Witaj!

Ankieta: Szanujesz i popierasz ten rewolucyjny pomysł?
Ankieta jest zamknięta.
oczywiście
91.67%
11 91.67%
nie
8.33%
1 8.33%
Razem 12 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym
Offline
Juminako
mamałyga gdy ktoś bajdurzy farmazony



Posty: 248
Tematy: 9
Gru 2014
429
Gryffindor
#1
Krótko i zwięźle - niech ustawiona skala gracza zmienia jego rzeczywiste wymiary, a nie tylko sprawia tego wizualne wrażenie.

Kiedy się przestawi skalę teraz oprócz wyglądu nic się nie zmienia - mały goblin ani nawet kuguchar nie przejdzie przez dziurę wysokości jednej kratki, a olbrzym może wejść do baru wejściem 2x1, dla normalnych ludzi.
nierealne

Z propozycją wychodzę z powodu puszczenia nerwów na meczu, kiedy kafel przeleciał przez bok grubego obrońcy, jakby system pomylił go z duchem grubego mnicha.

wypowiadajcie sie, albo chociaz ankieta, tam na górze
[Obrazek: qtUdvuJ.jpg?1]
“I remain just one thing, and one thing only, and that is a clown. It places me on a far higher plane than any politician.”
Charlie Chaplin
Offline
God
JJayCzołger



Posty: 504
Tematy: 78
Gru 2014
1,529
#2
Domyślam się że zarąbiście ciężkie do zrobienia pod kątem technicznym Tongue

Poza tym - olbrzym może się wczołgać! Big Grin
[Obrazek: EjQEbBu.gif] [Obrazek: kyfnsVi.gif]
Offline
Joanne
The Supreme


Weryfikator Podań

Posty: 60
Tematy: 4
Paż 2016
20
Slytherin
#3
To jest chyba niemożliwe, ale jakby jednak dało radę to byłbym totalnie za, bo rzeczywiście też to odczuwam czasem.
[Obrazek: tumblr_n0ef0eneyS1rrl0mgo2_500.gif]
Offline
Jason
Toksyczny mąż Tassumi



Posty: 413
Tematy: 15
Sie 2015
490
Slytherin
#4
Bardzo fajna propozycja jeśli chodzi o wymienione pierwsze z argumentów dotyczące niskich goblinów i wielkich olbrzymów. W praktyce mogłoby się przydać, kiedy gracz wypija eliksir pomniejszający, aby przecisnąć się przez otwór wielkości jednej kratki, bo chce pokonać taką przeszkodę.
Nie zgadzam się jedynie z argumentem mówiącym o quidditch'u. W OOC mamy do czynienia z jedną pętlą, ale w IC wciąż są to trzy pętle. Z tego co wiem nikt nie zmieniał zasad gry znanych z uniwersum. Gdyby była mowa o grze z jedną pętlą, szersza postura gracza miałaby sens. Ale w momencie, kiedy w IC do czynienia mamy z trzema pętlami, to nie widzę tego, aby grubszy gracz był na tyle zwinny, by manewrować między nimi z pozytywnym efektem. 
Quidditch pozostanie na haplu do samego końca rozrywką OOC. Nie ma sposobu, aby odzwierciedlał idealnie to, co było opisane w książkach. W IC mecz jest jednym, a w OOC drugim. Jedyne co je łączy to wynik meczu.
[Obrazek: YMM3S33.png]
Offline
Mr_Gibster
Ten nowy bliznowaty



Posty: 164
Tematy: 11
Sie 2015
31
Hufflepuff
#5
Pomysł jako tako spoko, ale no ciężko byłoby to zrobić i ogólnie obciążało by to bardzo serwer. Fajny pomysł, ale jestem na nie.
[Obrazek: giphy.gif]
(Sygnatura nie ma na celu promować żadnych treści porno czy coś w tym stylu jak to może wyglądać)
Offline
em411
Head Administrator


Head Administrator

Posty: 258
Tematy: 41
Gru 2014
393
#6
Cytat:Why don’t you add hitbox changes?
I want to keep this mod aesthetic only. And for servers it not required for players to have the mod. That would be weird that some would have hitbox changes, while players without the mod wont see them. I might add it in the future if I can find a good way to implement it.

Cytat z faq, More Player Models 2.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2016 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2016.