Witaj!

[Propozycja] Kostki
iAnty
Siewca




Posty: 12
Tematy: 3
Kwi 2017
Ravenclaw

#11
Administracja nie odpowiedziała jeszcze na propozycje sprzed trzech miesięcy - nie dziw się.
Najwidoczniej nie jest to dostatecznie ważne dla głowy serwera i/lub technika.
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#12
@Reff
Juliax
Czarodziej




Posty: 125
Tematy: 9
Sie 2017
41
#13
Mapi jestem  za pomysłem bo przecież są czasem takie sytuacje ze gracze chętnie mówią ,,JESTEM POTĘŻNY UMIEM CZARNĄ MAGIĘ ,,wiec ja jestem za.
Ridi_FX
Azkaban




Posty: 187
Tematy: 27
Lip 2016
Ravenclaw

#14
Juliax napisał(a): (03.11.2017 08:19)Mapi jestem  za pomysłem bo przecież są czasem takie sytuacje ze gracze chętnie mówią ,,JESTEM POTĘŻNY UMIEM CZARNĄ MAGIĘ ,,wiec ja jestem za.
Ja tu Skecza nie widze.. XDD
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#15
@Reff
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#16
@Reff, bo podobno nie ma, a wątek nie zamknięty.
Froxel
Czarodziej




Posty: 247
Tematy: 29
Gru 2014
352
Gryffindor
#17
Propozycja wzorowana na SAMP czy MTA.
Co do wprowadzenia komendy na rzut kostką jestem na nie. Z prostego względu, można oskryptować w ten sposób przedmiot, który będzie trzeba zakupić w jakimś sklepie. To wyeliminuje sytuację, gdzie ktoś z kapelusza rzuca kostką, tylko dlatego, że ma dostęp do komendy, a w życiu jej zakupu czy posiadania nie odgrywał. Rozwiązanie bardziej pasujące do RP.
Wykorzystywanie natomiast kostki do wprowadzania elementu losowości w rozgrywce? To jest bardzo słabe, mamy od tego /spróbuj, po co wprowadzać więc kolejny element. Nie wyjdzie mi ze spróbuj, to będę rzucał kostką? Czasami trzeba potrafić przegrać.
Pytanie tylko czy ta kostka naprawdę jest tutaj, aż tak potrzebna? Być była taka opcja, kiedy działało  kasyno i nikt z tego nie korzystał. Więc wprowadzić to po to, żeby po jakimś czasie znowu wyprowadzić ze względu na brak zainteresowania? Jak dla mnie zbędne.
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#18
Cytat:Co do wprowadzenia komendy na rzut kostką jestem na nie. Z prostego względu, można oskryptować w ten sposób przedmiot, który będzie trzeba zakupić w jakimś sklepie.
Taka komenda już istnieję, jednak w bardzo ubogiej wersji. Losuje cyfrę tylko od 1 do 6, a dodatkowo wygląda to tak, jakby nasza postać rzuciła kostką, wiec nie jest zgodna z ani moją, ani twoją wizją.
[Obrazek: o4xr3u1.png]
W dodatku itemkowe kości prowadzą do wielu problemów. Wtedy każdy musiałby posiadać swoją, bo pożyczani ich sobie byłoby raczej dość niewygodne. Podczas rozgrywki 5 osób gdyby tylko jedna z nich miała kostkę budziłoby to zamieszanie, by ciągle ją sobie przekazywać na jeden rzut i oddawać dalej. W dodatku mógłby ją pochwycić ktoś, kto nie powinien, specjalnie lub afkując i będąc w pobliżu, co wzbudziłoby kolejne problemy


Cytat:Wykorzystywanie natomiast kostki do wprowadzania elementu losowości w rozgrywce? To jest bardzo słabe, mamy od tego /spróbuj, po co wprowadzać więc kolejny element. Nie wyjdzie mi ze spróbuj, to będę rzucał kostką? Czasami trzeba potrafić przegrać.
Mechanizmy te mogłyby ze sobą współgrać, a w dodatku kostki górują na spróbuj. Spróbuj jest zero-jedynkowe, albo się udało, albo nie. Kostka pozwala wprowadzić  skalę szarości. Mogłyby zastąpić spróbuj, lub z nimi współgrać. W przypadku spróbuj nie ma możliwości wprowadzenia skali szarości, zaś w przypadku kostek można je ustawić w sposób zero-jedynkowy.
Jednak aby pokazać ich współgranie posłużę się prostym przykładem. W trakcie pojedynku ktoś wysadza ścianę przy której stoi inny gracz. Ten używa spróbuj, by oszacować, czy udało mu się odskoczyć od ściany. Jeśli tak, rzuca następnie kostką w skali 1-5, by oszacować, czy udało mu się zrobić unik na tyle szybko, że nie doznał żadnych obrażeń, czy ma lekkie obrażenia od odłamków, czy odskoczył ledwo ledwo i jest mocno poturbowany.
Mogłoby to też stanowić jakiś stopień dobrze wykonanej roboty. Przykładowo osoba rzucająca zaklęcie patronusa mogłaby rzucić kostką w skali 1-6, by oszacowała, czy się udał, przyjął formę cielesną, czy tarczy. To tylko pierwsze myśli jakie mam w głowie, ale na pewno znalazłoby się tego więcej.
Woolf
Gość z kawiarni




Posty: 569
Tematy: 15
Gru 2014
244
Hufflepuff
#19
Nie wiem czy ludzie się orientują, ale jest także
[Obrazek: WmnC4Ht.png]
W rzeczy samej, nic nie jest złem
ani dobrem samo przez się, tylko myśl nasza czyni to i owo takim.
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#20
Szczerze mówiąc to nie miałem pojęcia, że coś takiego istnieje, a dokładnie o to mi chodziło. Jedynie chciałbym, aby zostało to nieco bardziej wprowadzone w grę i było częściej używane. Niemniej wątek raczej do zamknięcia w takim wypadku. No chyba, że ktoś z moderacji chce coś dodać względem tego, czy będzie to rozwijane, czy usunięte i tym podobne.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.