Witaj!

[Propozycja] Oskryptowanie przedmiotów
PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum



Donator

Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
#1
Krótka piłka. Przydałoby się oskryptować kilka itemków, które powodowałyby dany efekt. Głównie mam tu na myśli używki oraz alkohole. Dać jakiś efekt nausea i powiedzmy, że na chat'cie by wyskakiwała jakaś akcja w stylu **Twoja osoba zaczyna myśleć o zielonych migdałach, dosłownie!!**. Zachęciłoby to ludzi do kupna tych przedmiotów.
Anonek
Czarodziej




Posty: 330
Tematy: 19
Gru 2016
98
#2
Bardzo ciekawy pomysł. Cos na zasadzie działania fasolek wszystkich smaków.
Nickson
Czarodziej




Posty: 13
Tematy: 3
Sty 2018
45
#3
Jak najbardziej za - mimo, że teraz gracze i tak chętnie sięgają po używki to po oskryptowaniu ich byłoby jeszcze więcej zainteresowanych.
PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum



Donator

Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
#4
Jeszcze na szybko wpadłem na taki pomysł by stworzyć coś w rodzaju opisu po dużej ilości zażywanych tych używek i alkoholi. Na przykład jeżeli ktoś często bardzo zażywa ów narkotyki to po jakimś czasie na chat'cie także wyskakiwałyby opisy na /do w stylu **Jego źrenice są wiecznie otwarte, a usta suche i twarde. Nie trudno stwierdzić, iż jest narkomanem.**
Anonek
Czarodziej




Posty: 330
Tematy: 19
Gru 2016
98
#5
PrawdziwyZiela napisał(a): (15.01.2018 22:58)Jeszcze na szybko wpadłem na taki pomysł by stworzyć coś w rodzaju opisu po dużej ilości zażywanych tych używek i alkoholi. Na przykład jeżeli ktoś często bardzo zażywa ów narkotyki to po jakimś czasie na chat'cie także wyskakiwałyby opisy na /do w stylu **Jego źrenice są wiecznie otwarte, a usta suche i twarde. Nie trudno stwierdzić, iż jest narkomanem.**


Nie rozumiem jak gra miałaby odczytywać to jaki item akurat zuzywamy.
PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum



Donator

Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
#6
Istnieje coś takiego jak baza danych, w której zapisywane są wszystkie dane. Na przykład login i hasło są zrobione na tej zasadzie. Serwer wie, że jeżeli wpiszesz prawidłowe hasło to da Ci się zalogować.
Calek
Czarodziej




Posty: 107
Tematy: 7
Kwi 2017
39
Hufflepuff
#7
Jak najbadziej ZA!
Wink
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#8
Efekt nausea został usunięty z gry poprzez modyfikację, natomiast dodałem krótki skrypt, który odgrywa akcję po wypiciu jakiejkolwiek butelki wody ze zmienioną nazwą.

Co do automatycznego odgrywania akcji, to gracz powinien samemu regulować objawy uzależnień, chorób i powikłań po spożywaniu jakichkolwiek używek.
PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum



Donator

Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
#9
Tylko, żeby po wypiciu zwykłej wody ktoś nie czuł się pijany Tongue

Co do tych opisów to bardziej chodzi o opis tego co dzieje się nam. Nie każdy musi wiedzieć co dany narkotyk robi. Bardziej chodzi właśnie o to, by dostawał jakąś akcje po zażyciu danej "sprawy". Na przykład po tym żądle żadlibąka po chwili mogłaby wyskoczyć informacja, że jego postać zaczyna lekko podnosić się nad ziemią.

Po za tym jakbyśmy dostali jakieś efekty po spożyciu tych narkotyków to np. organizacja, która aktualnie funkcjonuje na serwerze mogłaby lepiej je sprzedać, bo teraz to co ona sprzedaje to itemek trawy z napisem "Marichuana 1 gram" (przykład), z którym nie da się nic zrobić. Właśnie dzięki temu byłoby można kupić coś pożytecznego.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.