Witaj!

[M]Wiedźmin
Thalia20017
Czarodziej




Posty: 31
Tematy: 3
Lip 2016
12
#1
Ceademil Dh’oine
 
Witajcie! Skoro Miasteczka zaczęły powracać jako coś luźnego, ale dającego rozrywkę i lek na nudę postanowiłam otworzyć takim mały kącik. Jak to mówią raz się żyje. Jako, że jeszcze nikt nie wpadł na ten pomysł, a niezwykle urzekła mnie saga Sapkowskiego „Wiedźmin” postanowiłam, odtworzyć miasteczko z tego uniwersum. Oczywiście zabawa będzie opierała się głównie na grach, ale również na książkach, od których wszystko się zaczęło.
 
Ragulamin:
- Zakazany jest Power Gaming. Nie możemy wymusić czegoś na innym (Oczywiście bez jego zgody)
- Mistrz Gry ma zawsze rację.
- Nie wolno robić double posta, poza sytuacją kiedy musimy napisać ważną informację OOC.
- Nie edytujemy postów w taki sposób, by zmieniać bieg zdarzeń. 
- Należy utrzymać klimat uniwersum
- Nie można robić MG   

-Narracja jest prowadzona tylko przez mistrza gry
Instrukcje:
Czynności zapisujemy w *…* : * Wspięła się na drzewo*
Myśli oczywiście kursywą : Co ten Dh’oine wyprawia?!
Rozmowy od myślników: -Na siedem piekieł…
Jeśli chodzi o relacje OCC proszę zapisywać w [ Nawiasach ]    
 
Mistrzowie Gry:
- Thalia20017
Wprowadzenie:
Akcja rozgrywa się 4 wieki po wydarzeniach z trzeciej części Wiedźmina [Dziki Gon]. Na całej Północy, Nilfgard, objął pełną władze, jedynie Skelige zostało całkowicie wolne. Temeria została lennikiem cesarstwa, więc tak de fakto, również pozostała wolna. Reszta Krajów Północy została całkowicie przyłączona do południowego imperium. Cesarz (Nowy, bo przecież nasz dobry Emhyr już dawno zszedł) dał sobie święty spokój z czyszczeniem świata z czarodziejów, alchemików i im podobnych, w niczym mu nie zawadzali, a nawet czasem pomagali. Nie odpowiada to jednak kapłanom Wiecznego Ognia.  Jeśli chodzi o samych wiedźminów, to o dziwo, zaczęto przywracać ich do tego świata. Zbudowano nowe miejsca treningów zabójców potworów (Wilki odbudowały Kaer Morhen. Żmije swoją siedzibę mają gdzieś w Nilfgardzie. Koty zostały jak na razie bez domu, ze względu na swoją reputacje. Gryfy urzędują w Kovirze), same cechy zostały takie jakie były. Receptury przemian zostały udoskonalone do tego stopnia, że kandydaci, przynajmniej w większości przeżywali próby. Jednak ten swoisty spokój został zakłócony, przez nie oczekiwane pojawienie się zupełnie nowego zagrożenia, które przybyło zza Gór Smoczych. Zupełnie nowi ludzie i nie tylko, cechowali się wyjątkowym okrucieństwem w stosunku do ludzi Północy lecz również do Potworów, Nie ludzi i Czarodziejów. Cesarz musiał wypowiedzieć wojnę.
Cechy Wiedźmińskie:
-Wilka
-Kota
-Żmij
-Gryfa
Świat:
Akcja rozgrywa się na terenie dawnych królestw Północy, Nilfgardu, oraz Skelige. Niestety nie znalazłam dobrej mapy..
Miasta:
Siły bojowe:
Wiedźmini: 200
Czarodzieje: 4 000
Nilfgard : 80 000
Skelige :42 000
Elfy : 20 000 (Dol Blathanna)
Krasnoludy : 15 000( Głównie Mahakam)
Potwory : 53 000(Te rozumne rzecz jasna. Typu wilkołaki, wampiry wyższe itd.)
Kraje zza Gór Smoczych: 100 000
Przynależności:
Ludzie:
-Patrykwwl
-
-
Wiedźmini:
-EvEnT

-Ziela
-

Czarodzieje:
-Thalia20017

-Jedi1337

Finnland_Seal

Nie ludzie:
- Daniello26
-
-
Potwory[Jeśli jesteś wampirem, to nie „Ukrytym”]:
- ozzyliggy
-
-
Wzór na kartę postaci:



Cytat:
Nick
Imię (Ewentualnie skąd jesteśmy)
Wiek(Czarodzieje, Wiedźmini i Potwory. Maksymalnie do 500 lat)
Wygląd: Opis lub zdjęcie
Historia: [Kilka zdań o życiu przed pojawieniem się nowego zagrożenia]
Przynależność(Wiedźmini, proszeni o pisanie szkoły)
Miasto początkowe
Cechy charakteru 
Wady
Zalety
Broń


 
 
 Nick: Thalia20017
Imię: Reynabeth de Elvares
Wiek: 356 lat
Wygląd: [Obrazek: 45f2ae21ceb10c828a896a6a08eed4d1.jpg]
Historia: Reynabeth po zakończeniu magicznej edukacji w Aretuzie z imponującymi wynikami końcowymi  postanowiła pozostać w szkole jako nauczycielka, wraz z biegiem lat została awansowana na rektorkę szkoły. Co się z nią działo przed edukacją na wyspie? Była dziewczyną z problemami rodzinnymi, za to objawiającą wielki talent magiczny, który dostrzegła jedna z rektorek i mistrzyń magii w Aretuzie. Jej wygląd został magicznie poprawiony. Po awansie na rektorkę na kilka lat została wcielona do Kapituły Czarodziejów jednak zrezygnowała z tego na rzecz szkoły magii. Podczas jednej z podróży w sprawach Kapituły spotkała wędrowne komando Wiewiórek, które nazwały ją Saovmuire, czyli Dusza morza.
Przynależność: Czarodzieje
Miasto początkowe: Szkoła magii w Aretuzie na wyspie Thanedd
Cechy charakteru:
Wady:
- Bezwstydna
- Nie lubi wypełniać rozkazów [Wydawanych przez mężczyzn]
- Pyskata
Zalety:
- Opanowana
- Oczytana
- Pomaga, niezależnie od tego kim jest osoba potrzebująca
Broń:
- Na szyi nosi swój osobisty amulet wykonany ze stopu srebra ze stalą meteorytową
- Jej specjalnością w magii jest tworzenie Iluzji oraz transformacje (Potrafi przybrać postać czarnego kota)
mateuszwwl
Czarodziej




Posty: 69
Tematy: 14
Wrz 2015
159
Ravenclaw
#2

Nick:
 Jedi1337
Imię:
 Aiden 
Wiek:
 329 lat
Wygląd: 



Historia:
     Jako dzieciak wychowywał się wraz z matką na Skellige, gdzie odkrył magiczny potencjał. Gdy podrośl udał się do Akadami Magii w Ban Ard W szkole magii poznał tajniki magi wody oraz lodu. Po skończonej edukacji postanowił nie wracac już na Skellige lecz osiedlił się w Oxenfurcie. Magia nie była jednak jego jedynym zainteresowaniem. W Oxenfurcie poznał starszego Alchemika, który zechciał przekazać mu  wiedzę o eliksirach. Z racji iż Aiden szybko przyswaja wiedza, tajemnice alchemii nie były dla niego trudne. Nieżyjący już Alchemik przekazał Aidenowi wraz z wiedzą alchemiczną, pewną księgę opisująca rozmaite zdolności innych magów wody. Mężczyzna zaciekawiony po dziś dzień cały czas studiuje księgę... Aiden mieszka dziś w Oxenfurcie, gdzie ma zamiar bronic, miasta przed nowym zagrożeniem, lecz czy Aiden wyjedzie z Oxenfurtu by bronic także Skellige?   
Przynależność: 
Czarodziej 
Miasto początkowe: 
Oxenfurt
Cechy charakteru 

Wady: 
Nadgorliwy
Pyskaty


Zalety:

Szybo się uczy
Towarzyski
Roztropny

Broń
  • Zawsze nosi przy sobie dwie torby, w jednej trzyma toksyczne eliksiry, którymi mógłby zaatakować przeciwnika, za to w drugiej nosi fiolki z wodą, gdyż  nie potrafi samoistnie utworzyć wody. Gdy nie ma przy sobie fiolek, pobiera wodę z roślin.
  • Jego magia opiera się na żywiole wody oraz lodu. Edukuje się w magi krwi, czyli sterowaniem wodą pod postacią krwi w żyjących organizmach. 
[img=0x200]https://media.giphy.com/media/kdMfU6X2mLVUA/giphy.gif[/img]
Thalia20017
Czarodziej




Posty: 31
Tematy: 3
Lip 2016
12
#3
mateuszwwl : Pierwsze primo: Czemu jest inny Nick? Drugie primo: W Oxenfurcie nie ma szkoły magi. Jest Uniwersytet. Szkoła magi jest w Ban Ard w Keadwen.(Co prawda są dwie szkoły magi W Aretuzie i właśnie w Ban Ard, ale Aretuza jest żeńską szkołą a Ban Ard męską)
mateuszwwl
Czarodziej




Posty: 69
Tematy: 14
Wrz 2015
159
Ravenclaw
#4
Thalia20017 napisał(a): (24.08.2016 14:02)mateuszwwl : Pierwsze primo: Czemu jest inny Nick? Drugie primo: W Oxenfurcie nie ma szkoły magi. Jest Uniwersytet. Szkoła magi jest w Ban Ard w Keadwen.(Co prawda są dwie szkoły magi W Aretuzie i właśnie w Ban Ard, ale Aretuza jest żeńską szkołą a Ban Ard męską)

Inny nick, bo jest to stare konto na forum Sad.
Dzieki za info, temat szkoły był wymyślony, z racji iż nigdy nie zagłębiałem się gdzie mieszczą się Magicze Akademie, już zmieniam Shy
[img=0x200]https://media.giphy.com/media/kdMfU6X2mLVUA/giphy.gif[/img]
Thalia20017
Czarodziej




Posty: 31
Tematy: 3
Lip 2016
12
#5
mateuszwwl: Akceptuję (Przeczytałam jeszcze raz i zauważyłam "magię krwi" pomysł niegłupi, zwłaszcza, że jest w tym sporo sensu. Tylko proszę mi nie ożywiać trupów od tego jest nekromancja)
mateuszwwl
Czarodziej




Posty: 69
Tematy: 14
Wrz 2015
159
Ravenclaw
#6
Thalia20017 napisał(a): (24.08.2016 14:13)mateuszwwl: Akceptuję (Przeczytałam jeszcze raz i zauważyłam "magię krwi" pomysł niegłupi, zwłaszcza, że jest w tym sporo sensu. Tylko proszę mi nie ożywiać trupów od tego jest nekromancja)

Trupy nie mają krwi zdatnej do owej magi Shy
[img=0x200]https://media.giphy.com/media/kdMfU6X2mLVUA/giphy.gif[/img]
EvEnT
Czarodziej




Posty: 151
Tematy: 22
Gru 2014
50
#7
Nick: EvEnT
Imię: Ryrwan
Wiek: 33

Wygląd: Ryrwan jest wiedźminem i jak każdy wiedźmin pierwsze co można u niego zauważyć to "nietypowe" oczy, przypominające swym wyglądem oczy kota. Przechodząc Próbę Traw nie doznał skutku ubocznego jakim było zostanie albinosem, więc kolor swoich włosów jaki posiadał będąc dzieckiem został mu do dzis-kruczoczarny. Jego włosy często są rozczochrane- niezbyt przywiązuje uwagę do tego jak wygląda. Posiada lekki zarost tego samego koloru co jego włosy. Ma około 1.85m wysokosci. Można u niego zauważyć silny zarys mięsni. Na codzień łazi w swojej lekkiej zbroi ze skóry, a na plecach ma przewieszone 2 półtoraręczne miecze.

Historia: Ryrwan po przebyciu ciężkich i morderczych lat w szkole wilka postanowił, jak prawie każdy, opuscić to miejsce i poszukać miejsca na zarobek likwidując przy tym potwory, które sprawiały kłopoty mieszkańcom wiosek i miast. Nie wie do końca skąd pochodzi. Jego nauczyciel-inny wiedźmin który nigdy mu nie podał swego imienia nie wiadomo z jakiej przyczyny- nauczył go wszystkiego czego Ryrwan potrzebował, aby być dobry w swoim fachu. Nauka ta polegała głównie na szkoleniu zaklęć, warzeniu eliksirów oraz walk, które miały największe znaczenie. Po paru latach od opuszczenia ruin Kaer Morhen nowy wiedźmin szybko pojął zasady jakie kierują tym nieznanym mu wtedy swiatem. Zaczął rozróżniać dobrych od złych, zbierał informacje co się dzieje w swiecie, gdzie nie należy się zapuszczać, gdzie jest robota do wykonania itp. Podczas swoich podróży od wsi do wsi, z miasta do miasta, zdążył zapamiętać większosć terenu, który ukazywała mu mapa. W swojej niedługiej karierze zdążył już powalić wiele potworów, ludzi jak i zwierząt, dzięki czemu jak na swój dosyć młody jeszcze wiek zdążył nałapać sporo doswiadczenia w tej "robocie". Nigdy nie zwracał większej uwagi na kobiety chociaż jak każdy facet-lubiał się czasem z nimi zabawić. Gdy przejeżdżał do większego miasta, gdzie dało się znaleźć dobry lokal z dobry trunkiem, zawsze ochoczo taki odwiedzał i pił do nieprzytomnosci. Tak oto rysuje się historia wiedźmina, który po dzis dzień odwiedza coraz to inne miasta i wsie poszukując pracy dla siebie, a życie jego popadło w niby schemat czynów, które wykonywał przez długi okres życia. Na tą chwilę znajduje się on w drodzę do Kerack w poszukiwaniu zarobku.

Przynależność: Wiedźmiński Cech Wilka

Miasto początkowe: Kerack

Cechy charakteru

Wady:
-Lubi się upić
-Nie jest zbyt rozmowny
-Żywi niechęć do wiedźminów ze szkoły kota
Zalety:
-W pojedynkowaniu się mało kto mu może dorównać
-Wykonuje polecenia które mu przyznano za wszelką cene
-Jest honorowy
-Zna praktycznie każde miejsce na mapie i poza nią.

Broń: Wiedźmińskie miecze- zwykły(Stalowy) i ze srebra
Thalia20017
Czarodziej




Posty: 31
Tematy: 3
Lip 2016
12
#8
EvEnT: Pierwsze primo: Przeczytaj wszystko jeszcze raz i popraw błędy ortograficzne. Niby nic, ale przyjemniej i łatwiej czytać. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Akceptuję
EvEnT
Czarodziej




Posty: 151
Tematy: 22
Gru 2014
50
#9
Jeżeli chodzi o poprawę "Ś" to na to nie mogę nic zarazić, ponieważ klawiatura na której piszę i która nie jest polska nie wiadomo z jakich przyczyn po pobraniu tam klawy i znaków po PL nie wprowadziła tej literki, a wszystkie inne tak. Mogę ewentualnie podmienić to i skąds skopiować to i powstawiać gdzie trzeba D:
ozzyIiggy
Częsty bywalec



Donator

Posty: 362
Tematy: 22
Lut 2015
179
#10
Nick ozzyIiggy
Imię Monthy
Wiek: 216
Wygląd: Historia: Monthy odkąd pamięta unika walk za wszelką cene, uważa je za bezsensowne oraz strate czasu. Większość swojego wolnego czasu spędza w lasach, na polach oraz wśród ludzi i bacznie ich obserwuje. Jest to dla niego fascynujące dowiadując sie ciągle czegoś nowego na temat ras czy wiadmości w mieście. Pozostałą część czasu spędza na spaniu oraz co niedzielę w barze. Uwielbia raz w miesiącu delektować się krwią, tak jest to jego ulubiony trunek jakiego próbował, a próbował ich wiele. Mieszka w centrum miasta, w małym domku gdzie znajduje się w sumie łóżko i mnóstwo ksiąg dotyczących ras oraz roślin. Aktualnie Monthy niczym się nie przejmuje i jest beztroski w swoich poczynaniach. Na życie zarabia będąc bardem, chodzi po barach i śpiewa wzamian za drobny pieniądz.
Przynależność Wampir (wyższy)
Miasto początkowe Beauclair
Cechy charakteru
Wady
-Leniwy,
-Mówi to co myśli,
-Unika walk
Zalety
-Odpowiedzialny,
-Ma Poczucie humoru,
-Podchodzi do wszystkich decyzji naukowo
- Potrafi śpiewać
Broń Główną bronią Montiego jest jego indywidualna zdolność- transformacja w zwierzęta. Potrafi on nabyć cechy danego zwierzęcia podczas przemiany i używać ich w walce oraz przetrwaniu. Ulubioną przemianią jest kruk i wrona.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.