Witaj!

Podanie na Nauczycielkę Zaklęć I Uroków
Stella
Dyrektorka Hogwartu



Pracownik Hogwartu

Posty: 975
Tematy: 164
Gru 2014
827
Ravenclaw
#1
[IC]

Imię i nazwisko: Stella White
Wiek: Około 40 lat
Miejsce urodzenia: Szpital Świętego Munga, Londyn
Wykształcenie(Hogwart = Podstawowe): Skończona akademia magii beauxbatons, studia w Dublinie o rozszerzonych kierunkach takich jak: Wróżbiarstwo, Transmutacja oraz Wydział Zaklęć.
Posada, na którą aplikujesz: Nauczycielka Zaklęć i Uroków
Oceny z SUMów i OWUTEMów(z przedmiotu, którego chcesz nauczać lub wszystkie, jeśli składasz podanie na inną posadę):  
SUMy - Z
OWUTEMy - PO

[OOC]
Nick w grze: Stella
Czy masz jeszcze inne konta?: Tak
Czy masz już jakieś doświadczenie(jeśli tak, to jakie?): Oczywiście że tak, nauczam na tym serwerze już tak długo że jestem najstarszą nauczycielką z stażem w Hogwarcie.
Argumentacja OOC(Dlaczego ty i czemu startujesz na tę posadę?):* Więc, bez ukrywania ten przedmiot był naprawdę źle prowadzony przez poprzedniego nauczyciela i chce się wykazać w czymś nowym, a nie siedzeniem w wróżbiarstwie od naprawdę długiego czasu. Jestem osobą kreatywną i przeprowadzenie lekcji w ciekawy sposób nie będzie dla mnie naprawdę to większym problemem, tym bardziej że zdarzało mi się prowadzić lekcje już chyba z prawie wszystkich przedmiotów. Jestem też najstarszą nauczycielką w tej całej szkole z największym stażem pracy, umiem trzymać jakiś tam to porządek i przekazywać informacje najprościej jak to jest tylko możliwe. Czasu również posiadam dużo, więc mam nadzieje że zostanie to rozpatrzone pozytywnie. + To że wytrzymałam tak długo, to raczej informacja, że łatwo się też nie poddaje i jakoś tam sobie rade daje. Organizowałam przez 2 lata klub pojedynków z połączonym turniejem pojedynków.
Nazwa Skype: Osoby odpowiednie posiadają..

(Ps. Podanie napisane w pośpiechu, po powrocie pewnie zmodyfikuje nieco jego treść na poprawniej napisaną oraz rozwinę moje pomysły oraz tym podobne.)
modno