taką urodą możesz poderwać tylko diabła morskiego.


Dziurawa kieszeń - Zawsze kiedy potrzeba funduszy, postać nigdy nie znajdzie ich wystarczającej ilości. W dziwny sposób zawsze roztrwania pieniądze. [Postać otrzymuje o 1 knut mniej kieszonkowego.]


Przyznaje się do winy! - Nie wiem czy widziałem kogoś kto tak bardzo gubi się w tym co mówi. Wystarczy, że starasz się z czegoś wykręcić a już plącze Ci się język i zaczynasz się pocić. - Przestań ładować się w dziwne sytuacje.


Zielony** - Nie masz ręki do roślin, raz na jakiś czas uda Ci się zadbać o jakąś roślinę ale jest jakaś taka... Oklapnięta, mała i dziwnie pachnie.


I jeszcze róg bucho…** - Eliksiry nigdy nie będą twoją mocną stroną - Kto normalny dodaje akonit do każdego eliksiru w celu ozdobnym?


Vera Verto! Vera Verto!** - twój puchar biega po stole i merda ogonem. Twoim osiągnięciem życiowym z dziedziny transmutacji będzie zmiana łyżeczki w podstawkę do filiżanki. Minerwa McGonagall płakała, jak sprawdzała twój egzamin.


Urodzony w szafie - Nie powinieneś chodzić do miejsc w których przebywają mugole. O ile rozumiem, że mogłeś zapomnieć się przebrać to nigdy nie zrozumiem po co startowałeś z pięściami do człowieka z kosiarką.


Ała, gryzie!** - Głaskanie kuguchara nigdy nie będzie dobrym pomysłem - Najlepiej przestań podchodzić do jakichkolwiek zwierząt!


Ich habe uno pies - Nie bierz się za języki obce. Potrafisz zmieszać ze sobą trzy różne języki razem z ojczystym wyrzucając z siebie szlaczki których nie zrozumie nawet pijana osoba.


Zmysł ujemny - O czujności możesz zapomnieć, przy sytuacji w której normalny człowiek zastanowi się przynajmniej raz Ty nie poświęcisz nawet 5 sekund na myślenie. W stresującej sytuacji słyszysz jedynie swoje myśli.


Kret - Serio, krety widzą lepiej niż Ty. Masz problemy z zauważeniem Pół-Olbrzyma - Może okulary?


Ja już nie p-pije! - Na imprezach okolicznościowych odpadasz pierwszy, robisz największe afery i zaczynasz przekrzykiwać losowe osoby na ulicy - Co mogę więcej powiedzie


Na złamanie plaster - Nie znasz się na uzdrowicielstwie, zwykła gorączka wywołuje u Ciebie atak paniki.


Złodziej amator - Chęć do kradzieży - jest, rękawice - są, umiejętności - brak. Ledwo potrafisz wyciągnąć monetę z własnej kieszeni a chcesz zaglądać do cudzych? Daj sobie spokój.


Niedowiarek - postać nie wierzy w rzeczy nadnaturalne, a wszelkie duchy czy rzeczy niezgodne z jej wyobrażeniami nie istnieją. Postać nie ufa przepowiedniom, uważa wróżbiarstwo za fałsz, czar wili za próbę wytłumaczenia zdrady czy materialne duchy za wielki spisek.


Asekurant - jak to było? po.. poter? A! Poker! - nie znasz się na grach karcianych. Zagrać możesz co najwyżej w eksplodującego durnia, a maszyny i ruletki omijają cię szerokim łukiem. [-2% do maszyn i ruletek, sumuje się z ,,Raz urok, częściej klątwa”]


Mandragora - Kiedy śpiewa pod prysznicem to podobno wybija wszystkie gryzonie które żyją w jej łazience. Jej śpiew jest gorszy od pisku mandragory.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#4
Zalety Średnie



Dobry uczeń - Gracz uzyskuje lepsze oceny do rozdania w Karcie Postaci (OCENY: 2x Powyżej Oczekiwań, 2x Zadowalający, 4x Nędzny, 3x Okropny, 0x Troll) Dotyczy postaci dorosłych oraz 2 i 3 OOC.



Urodzony z miotłą w dłoni - We wszystkich zdjęciach z dzieciństwa, które znajdują się w twojej rodzinnej kolekcji, na prawie każdym trzymasz miotłę lub na niej latasz. Otrzymujesz umiejętność latania od razu.


W tiarze urodzony - Jeśli można nazwać kogoś urodzonym szczęściarzem to właśnie twoją postać. Znalezienie sykla na pokątnej nie jest niczym dziwnym ale żeby tłuczek zmienił kierunek lotu przed twoją twarzą? To już konkretny fart. [Możesz dodać 2% do ustalonego podczas akcji /sprobuj]


Twardy jak skała - Postać potrafi wytrzymać naprawdę wiele obrażeń w walce, nie mdleje tak łatwo jakby się zdawało, łączy się to zwykle także z lepszą formą fizyczną.


Siła umysłu - Postać nie jest tak łatwo oczarować jakimś urokiem czy zaklęciem, nawet potężne zaklęcie nigdy nie dogasi tego małego płomyczka świadomości. Łatwiej przychodzi mu nauka oklumencji.


Zdrowy jak koń! - Postać z łatwością zwalcza wszelkie drobne infekcje oraz zarazki, w czasie epidemii trudniej jej zarazić się chorobą.


Urodzony pod czarną gwiazdą - Z powodu historii jakie spotkały postać w przeszłości, doskonale orientuje się w działaniu wszystkich podejrzanych typków. Zna lokalny slang przestępców, potrafi załatwić coś nielegalnego, a kiedy pojawia się w miejscach jak Aleja Śmiertelnego Nokturna, nikt nie zwraca na nię specjalnej uwagi gdyż nie wyróżnia się od innych.


Smykałka do interesów - Zaczynasz grę z kilkoma dodatkowymi knutami (Zaczynasz z sumą 100 knutów na start).


Majsterkowicz - Postać okropnie ciekawi świat technologii oraz w pewien sposób podziwia mugoli za to że potrafią w tak niesamowity sposób radzić sobie bez magii. Rozkręca każde urządzenie jakie trafi mu w dłonie, aby dowiedzieć się jak to działa. 


Na co komu mapa? - Postać ma niesamowitą orientację w terenie, łatwo jej przychodzi zapamiętywanie miejsc i dróg do miejsca w którym przynajmniej raz była. Powiesz jej nazwę miejsca, a ona wskaże ją na mapie z zasłoniętymi oczami.


Wolniejszy metabolizm - Może i masz trochę więcej ciałka ale za to nie jesteś aż tak często głodny w porównaniu do innych. Magazynujesz jedzenie na zapas, przez co twój głód spada o 1.5x wolniej.


Coś tu się kręci - Legenda głosi, że jakiś znajomy, znajomego uczy deportacji poza Ministerstwem Magii. Twoja postać posiada umiejętność deportacji.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#5
Wady Średnie


Słaby uczeń - Gracz uzyskuje gorsze oceny do rozdania w Karcie Postaci (OCENY: 0x Powyżej Oczekiwań, 4x Zadowalający, 2x Nędzny, 4x Okropny, 1x Troll) Dotyczy postaci dorosłych oraz 2 i 3 OOC.



Raz urok, częściej klątwa - Postać jest urodzonym pechowcem, raz wyleje na siebie cały kociołek z eliksirem, tego samego dnia dostanie łajnobombą prosto w czoło a na koniec potknie się o sznurówki... Innej osoby. [I odwrotnie, tutaj można odejmować 2%]


Chuchro - Jedno uderzenie i postać zwykle leży już na ziemi nieprzytomna, bójki to nie droga która jest jej pisana.


Otwarty jak księga - W przypadku rzucenia uroków, czy działania innych środków np. eliksirów postać nie jest w stanie w żaden sposób się obronić. Nigdy nie opanuje oklumencji.


Chorowitość - postać z łatwością zaraża się coraz to nowymi chorobami i musi ciągle uważać aby się czymś nie zarazić.


Nałogowiec - postać jest mniej lub bardziej uzależniona od jakiejś substancji. Kiedy zabraknie tej esencji, ma trudności ze skupieniem się i chodzi poddenerwowana.


Od zera do.. średniej krajowej - Zaczynasz grę bez knutów na start


Wyklęty z rodu - Podobno kiedyś był kochanym członkiem znanej rodziny. Jednak z jakiegoś powodu, nikt z członków nie chce się z postacią utożsamiać. Kiedy tylko się pojawia jest wytykana i wyśmiewana. Co ważniejsze wytworzyło to w postaci sytuacje w której martwi się o opinie każdej innej osoby.


W które lewo? - Gubisz się we własnym domu, musisz się czasem przez chwilę zastanowić, które to prawo, a które lewo. Pamiętasz tylko ścieżki do miejsc w których byłeś już przynajmniej kilka razy. A twoja wiedza geograficzna jest fatalna.


Oj jak boli - Strasznie histeryzujesz za każdym razem kiedy stanie się coś twojej postaci. Zdarłeś sobie kolano? Na pewno wdało się zakażenie i potrzebna będzie amputacja. Wytrzymanie z taką osobą to nie lada wysiłek.


Psuja - Najlepiej abyś nie dotykał żadnego urządzenia, ponieważ wszystko co wpada ci w dłonie w dziwny sposób zaczyna wariować, oraz się psuje. Lepiej abyś nigdy nie wciskał przycisków w windzie.


Oszukać przeznaczenie - Została ci przepowiedziana tragiczna śmierć z przypadku, która czyha nad tobą. Nie jesteś w stanie wiedzieć kiedy ona nastąpi, ale za każdym razem kiedy kładziesz się spać, wiesz że możesz się nie obudzić jutrzejszego poranka. Postać ma automatycznie wyrażoną zgodę na CK z przyczyn narracyjnych od administracji.


Szybszy metabolizm - Dobre geny powodują że masz problem z przytyciem, mimo tego że jesz i jesz i jesz. Potrzebujesz więcej jeść ponieważ twój głód spada o 1.5x szybciej.


Urwanie głowy i ręki... I nogi... - Rzadko w historii pojawiają się takie antytalenty jak Ty, masz 5% na rozszczepienie przy każdej deportacji.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#6
Zalety Mocne


Przyszłość nie jest mi straszna - Postać mimo iż nie posiada daru jasnowidzenia, w jakiś dziwny sposób ma bardziej "otwarte wewnętrzne oko" niż zwykli śmiertelnicy. Posiada (/sprobuj 2) procent na pozyskanie przepowiedni tak jak w przypadku jasnowidzów.


Zapisane w gwiazdach - Postać posiada niesamowitą smykałkę do astronomii, z powodu jej daru, potrafi w nich odnaleźć więcej rzeczy niż innym się wydaje. Odczytuje “ukryte wiadomości” w ruchach planet i dowolnie je interpretuje. Zawsze odnajdzie drogę powrotną a komunikacja z centaurami przychodzi jej z łatwością.


Hagrid* - Urodzony z niego hodowca stworzeń magicznych (i nie tylko). Mimo iż nie jest to łatwe, po wielu próbach to właśnie jemu na pewno uda się oswoić najbardziej egzotyczne stworzenia magiczne.


Prawie jak Lorcan* - Felix felicis to dla niego zupa pomidorowa z rosołu, a wywar żywej śmierci przyrządza, jak herbatkę na śniadanie. Poświęca swoje życie eliksirom i alchemii. To wynalazca i odkrywca, który zapisuje się na kartach historii (+ umiejętności ,,klasa alchemik” ze słabych wad). .


Transmutomistrz* - Pół życia z nosem w książce o transmutacji. Posługuje się zaawansowaną magią na co dzień, a zmiana skrzata czy goblina w pudełko to dla niego żaden specjalny wyczyn. Transmutacja dla tego pana to chleb powszechni (+ umiejętności transmutologa ze słabych wad).


Półczłowiek-półroślina* - jeśli rośliny mówią, to śpiewają dla niego. Zielarstwo, to jego drugie imię. Metodą prób i błędów wyhoduje najbardziej wymagającą roślinę w najbardziej ekstremalnych warunkach. Może eksperymentować w tworzeniu nowych gatunków roślin (+ umiejętności urodzonego zielarza ze słabych wad).


Refleks chudego byka - W bardzo kryzysowych sytuacjach czy walkach/pojedynkach to zawsze on wykona pierwszy ruch. 


Urodzony przywódca - Postać posiada niesamowitą charyzmę i umiejętność wypowiadania się publicznie. Z łatwością jest jej zbierać aprobatę innych ludzi. Przy wyborach na ministra otrzymuje jeden dodatkowy głos od administracji, jeżeli przeprowadzi aktywną kampanie wyborczą. Jeżeli wypowiada “kontrowersyjne” poglądy, pewien procent społeczeństwa daje ciche przyzwolenie na jej działania.


Z dobrego domu - Postać pochodzi z rodziny która jest bogata i szanowana. Pozwala rozpocząć rozgrywkę z pokaźną sumą pieniędzy (250 knutów na start).


Adwokat diabła - Urodzony prawnik, w wolnej chwili czyta coraz to nowe dekrety i kodeksy, aby z łatwością zagiąć oponenta swoim przeogromnym pokładem wiedzy. Obrońca który posiada tę cechę jest w stanie "wytargować" z Sędzią łagodniejszą karę.
 

Zdolny do zabijania - Postać od razu urodziła się z łatwością do mordu, nie posiada wyrzutów sumienia, przez co nie musi odgrywać degradacji postaci. Lepsze predyspozycje do nauki czarnej magii


Nowy Picasso
- Postać posiada spore uzdolnienia artystyczne, i cały świat widzi w kolorowych barwach. Jej rysunki, obrazy są znakomitym odbiciem rzeczywistości. Jest w stanie rysować portrety postaci serwerowych.


Marzy mi się "mała" zgraja dzieciaków - Postać posiada zwiększone procenty na zajście w ciążę.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#7
Wady Mocne


Nigdy nie podniosę dłoni - Postać jest absolutnym pacyfistą, nigdy nie zaatakuje pierwszy. Walczy tylko w samoobronie. 


Długi otrzymane w spadku - Twoi przodkowie pozostawili ci ogromne długi, które muszą zostać spłacone w czasie rozgrywki, inaczej możesz wylądować w więzieniu. [Posiadasz 1000 knutów długu na koncie]


Koszmary - Postać miewa się z uporczywymi, powracającymi koszmarami na temat jakichś zjawisk z przeszłości. Bezsenność jest tylko jednym ze skutków. Ma problemy z reakcją podczas walk/pojedynków.


Roztrzepany - W sytuacjach zagrożenia życia, postać jest bezbronna, strach który ją opętuje jest tak ogromny że nigdy nie wie jak zareagować.


Fair-Play - Postać posiada swój honor i nigdy nie zrobi czegoś co jest niezgodne z odgórnie przyjętymi zasadami sprawiedliwości. 


Wiecznie dobry - Postać nigdy nie zejdzie na ścieżkę zła. Czarna Magia to nie jest dziedzina którą się interesuje, po dokonaniu morderstwa, postać przeżywa prawdziwe katusze. W miejscach publicznych, cały czas wydaje jej się, że widzi swoją ofiarę, w nocy śnią się koszmary z nią związane.


Szczerość do bólu - Nie potrafi dotrzymywać sekretów, jeżeli dojdzie do przypadków w których potrzebuje skłamać, jego wewnętrzne ja, sprzeciwia się i jednak powie prawdę. Prędzej popełni samobójstwo niż skłamie.


Dwie lewe ręce do różdżek - Już od początku twojej przygody z magią poczułeś, że nie masz szczęścia do czarowania, tym bardziej swojej pierwszej różdżki, która w Hogwarcie, już na pierwszych lekcjach okazała się być wadliwa. Totalna tragedia, a ponadto zmiana przekaźnika totalnie nic nie daje. (Procent szans na nieudanie się zaklęcia przy jakimkolwiek rzucie, do ustalenia)


Martwa gałąź rodu - Postać jest bezpłodna i nigdy nie będzie w stanie posiadać dzieci.


Kaleka od urodzenia - Postać urodziła się bez brakującego elementu ciała (do wyboru oko, ręka, noga, język), co spowodowane jest utrudnionym życiem. Nie jest w stanie w żaden sposób wyleczyć się lub używać "magicznych protez".


Troll bywa mądrzejszy - Postać jest analfabetą. Ledwo potrafi czytać składając literki. Pisze gorzej od lekarza, mówi bardzo prostym językiem, a w sytuacjach kryzysowych kieruje się tylko emocjami. Każdy by przysiągł że ma w sobie coś z trolla górskiego i jest to na pewno iloraz inteligencji. Nawet najlepszy nauczyciel nie jest w stanie mu pomóc. Ale cóż, głupota i niewiedza czasami jest zbawieniem.
merlin0
Weteran




Posty: 1,084
Tematy: 162
Gru 2014
2,523
Ravenclaw
#8
Update 1
#Changelog:
Zmieniono:
Zagramy partyjkę?, Urodzony z miotłą w dłoni, Dodatkowe kieszonkowe, Dziurawa kieszeń, Wyklęty z rodu, Dobry uczeń, Smykałka do interesów, Słaby uczeń, Przyszłość nie jest mi straszna, Z dobrego domu, Adwokat diabła, Długi otrzymane w spadku.
Nowość:
Doremi Fasola, Mandragora, Majsterkowicz, Na co komu mapa?, W które lewo?, Oj jak boli, Psuja, Nowy Picasso, Marzy mi się "mała" zgraja dzieciaków, Martwa gałąź rodu, Kaleka od urodzenia, Sklep HPP.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#9
Usunięto:
Długi otrzymane w spadku - Twoi przodkowie pozostawili ci ogromne długi, które muszą zostać spłacone w czasie rozgrywki, inaczej możesz wylądować w więzieniu. [Posiadasz 1000 knutów długu na koncie]

Osoby, które obecnie posiadają w/w cechę wciąż są zobowiązane uregulować dług.
merlin0
Weteran




Posty: 1,084
Tematy: 162
Gru 2014
2,523
Ravenclaw
#10
Update 3
#Changelog:
Nowość: Nowa zaleta średnia. Dwie nowe wady średnie. Jedna wada mocna w miejsce usuniętej wady z długami.

Nowość: Dodano możliwość kupienia prywatnej sesji narracyjnej dla postaci która zostanie przeprowadzona przez jednego z narratorów.

Nowość: Możliwość stworzenia postaci stworzenia magicznego za HPP.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.