Witaj!

System Wilkołaków
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#6
2.2. WIEK
Młody wilkołak (do 4 lat):
Czwarty stopień osłabienia: W ludzkiej formie po pełni jest sparaliżowany z bólu i braku siły, co spowodowane jest tak silnym oddziaływaniem klątwy na ciało. Może nawet w przypadkach nadmiernego wysiłku tracić przytomność. Niektórzy woleliby to, niż wytrzymywać tak wielkie cierpienie.
Maksymalna ilość punktów zdziczenia: 1/5
 
Dojrzały wilkołak (od 5 do 10 lat):
Trzeci stopień osłabienia po przemianie: Pierwszy dzień zawsze ciało nie może nawet drgnąć. Klątwa doprowadza jedynie do silnego wyczerpania fizycznego oraz bóli całego ciała, doprowadzających do gorączki i wrzasków. W najgorszych przypadkach może doprowadzić jedynie do intensywnych wymiotów. Ogranicza jednak w wielu aspektach codziennego życia. Przy nadmiernym wysiłku osoba taka może na moment osłabnąć, najzwyczajniej utracić całkowicie siły i upaść.
Maksymalna ilość punktów zdziczenia: 2/5
 
Dorosły wilkołak (od 11 do 18 lat):
Drugi stopień osłabienia po przemianie: Problemy ze snem, zaburzenia w postaci koszmarów. Umysł oraz ciało nadal są pod silnym naporem klątwy doprowadzającym do słabszego osłabienia, które wywołuje głównie nudności oraz ogólne zmęczenie fizyczne. Bóle w każdej części ciała są bardziej znośne, acz dalej uporczywe.
Maksymalna ilość punktów zdziczenia: 4/5
 
Stary wilkołak (od 19 do 26 lat):
Drugi stopień osłabienia po przemianie: Problemy ze snem, zaburzenia w postaci koszmarów. Umysł oraz ciało nadal są pod silnym naporem klątwy doprowadzającym do słabszego osłabienia, które wywołuje głównie nudności oraz ogólne zmęczenie fizyczne. Bóle w każdej części ciała są bardziej znośne, acz dalej uporczywe.
Maksymalna ilość punktów zdziczenia: 5/5
 
Prastary wilkołak (od 27 lat wzwyż):
Pierwszy stopień osłabienia po przemianie: Ciało przystosowuje się do samego wycieńczenia, jednak dalej w małym stopniu je odczuwa. Ciężko jest w tym przypadku podejmować się bardziej angażującej pracy. Bóle skupiają się na głowie i mięśniach, jednakże są tylko lekko odczuwalne. O wiele gorsze mogą być zaburzenia snu, które dalej występują w takim samym natężeniu.
Maksymalna ilość punktów zdziczenia: 5/5
 
2.3. WYWAR TOJADOWY
Wywar Tojadowy jest najlepiej przyjmowany jeśli osoba zażywająca jest już do niego przyzwyczajona, czyli korzystała z niego już przynajmniej dwie pełnie. Wtedy dopiero działanie wywaru jest najsilniejsze ze względu właśnie na przystosowanie.
Zachowanie świadomości w tym przypadku pozwala na:
  • Ucieczkę w przypadku zagrożenia według własnego wyboru.
  • Zmniejsza stopień osłabienia po pełni o 1.
  • Zapobiega dziczeniu.
     
    Negatywne skutki:
  • Znacznie osłabione jako wilkołaki. W większości zanika ich siła, nawet do tego stopnia, że pokonać będzie je w stanie silniejszego sortu wampir.
  • Pogarsza się do tego również reakcja oraz szybkość. Czują się jakby posiadały jakąś kulę u nogi.
  • Nie będą w stanie zrozumieć innych wilkołaków.

Zmiany według skali ZDZICZENIA:
0/5: Wilkołak nie rzuci się na żadnego człowieka. Potrafi bardziej racjonalnie podejmować decyzje przez niemalże kompletną kontrolę. Odróżni wroga od przyjaciela, jednakże dalej nie jest warto go prowokować, ani nawet nazbyt się zbliżać, gdyż może utracić zmysły.
Szansa na utratę kontroli: 20%

1/5: Przeklęty nie ma większych problemów ze wstrzymaniem się przed krzywdzeniem ludzi. Odróżni wroga od przyjaciela i w miarę racjonalnie podejmuje decyzja, jednak jego myśli są zaburzone, instynkty przenikają się z tymi wilkołaczymi. Obrzydliwe wyobrażenia mordu, mała żądza krwi i ludzkiego mięsa to tylko mała część tej pokręconej wyobraźni. Łatwiej je sprowokować, by jednak dopuściły się okropnych czynów przez utratę kontroli.
Szansa na utratę kontroli: 30%

2/5: Walka z wygłodniałą cząstka naszej klątwy staje się cięższa. Mimo zachowanej świadomości obraz ludzki może się delikatnie rozmywać, identyfikowanie innych jest cięższe, acz dalej możliwe. Do tego mierzą się z niemożliwym do zaspokojenia głodem potrafiącym namieszać w umyśle takich wilkołaków. Dlatego właśnie dosyć łatwo można doprowadzić do ich utraty kontroli.
Szansa na utratę kontroli: 40%

3/5: Pomimo działania wywaru nie są w stanie utrzymać wszystkiego w szyku. Nie odróżnią ludzi, acz dalej nie czują potrzeby ich atakować. Ich zachowania mogą jednak być agresywne, zaczynają warczeć. Raczej nie przepadają za tym, gdy człowiek się do nich zbliża.
Szansa na utratę kontroli: 50%

4/5: Bestia nie wyjdzie z osoby, która sama chciała ją do siebie przyjąć. Człowiek będzie dla niej jedynie pożywieniem, zbitkiem delikatnego mięsa. Potrafią powstrzymać się przed tropieniem ludzi, szukaniem ich, jednakże, gdy już jednego zobaczą. Wtedy nie będą w stanie się opanować. Czyjaś krew zostanie przelana.
Szansa na utratę kontroli: 75%
 
5/5: Niewiele różnią się od zwykłych wilkołaków. Właściwie wywar może nie mieć na nich jakiegokolwiek wpływu, ponieważ zarówno w formie bestii, jak i ludzkiej są najzwyklejszymi, żądnymi krwi potworami.



Wiadomości w tym wątku
System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 15:28
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 15:37
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 15:45
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 15:46
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 15:57
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 16:05
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 16:21
RE: System Wilkołaków - przez Hapel - 01.04.2020 16:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.