Witaj!

Ankieta: Szanujesz i popierasz ten rewolucyjny pomysł?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
oczywiście
91.67%
11 91.67%
nie
8.33%
1 8.33%
Razem 12 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[PROPOZYCJA] Skala nie tylko elementem wizualnym
Juminako
Azkaban




Posty: 298
Tematy: 10
Gru 2014
Gryffindor

#1
Krótko i zwięźle - niech ustawiona skala gracza zmienia jego rzeczywiste wymiary, a nie tylko sprawia tego wizualne wrażenie.

Kiedy się przestawi skalę teraz oprócz wyglądu nic się nie zmienia - mały goblin ani nawet kuguchar nie przejdzie przez dziurę wysokości jednej kratki, a olbrzym może wejść do baru wejściem 2x1, dla normalnych ludzi.
nierealne

Z propozycją wychodzę z powodu puszczenia nerwów na meczu, kiedy kafel przeleciał przez bok grubego obrońcy, jakby system pomylił go z duchem grubego mnicha.

wypowiadajcie sie, albo chociaz ankieta, tam na górze
God
Azkaban




Posty: 531
Tematy: 83
Gru 2014
Slytherin

#2
Domyślam się że zarąbiście ciężkie do zrobienia pod kątem technicznym Tongue

Poza tym - olbrzym może się wczołgać! Big Grin
Joanne
Czarodziej




Posty: 185
Tematy: 11
Paż 2016
90
Ravenclaw
#3
To jest chyba niemożliwe, ale jakby jednak dało radę to byłbym totalnie za, bo rzeczywiście też to odczuwam czasem.
Jason
Toksyczny mąż Tassumi




Posty: 464
Tematy: 19
Sie 2015
Slytherin

#4
Bardzo fajna propozycja jeśli chodzi o wymienione pierwsze z argumentów dotyczące niskich goblinów i wielkich olbrzymów. W praktyce mogłoby się przydać, kiedy gracz wypija eliksir pomniejszający, aby przecisnąć się przez otwór wielkości jednej kratki, bo chce pokonać taką przeszkodę.
Nie zgadzam się jedynie z argumentem mówiącym o quidditch'u. W OOC mamy do czynienia z jedną pętlą, ale w IC wciąż są to trzy pętle. Z tego co wiem nikt nie zmieniał zasad gry znanych z uniwersum. Gdyby była mowa o grze z jedną pętlą, szersza postura gracza miałaby sens. Ale w momencie, kiedy w IC do czynienia mamy z trzema pętlami, to nie widzę tego, aby grubszy gracz był na tyle zwinny, by manewrować między nimi z pozytywnym efektem. 
Quidditch pozostanie na haplu do samego końca rozrywką OOC. Nie ma sposobu, aby odzwierciedlał idealnie to, co było opisane w książkach. W IC mecz jest jednym, a w OOC drugim. Jedyne co je łączy to wynik meczu.
Mr_Gibster
Czarodziej




Posty: 223
Tematy: 25
Sie 2015
108
Slytherin
#5
Pomysł jako tako spoko, ale no ciężko byłoby to zrobić i ogólnie obciążało by to bardzo serwer. Fajny pomysł, ale jestem na nie.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#6
Cytat:Why don’t you add hitbox changes?
I want to keep this mod aesthetic only. And for servers it not required for players to have the mod. That would be weird that some would have hitbox changes, while players without the mod wont see them. I might add it in the future if I can find a good way to implement it.

Cytat z faq, More Player Models 2.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.