Witaj!

Podanie na Dorosłego
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#1
Imię i nazwisko: Quentin Subercaseux
Data i miejsce urodzenia: Francja **32 lata temu**
Status krwi: 50%

Historia postaci:
Quentim przyszedł na świat na terenach Francji w rodzinie, która na pierwszy rzut oka niespecjalnie wyróżniała się ze społeczeństwa mugoli. Jego rodzice prowadzili zwykłe, niemagiczne życie. Nawet jego babcia, która posiadała niezwykły dar jasnowidzenia, wykorzystywała go jedynie w ramach małych pokazów w swoim małym kantorku. Wróżyła mugolom enigmatyczne pierdoły o tym, że nie zjedzą rosołu w niedzielę i tym podobne. Jednak to właśnie ona opowiadała chłopcu o prawdziwej magii, która go czeka. Był jej świadom już od najmłodszych lat. Babcia także pokładała w nim wielkie nadzieje, że przejmie jej dar i wykorzysta go rozważniej niż ona (czekam na rozpatrzenie zgody na jasnowidzenie, toteż nie rozwijam tej koncepcji. Jeśli uzyskam zgodę to postać odziedziczy to po babci, a jeśli nie, to tak jak jego matka, będzie po prostu dobrym wróżbitą). Quentim nie miał jednego, głównego momentu objawienia się jego mocy magicznej. Było to bardzo spokojne i wielorazowe, ciężkie do zauważenia. Zbyt szybko odrastające włosy, spadające z półek wokół niego przedmioty i tym podobne.
W swoje ósme urodziny otrzymał on list od Akademi Magii Beauxbatons i niedługo później rozpoczął tam edukacje. Wielki, pełny sztuki i kunsztu artystycznego zamek od razu przypadł mu do gustu. Jego edukacja była bardzo spokojne, a głównym jego zainteresowaniem były przedmioty związane z przepowiadaniem przyszłości. Był w nich widocznie utalentowany, ku uciesze swojej szurniętej babci. Duże problemy za to miał w przedmiotach ściśle magicznych, jak eliksiry, transmutacja czy magizoologia. Wiedza na temat numerów i układów gwiazd za to pomagała mu przy zaklęciach i urokach. Często dla zabawy przy pomocy swojej wiedzy łamał różne uroki nakładane na magiczne zabawki, pozbawiając je magicznych właściwości. Sprawiało mu to niezwykłą frajdę. Od razu polubił także przedmioty związane ze sztuką, jak zajęcia malarskie.
Niedługo po ukończeniu swojej edukacji zaczął on pracę w małym zakładzie magomedycznym, gdzie zajmował się przypadkami niepoprawnego użycia uroków, które przełamywał. Było to w tym rejonie na tyle częste, że Quentim sam nie potrafi zliczyć, ile razy musiał usuwać dzieciom poroża z głowy i płatki kukurydziane ze skóry. Podczas dłuższego procesu leczenia zapoznał się on z pochodzącym ze Szkocji pracowniku banku Gringotta, który opowiadał mu o swoim zawodzie. Ten dość szybko wyjawił mu swoje wybitne umiejętności względem spoglądania w czas, a już tydzień później leciał samolotem do Afryki w sprawie pierwszej roboty w banku. Zajmował się on głównie terenami Afryki i piramidami, gdzie to badał okoliczne klątwy narzucone na grobowce. Razem z ekipą z Banku Gringotta łamał je, a skarby dostarczał do Brytanii. Był to bardzo niebezpieczny zawód, jednak jego dar pozwalał mu zapobiec wielu katastrofom.
Po wielu latach bogacenia się na terenach Afryki po raz pierwszy dotarł do Brytanii. Państwo to spodobało mu się na tyle, że postanowił tam pozostać. Za zaoszczędzone pieniądze zakupił dom i rozpoczął spokojne życie pozbawione niebezpieczeństw z katakumb na terenach Wielkiej Brytanii. Po dwóch latach tam spędzonych jednak oszczędności zaczęły się kurczyć, a on zastanawiać, co dalej.

Wygląd postaci:
Pochodzenie Quentina od razu daje nam zarys jego wyglądu, gdyż jest to średniego wzrostu mężczyzna o typowym dla francuzów wyglądzie, niespecjalnie wyróżniający się z tłumu. Jego postura jest wynikiem wieloletniej pracy podróżniczej, gdyż mimo pierwszych myśli, praca w Gringottcie to nie tylko łamanie klątw i uroków, ale także wiele wysiłku fizycznego. Skóra zaś jest czystą oznaką jego podróży i przygód. Delikatnie opalona, pełna jest magicznych tatuaży. Jako, że w większości przypadków pracował na terenach Afryki, zaprzyjaźnił się z tamtejszymi absolwentami Uagadou, którzy po każdej skończonej robocie przy klątwach, czarowali na jego skórze kolejne tatuaże. Wszystkie z nich są ruchome, niczym obrazy w Hogwarcie i przedstawiają krótkie scenki z jego przygód. Jego ulubiony znajduje się centralnie na środku pleców i przedstawia scenę łapania mumii na lasso. Nawet na jego twarzy znajduje się ruchomy tatuaż, ten jednak przedstawia wirujący pentagram otoczony symbolami runicznymi. Kręci się on dokładnie wokół jego lewego, błękitnego oka. Quentin jest szatynem, a jego długie i rozpuszczone włosy sięgają mu do połowy pleców i komponują się z gęstą brodą. Przez większość życia mężczyzna nosił ubrania mające przypominać te noszone stereotypowo na hawajach. Spodnie z liści, różne wianki, medaliony i tym podobne. Od kiedy mieszka w Brytanii preferuje on jednak płaszcze, zwłaszcza te zasłaniające większość jego ciała i tatuaży, które to dobrze chronią go przed tutejszymi srogimi zimami i częstymi ulewami.

Cechy charakteru:
Quentim przez swoje życie przeszedł dość dużą przemianę pod względem charakteru i bez dwóch zdań miała na to wpływ jego praca. Do dziś jego niejednokrotnie głupie pomysły i zachowania tłumaczy tym, że jest przeklęty Najgłupszą Klątwa. Za młodu był on tym cichym chłopcem na końcu klasy. Otaczał się raczej dość wąską ilością przyjaciół i nie był zbyt chętny do zawierania nowych znajomości. Teraz jednak jest on znacznie bardziej otwarty na nowe znajomości. Gdy wychodzi na miasto jest on najsympatyczniejszą osobą jaką może być. Pełny głupich pomysłów, ciągle chętny do rozmowy, zabawy i dobrego picia. Co innego jednak w przypadku, gdy okaże się, że musi skorzystać ze swojego jasnowidzenia. Każde korzystanie z tych umiejętności, poprzez kryształową kulę, karty, fusy, czy wewnętrzny dar wizji, kończy się kompletnym opadnięciem z wszelkich emocji. Wtedy przez resztę dnia wydaje się być strasznie sztywny, flegmatyczny i niezbyt chętny do czegokolwiek. Nawet porządna dawka alkoholu nie poprawi mu wtedy humoru. Zazwyczaj sięga wtedy po magiczne używki pokroju Tęczowych Pykostrąków, czy ukochanego Absyntu, przeznaczonego dla jasnowidzów. Z tego też powodu stanowczo ogranicza się do korzystania z umiejętności jasnowidzenia. Babcia jednak do dziś dnia prawi mu z tego powodu kazania, że marnuje swój talent i nawet udawanie jasnowidzenia dla mugoli jest czymś lepszym, niż zaprzepaszczenie daru. Quentim jednak woli hobbistycznie, jak za młodu, niszczyć obiekty magiczne, takie jak zabawki pokroju samopiszących piór czy samolatających samolotów z papieru.

Wyniki z OWuTeM-ów:
Astronomia – Z (4)
Eliksiry – T (1)
Historia Magii – T (1)
Mugoloznawstwo - T (1)
Latanie – Zaliczone
Numerologia – PO (5)
Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami – T (1)
Obrona Przed Czarną Magią – PO (5)
Starożytne Runy – T (1)
Transmutacja – T (1)
Wróżbiastwo – PO (5)
Zaklęcia i Uroki – Z (4)
Zielarstwo – T (1)

Skąd dowiedziałeś się o serwerze?
*Złapał się za plecy* No co ty wnuczek, dziadzio nie pamiętaaa...

Co to jest IC i jak je zapisujemy?
Świat wewnątrz gry, w której żyją nasze postacie. Zwykły ich dialog zapisujemy po prostu na chatcie. Wykonywane przez ich czynności w gwiazdkach, zaś opisy narracyjne w dwóch gwiazdkach.
Co to jest OOC i jak je zapisujemy?
Świat poza grą, w którym żyjemy my jako gracze.


Napisz akcję, w której twoja postać porządkuje strych w swoim domu i napotyka się na pamiątkę z czasów szkolnych.
**W trakcie kolejnego, spokojnego dnia, który mijał Quentinowi na napawaniu się smakiem Imbirowej Mątwy i odczytywaniu z barwy napoju swoich odczuć, naszła go myśl, że od momentu zamieszkania w Wielkiej Brytanii ani razu nie skorzystał ze swoich umiejętności wróżenia.**
*Tak więc wstał spokojnie, odstawiając filiżankę na lewitujący talerzyk, który odleciał w stronę kuchni. Bujany fotel zatrzymał się, gdy Quentin się oddalił.*
*Mężczyzna po drodze na strych wyciągnął swoją wąską różdżkę i machnął nią w kierunku klapy w suficie, prowadzącej na poddasze*
-Alohomora!
**Zamek w drzwiach zaczął się kręcić, aż znalazł się w takiej pozycji, że klapa spokojnie spadła siłą grawitacji w dół.**
*Następnie Quentin spokojnym ruchem różdżki i rozkazem brzmiącym "Accio" przyciągnął w swoim kierunku umocowaną tam drabinę, po której wspiął się na górę*
**Na strychu panował zaduch, gdyż nie było tu żadnego okna. Także temperatura była znacznie większa, aż nieznośnie większa. Gdzie nie spojrzeć wisiały pajęczyny i walały się króliki z kurzu**
*Quentim podszedł więc do pudła z podpisem "Dywinacje", które nie zostało otworzone od wprowadzenia się w te rejony. Przejechał różdżką wzdłuż krawędzi pudła*
-Diffindo
**Pudło zaczęło otwierać się, rozcinane różdżką niczym nożem. W trakcie tego niebezpiecznie drżało. A gdy otworzyło się całe, wyskoczył z niego gwałtownie bogin w postaci pająka, który rzucił się na twarz mężczyzny**
*Quentim pisnął jak mała dziewczynka i zaczął się rzucać, próbując zrzucić pająka z głowy. Szarpał się do tego stopnia, że w końcu uderzył w jedną z belek podtrzymujących dach.*
**Pająk pod wpływem uderzenia spadł na ziemie i ułożył się na plecach, niczym martwy**
*Mężczyzna wykorzystał sytuację i machnięciem różdżki przemienił bogina w kłębek włóczki. Odetchnął z ulgą, po czym jeszcze nieco rozdygotany tym wydarzeniem podszedł do pudła i przyjrzał się jej zawartości.*
-Przeklęte boginy, wszędzie się zalęgną...
**W pudle znajdowało się mnóstwo narzędzi wróżebniczych, jak karty tarota, lustra, zapalniczki, noże czy miski na wodę. Uwagę Quentina jednak przykuła kryształowa kula**
*Złapał ją w dłoń i obrócił kilkukrotnie, pocierając ostrożnie. Była to kula, którą dostał od swojej babci gdy wyruszył do szkoły magicznej. Przyjrzał się w jej wnętrze, we mgle wewnątrz kuli widząc swoją babcię. Nie mógł jednak stwierdzić, czy rzeczywiście ją zobaczył, czy była to siła jego wspomnień.*


Czy przeczytałeś regulamin? Wielokrotnie

Składając podanie, akceptuję regulaminy serwera Hapel.pl i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
IxuGaming
Ten gad




Posty: 198
Tematy: 31
Paż 2015
130
Gryffindor
#2
Ładne podanie, ciekawie się czytało. 
Nic innego jak Akceptacja myślę że być tu nie powinno.
"Trzeba być bardzo dzielnym by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom"[Obrazek: https://media.giphy.com/media/Bh3YfliwBZNwk/giphy.gif]



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.