Przychodzę do was z pomysłem nadania efektów graczowi który oberwał śnieżką.
Np efekty odczuwalny (to tylko przykłady jeżeli to wejdzie w życie efekty mogą ulec zmianie)
-po trafieniu w głowę gracz otrzymuje na 2s. nudności i ślepotę
-po trafieniu w nogę osoba trafiona otrzymuje spowolnienie na 2s.
-po trafieniu w rękę gracz otrzymuje wyczerpanie na 2s.
-po trafieniu w plecy osoba jest przesunięta względem swojej pierwszej pozycji o jedną kratkę do przodu
-po trafieniu w klatkę piersiową gracz jest przesunięta względem swojej pierwszej pozycji o jedną kratkę do tyłu.
Dziękuje za uwagę i do zobaczenia w niedalekiej przyszłości
Np efekty odczuwalny (to tylko przykłady jeżeli to wejdzie w życie efekty mogą ulec zmianie)
-po trafieniu w głowę gracz otrzymuje na 2s. nudności i ślepotę
-po trafieniu w nogę osoba trafiona otrzymuje spowolnienie na 2s.
-po trafieniu w rękę gracz otrzymuje wyczerpanie na 2s.
-po trafieniu w plecy osoba jest przesunięta względem swojej pierwszej pozycji o jedną kratkę do przodu
-po trafieniu w klatkę piersiową gracz jest przesunięta względem swojej pierwszej pozycji o jedną kratkę do tyłu.
Dziękuje za uwagę i do zobaczenia w niedalekiej przyszłości
[Obrazek: http://i.imgur.com/DjwyGvb.gif]