Witaj!

Kolejna dawka propozycji od Ellefsona
Jason
Toksyczny mąż Tassumi




Posty: 464
Tematy: 19
Sie 2015
Slytherin

#1
Na dziś dzień mam dwie propozycje dla administracji. Jest bardzo możliwe, że sama administracja już wpadła na owe pomysły i pracuje nad wprowadzeniem ich w życie. Jeśli tak to przepraszam za zbędny spam. 
Jeśli już o spamie mowa, to kieruję teraz słowa do graczy. Jeśli komuś pomysły się podobają daje repkę, jeśli nie to wraca na główną stronę forum; jeśli komuś się podoba, choć ma jakieś "ale" to pisze komentarz pod postem; to samo dotyczy graczy, którym pomysł się nie spodobał i mają coś do dodania (jak wiemy ankiety się nie sprawdzają, pozdrawiam Krzycha).
Przejdźmy do sedna sprawy, pierwszej propozycji. Są to pory roku. Problemy z czasem IC zostały, jak mniemam już rozwikłane, a system dopięty na ostatni guzik. Jedno czego mi brakuje to większego urealnienia tego czasu. 
W zimie, pod koniec zeszłego i na początku bieżącego roku, na serwerze zagościł śnieg, wraz z kilkoma skryptami, które urozmaicały rozgrywkę na serwerze. Jak dla mnie było to genialne. Tylko co teraz gdy właśnie mamy zimę w IC? No śniegu brak i prawda jest taka, że ciężko graczom uświadomić sobie, jaka aktualnie jest pogoda na serwerze. 
Moja propozycja to zmiana kilku aspektów w grze, wraz ze zmianą pór roku IC. Jeśli mamy zimę, to można odpalić owy śnieg; jeśli mamy lato, to zostaje tak jak jest; jeśli mamy jesień? No właśnie, co podczas jesieni? Proponuję zmianę np. tekstur liści drzew, na takie, które miałyby odpowiednie barwy jesiennych liści. 
Pierwsza propozycja za nami, czas na drugi mój pomysł. A dotyczyć on będzie systemu chorób. 
Nie przedłużając, taki system mógłby działać na zasadzie losowania od czasu do czasu graczy, których postacie zapadałyby na choroby. W zależności od rodzaju, oraz wpływu środowiska (tutaj mam na myśli m.in. pory roku) zachorowanie na jedną z chorób byłoby bardziej prawdopodobne, na druga mniej. Co gdy już system wylosuje jakiegoś konkretnego gracza? Otóż wpadło mi do głowy, że takiemu graczowi, podczas jego rozgrywki, od czasu do czasu wyskakiwałaby akcja, na którą musiałby zareagować. Podam prosty przykład. Gracz podczas zimy zachoruje na katar i co jakiś czas wyskakuje mu akcja, która przedstawia kichnięcie, lub inne objawy kataru. 
Następnie, jeżeli gracz nie zdecyduje się walczyć za chorobą, to jego stan będzie się pogarszał, a akcje będą wyskakiwały na chacie częściej. Jak poradzić sobie z chorobą? No tak jak w normalnym życiu. Jeżeli sami zdiagnozujemy chorobę, to staramy się sami wybrać odpowiednie na nią lekarstwo; jeżeli objawy nic nam nie mówią, idziemy do specjalisty/lekarza (w przypadku uniwersum uzdrowiciela), który nas leczy, bądź wypisuje receptę. W przypadku kataru, byłoby to odpowiednie zaklęcie, lub eliksir pieprzowy.
Ktoś mógłby powiedzieć "nudzi mu się w Mungu, więc chce, żeby administracja urozmaiciła mu grę". Otóż nie! Nad samym pomysłem systemu chorób debatowałem na długo przed wyjściem z Hogwartu, co może potwierdzić wielu innych graczy. 
Z mojej strony to tyle. Jeżeli kogoś zainspirowałem i wpadnie na inne pomysły, które uzupełniłyby to o czym pisałem wyżej, to mile widziany jest komentarz pod postem.



Wiadomości w tym wątku
Kolejna dawka propozycji od Ellefsona - przez Jason - 27.05.2016 14:41
RE: Kolejna dawka propozycji od Ellefsona - przez Deleted - 27.05.2016 20:23
RE: Kolejna dawka propozycji od Ellefsona - przez Deleted - 29.06.2016 12:16

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.