Witaj!

[System] Hapel Points
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#2
Zalety Słabe



Urodzona piękność - Przechodząc szkolnym korytarzem, między stolikami w trzech miotłach czy też idąc do swojego biura w Ministerstwie Magii przyciągasz spojrzenia innych osób. Mężczyzna, kobieta, goblin - Co za różnica? Masz w sobie urok obok którego nikt nie przechodzi się obojętnie.


Dodatkowe kieszonkowe - Kiedy potrzeba zawsze znajdzie jakieś zachomikowane pieniądze. Postać posiada zmysł ekonomisty od urodzenia przez co otrzymuje dodatkowe dwa knuty kieszonkowego.


To nie moja ręka! - Może to jakiś dar albo zwykły urok ale twoja postać jest w stanie wykręcić się z większości rzeczy. Złapana na gorącym uczynku zacznie kombinować żeby tylko nie podpisać na siebie wyroku.


Urodzony zielarz* - Z twoimi umiejętnościami można wyhodować drzewo wiggen na dłoni. Rośliny które sadzisz rosną wyjątkowo szybko, są bardzo zdrowe no i plony są okazałe! Nie musisz zastanawiać się nad tym czy twoim roślinom brakuje wody lub słońca - Ty po prostu to wiesz.  


Klasa alchemik* - Uważenie wymagających dla przeciętnego czarodzieja eliksirów nie sprawia Ci żadnego problemu, wychodzą wręcz perfekcyjnie. Olimpiadę szkolną z eliksirów wygrywasz w eliminacjach, wszyscy inni widząc króla eliksirów wychodzą odkładając rękawice ze smoczej skóry na stanowisko.


Trasmutolog* - Opór transmutacyjny? Sky is the limit! - różdżki do transmutacji konkurują o ciebie. Nic tylko nauczyć się formułek zaklęć i możesz dorobić skrzatowi wąsa Lorcana Proctera. Najtrudniejsze zakamarki tej dziedziny stoją dla ciebie otworem.

Kulturoznawca - Nie samą strefą magii człowiek żyje. Twoja postać doskonale odnajduje się również w świecie mugoli i zna każdy ich zwyczaj, wszystkich celebrytów i wie czym jest tinder. Już nigdy nie wejdziesz w tiarze i szacie na kebab w centrum Londynu.


Magizoolog* - Zwierzęta traktują Cię jak dobrego kumpla, jedzą Ci z ręki i nie boją się twojego dotyku. Godziny spędzone na ONMS'ie na coś się przydają!


Poliglota - Nauka języków nie jest czymś trudnym, przynajmniej nie dla twojej postaci. Przychodzi jej to z łatwością a na samym początku rozgrywki możesz wybrać od 2 do 5 języków - w których mówi płynnie - zależnie od wieku twojej postaci.


Dodatkowy zmysł - Twoja postać jest niezwykle czujna, w sytuacjach które mogą sprawić dużo problemów dwa razy zastanowi się zanim wykona jakiś ruch a jej słuch jest bardzo wyczulony.


Oczy dookoła głowy - Z testów na spostrzegawczość dostałbyś najwyższa możliwą ocenę. Wychwycenie istotnych szczegółów nie sprawia Ci problemów.


Szklankę ognistej.. Albo dwie! - Ciężko Cię upić... Myślałeś kiedyś o karierze konesera alkoholu polewanego na szklanki wypijanych duszkiem? 


Jest na sali lekarz? - Posiadasz podstawową wiedze o uzdrowicielstwie - Nie jest tego dużo jednak może to komuś uratować życie.


Lepkie ręce - Twoja postać nie czuje się zestresowana podczas kradzieży, masz na to różne sposoby i potrafisz wykorzystać okazję.


Jak Lew - postać jest w stanie wytrzymać naprawdę wiele, pokonując wewnętrzny strach


Zagramy partyjkę? - Twoja postać z ogromnym zamiłowaniem darzy różnego rodzaju gry losowe, a nawet może jest w nich nawet lepszy od pozostałych. Maszyny i ruletka kłócą się, na której zagrasz najpierw. [+2% do maszyn i ruletki, sumuje się z "w tiarze urodzony"]


Doremi Fasola - Postać posiada znakomity głos, jej śpiew potrafi onieśmielić nie jedną osobę. Jeżeli dodać do tego granie na jakimś instrumencie, kariera muzyka stoi dla niego otworem.


Czym skorupka za młodu nasiąknie... - Większość Twojej rodziny pochodzi z Slytherinu, więc wychowano Cię w Ślizgońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Slytherinu! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]


W Norze urodzony - Większość Twojej rodziny pochodzi z Hufflepuffu, więc wychowano Cię w najlepszym Puchońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Hufflepuffu! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]


Z grzywą na karku - Większość Twojej rodziny pochodzi z Gryffindoru, więc wychowano Cię w Gryfońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Gryffindor! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]


Krucze pisklę - Większość Twojej rodziny pochodzi z Ravenclaw, więc wychowano Cię w Krukońskim duchu. Posiadasz większe szanse na przydział do Ravenclaw! [Cecha dostępna tylko dla dzieci, opis musi zgadzać się ze stanem rzeczywistym postaci.]



Wiadomości w tym wątku
[System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:06
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:09
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:11
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:26
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:28
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:34
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 17.03.2020 21:36
RE: [System] Hapel Points - przez merlin0 - 22.04.2020 23:00
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 21.07.2020 20:03
RE: [System] Hapel Points - przez merlin0 - 28.07.2020 17:01
RE: [System] Hapel Points - przez Tyke_ - 29.07.2020 17:26
RE: [System] Hapel Points - przez em411 - 04.10.2020 13:12

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.