11.03.2016 00:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2020 01:02 przez Nagini. Edytowano w sumie 18 razy.)
(Oczywiście nie jest znana w Wielkiej Brytanii, no chyba, że ktoś mieszkał wcześniej we Francji lub USA - wtedy może ją kojarzyć z niżej wymienionych zasług)
Wcześnie osierocona czarownica trafiła pod opiekę wuja, Emila Gingerblade, który wtedy jeszcze nie był tak bardzo uwielbiany przez prasę, a rodzina słynęła z działalności przestępczej. Sama Megan nie była blisko z kuzynostwem, właściwie to z nikim nie była na tyle blisko, aby móc czuć się bezpiecznie. Jedyną osobą, którą obdarzyła szczerym uczuciem był Aaron Lestrange, jednak nastoletnia miłość prędko uleciała, a młoda ślizgonka weszła w stan młodzieńczego buntu. W chwili impulsu porzuciła naukę, spakowała swoje rzeczy i ruszyła do Francji, gdzie bez żadnych znajomości, pieniędzy i ocen potrzebnych do zdobycia pracy, poznała Julio Volant, słynnego projektanta, poszukującego nowej twarzy, dokładnie tak pięknej, jaką miała czystokrwista przedstawicielka rodu Gingerblade. Przekonana o swojej urodzie, pewna siebie i gotowa na dosłownie wszystko, wkroczyła w świat czarodziejskiej mody, prędko stając się ikoną, a także żoną francuskiego barona, Frederica Pourbaixa.
W pewnym momencie postanowiła zacząć działać na własną rękę, zatem zrezygnowała z pracy modelki i wypuściła swoją pierwszą i zarazem najsłynniejszą kolekcję tiar wyjściowych, którą zaprezentowała na pokazie “Which Witch” w `59 roku. Tu też zaczęła się ciągnąć kolejka jej licznych skandali, poczynając od poruszania się mugolskim kabrioletem i kończąc na romansie z mężczyzną niemagicznego pochodzenia. Po rozwodzie z baronem wyjechała z Francji, kierując się prosto do Stanów Zjednoczonych.
W Nowym Jorku, bo to tam właśnie się udała, na jakiś czas zamknęła się na ludzi, by w spokoju móc pracować nad swoją książką, która, jak się okazało, pozwoliła jej się wybić w świecie magicznej architektury. Przez krótki czas pracowała dla prywatnej firmy, jednak ambicje powiodły ją do Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych gdzie zaproponowano jej wysoką posadę związaną z projektowaniem budynków oraz wnętrz. Można było odnieść wrażenie, że wręcz stęskniła się za dawnymi aferami, bowiem prędko zaangażowała się w politykę, walcząc u boku innych czarownic o prawa mniejszości magicznych. Głośno wypowiadała się w wywiadach dla The New York Ghost, w których winę za morderstwa dokonywane na niemagach przypisywała właśnie kongresowi. O jej zwolnieniu przesądził fakt wycieku, że projektuje budynki dla znanych, mugolskich przedsiębiorców. Została postawiona przed czarodziejskim sądem, a tam, bezowocnie starano się oskarżyć ją o złamanie Międzynarodowego Kodeksu Tajności. Brak dowodów i realnej winy kobiety, pozwolił jej oczyścić się z zarzutów. Wykorzystując niemały majątek, znajomości oraz pewne fakty z przeszłości, sprawiła, że wiele wysoko postawionych urzędników straciło swoje posady. Bez wątpienia osiągnęła ogromny sukces, jednak, będąc blisko pięćdziesiątych urodzin, zrozumiała, że to idealna pora, aby wrócić w rodzinne strony. Sprzedała swój apartament i po raz kolejny przeniosła się w inne miejsce, tym razem do Irlandii - miejsca, w którym wszystko się zaczęło.
▲ Znana jest ze swojego wulgarnego języka, mówienia tego co myśli i aktywności politycznej, która ciągnie się za nią już od bardzo dawna.
▲ Choć przez dawnych współpracowników opisywana jest jako zimna, wyrachowana i bezwzględna, wiele razy wspomagała organizacje, które niekiedy ratowały życie innym istotom magicznym.
▲ Jej nazwisko widnieje na liście wielu grup, takich jak: Towarzystwo Reformowania Wiedźm, Stowarzyszenie Zagrożonych Czarownic, Stowarzyszenie Walki o Emancypację Skrzatów Zniewolonych, Stowarzyszenie Pomocy Charłakom, Holistyczny Instytut Przyjaciół Elfów i wiele innych.
▲ W wywiadzie dla “Przyjaciela Czarownicy”, amerykańskiego czasopisma dla kobiet, negatywnie wypowiedziała się na temat ideologii czystej krwi.
▲ Czasami zdarza się jej przesadzić z alkoholem.
▲ W “Czarownicy” została umieszczona na liście 100 najbardziej wpływowych czarownic, oznaczona została w kategorii ikon obecnego wieku. Pojawiła się zaraz obok innych, mniejszych gwiazd 79 roku. Warto wspomnieć, że nie jest to wielce prestiżowy tytuł.
▲ Nigdy nie zależało jej na pieniądzach. Były jedynie biletem do wkroczenia w świat sławy, co powtarza za każdym razem.
▲ W swoich projektach łączy wiele stylów, opierając się głównie na magicyźmie, który pozwolił jej wybić się jako architekt.