16.09.2017 16:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.09.2017 16:01 przez Marsen. Edytowano w sumie jeden raz.)
Uważam, że jakiś system rozstrzygający spory odnośnie umiejętności lub powodzenia w jakiś sytuacjach byłby bardzo przydatny. Nie byłoby wtedy pojedynków w stylu "JESTEM POTĘŻNY" "ALE JA POTĘŻNIEJSZY". Nie musimy wprowadzać jakiegoś systemu obrażeń, równowagi i wszystkiego po kolei. Po prostu przydatnym narzędziem byłoby coś co rozstrzygałoby spór obiektywnie i niezawsze wymagałoby to pomocy moderatora do tworzenia jakieś historii czy rozwiązywania problemów In-Character.
Dzięki temu też, umiejętności i specjalizacje miałyby sens. Nie byłoby ludzi renesansu, którzy potrafią odczytać każdy trop, rzucać niewerbalnie perfekcyjnie zaklęć i warzyć nawet najtrudniejsze eliksiry. Postacie wtedy byłby ukierunkowane, tak jak w rzeczywistości. Co prawda modno ma rację co do tego, że gracz powinien mieć jakąś intuicję, wyczucie co jego postać potrafiłaby, a czego nie, lecz myślę że takie rozwiązanie trochę odciążyłoby graczy.
Dzięki temu też, umiejętności i specjalizacje miałyby sens. Nie byłoby ludzi renesansu, którzy potrafią odczytać każdy trop, rzucać niewerbalnie perfekcyjnie zaklęć i warzyć nawet najtrudniejsze eliksiry. Postacie wtedy byłby ukierunkowane, tak jak w rzeczywistości. Co prawda modno ma rację co do tego, że gracz powinien mieć jakąś intuicję, wyczucie co jego postać potrafiłaby, a czego nie, lecz myślę że takie rozwiązanie trochę odciążyłoby graczy.