Witaj!

Zmiany na serwerze
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#1
Krótko, prosto i na temat, co Wam przeszkadza, czego Wam brakuje i jak to rozwiązać:

Wzór:
Cytat:Problem:

Rozwiązanie:


Przykład:
Cytat:Problem: Nuda na serwerze

Rozwiązanie: Globalna narracja, która z czasem dotknie wszystkich graczy na serwerze i wywróci wszystko do góry nogami.
CzarnaMoc
Azkaban




Posty: 864
Tematy: 86
Lut 2018
Slytherin

#2
Problem: Mało graczy

Rozwiązanie: Zrócie reklamy? Em411 słysze ciągle ze ma duzo znajomych co nagrywajhą? Nawet nie tylko w posce

Probllem - mało FPS

ROZWIĄZANIE - usunąc problematyczne mody... stawiajmy na prostotę która była kiedyś.. i to było piękne

Problem - obecnny stan hapel
 
Rozwiązanie - usunąc wszystkie zbędne decyzjke z całego 2019? Np to jędznie głupie... po co na co? Mnie nawet nie stać na jedznie xd

Problem - Globalna nuda
 
Rozwiązanie - Zrobić launcher hapel 2 i żeby inni mogli sobie pograć na zrestartowanej fabule... żeby zobaczyc czy to ma sens taki hapel na nowo bo wiele osób chce przecież






Problem -  Przemoc w internecie. Na hapel nie  raz jest widywana ale w dużym stopniu ignorowana przez innych... każdy ma gdzieś osoby która potrzebują pomocy [cała administracja] jedynie drobne uwagi... a Em411 wie co się dzieje  z jego graczami na PW? Ani razu nie została przez właściciela opublikowana wiadomość na temat cyber przemocy. Ile osób w internecie popełniło samobójstwo? Kto wie ile zrobiło to przez serwer Hape.

 
Rozwiązanie - Zacznijcie się zachowywać normalnie, albo chociaż przeczytajcie pewne  strony na ten temat. Kliknij
FishFromSpace
Czarodziej




Posty: 16
Tematy: 4
Lis 2018
36
#3
Problemy: https://hapel.pl/forum/showthread.php?tid=20662


Rozwiązania: https://hapel.pl/forum/showthread.php?tid=20662
ambi
dyyihjfvyfur6u8vhg;oufruyjm




Posty: 692
Tematy: 10
Paż 2017
651
Hufflepuff
#4
Problem: Ludzie stronią od tworzenia postaci o czystości krwi mniejszej od 75%. Aż czasami może się człowiekowi wydawać, że większość (a przynajmniej spora częśc) postaci o krwi nieczystej lub bardziej zabrudzonej od 75% to tylko pierwsze postacie graczy, bo zaczynając grę, nie można sobie walnąć w podaniu 100%.

Rozwiązanie: Żeby zachęcić ludzi do tworzenia postaci nieczystokrwistych, proponuję dawać im jakieś mniejsze lub większe bonusy w postaci HPP (o ile wreszcie zaczną być do czegoś przydatne)



Problem: River Heights jest smutne, nudne, szare, smutne, szare i jeszcze raz nudne

Rozwiązanie: Oddajcie stare centrum i wiśnię



Problem: Między wilkołakami a wampirami nie ma żadnych konfliktów. Zacznijmy od tego, że postacie cierpiące na te klątwy teorytycznie wzajemnie się wyczuwają, ale jedyną drogą do tego, by wiedzieć, kto jest kim, jest jakieś zdradzanie genetyk OOC

Rozwiązanie: dajce wreszcie tye listy jezu
viper wroc
KapitanUkraina
Legendarny Gracz




Posty: 356
Tematy: 16
Sty 2019
71
Gryffindor
#5
Problem: Mało graczy.

Rozwiązanie: Zrobić kampanię reklamową jak za Drolla, albo za Sharka/Veqera. Jeszcze niedawno przecież w podaniu na KidModa trzeba było dać dowody reklamy serwera, wiem to może być zbyt nieteges, ale przynajmniej działało i była stała liczba nowych graczy, Hapel zmienia się w zamkniętą sektę, a nie serwer otwarty na graczy. Ale i mam apel dla graczy, drodzy użytkownicy! jeżeli macie kanał na YouTube to zróbcie jakiś film o Haplu może to być wszystko Gameplay, Stream, Seria fabularna (ale to raczej zgłaszajmy do Emila), Oprowadzanie po serwerze, a jak ktoś ma słabszy komputer to może być to nawet coś na kształt poradniczka co tworzył Veqer i nie skończył, nie możemy wszystkiego wymagać od Emila i sami coś też zróbmy dla serwera Smile
KociNinja
Czarodziej




Posty: 124
Tematy: 23
Sty 2017
70
Gryffindor
#6
^
Jest jednak problem. Bo gdy robią z tego serie fabularne (oczywiscie wiem ze tak nie musi byc) Jak Droll albo shark, ewnetualnie po prostu cos z serwera to rzadko kiedy, bo dopiero veqer wyjasnial zasady itp. Inaczej, często było że michałek1200901 pisał podanie i zazwyczaj za pierwszym razem odrzucane ze wzgledu ze nie znał zadnych zasad. A gdy juz napisal to na serwerze nie ogarniał nic. I to jest problem, bo jednak mozna sie spierac ze swietnie, nauczy sie nowych graczy. Ale niektorych sie nie da. Pamietam gryffona, pokazywalismy mu poradniki, wyjasnialo mu duzo osob no ale nic do niego nie docierało. Myślę że pare osób go pamięta bo tam kilka miesiecy temu to było. Było więcej takich przypadków, a jednak często to innych męczy.
Gdyby była reklama, trzebaby soldinie wetknąć poradniki, wyjaśnienia itp.
KapitanUkraina
Legendarny Gracz




Posty: 356
Tematy: 16
Sty 2019
71
Gryffindor
#7
^
Tak czy inaczej zachęcam ludzi do tłumaczenia zasad RolePlayu , jak już się robi jakiekolwiek serie.
Virus
Czarodziej




Posty: 3
Tematy: 2
Mar 2018
3
#8
ambi napisał(a): (22.01.2020 22:20)

Problem: Między wilkołakami a wampirami nie ma żadnych konfliktów. Zacznijmy od tego, że postacie cierpiące na te klątwy teorytycznie wzajemnie się wyczuwają, ale jedyną drogą do tego, by wiedzieć, kto jest kim, jest jakieś zdradzanie genetyk OOC

Rozwiązanie: dajce wreszcie tye listy jezu

Nie do końca rozumiem problemu, to właśnie gracze odgrywający są od tego żeby decydować o konflikcie - najwyraźniej postacie które są przeklęte nie czują urazy do przeciwnego gatunku. To kto kim jest leży już w drodze rozgrywki IG.

Ogółem dawno mnie tu nie było, ale chcę pokazać dlaczego Smile

Problem: Moim zdaniem największym problemem jest to, że nie czerpiemy przyjemności z wspólnej gry, jest pełno nakazów i zakazów, na dobrą sprawę większość naszej rozgrywki uzależniona jest od kogoś z wyższymi kompetencjami. Po drugie postacie na serwerze są takie same, głównie ze względu na brak fabuły w tle (nie wiem jak jest teraz, ale tak było przynajmniej jak grałem). Wszędzie trzeba prosić o zgodę.
Ostatnim razem gdy byłem online na serwerze dowiedziałem się, że moja postać nie posiada już żadnej zgody na jakiekolwiek umiejętności dodatkowe, a także na przedmioty i w związku z tym pojawia się pytanie? Jak są prowadzone te spisy? A po drugie czemu służą takie czystki umiejętności?
Najważniejszym jest to, że moim zdaniem każdy się już pogubił w tym wszystkim i rozgrywka na serwerze zaczyna wyglądać jak notatnik o świecie Harrego Pottera, ale nastolatki, która już sama nie wie o czym pisze.

Rozwiązanie: Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest czystka serwera, albo zmiana zasad rozgrywki. Czerpmy przyjemność z gry Smile
ambi
dyyihjfvyfur6u8vhg;oufruyjm




Posty: 692
Tematy: 10
Paż 2017
651
Hufflepuff
#9
Cytat:Nie do końca rozumiem problemu, to właśnie gracze odgrywający są od tego żeby decydować o konflikcie - najwyraźniej postacie które są przeklęte nie czują urazy do przeciwnego gatunku. To kto kim jest leży już w drodze rozgrywki IG.


Owszem, nie rozumiesz. Chodziło mi o to, że od graczy z postaciami o takich genetykach oczekuje się odgrywania konfliktu, ale ci nawet nie dostają list postaci o przeciwnej genetyce. Takich rzeczy trzeba było dowiadywać się na własną rękę i w sytuacji, kiedy np. pojawia się nowa postać wilkołaka, można sobie tuż obok niego odgrywać z kimś innym, nawet nie wiedząc, że obok ciebie stoi twój naturalny wróg. W najnowszych zmianach w Systemie Wampirów całkiem znacząco się to zmieniło i wampiry nie wyczuwają od razu w kimś wilkołaka, jednak podświadomie zawsze czują do niego niechęć. W przypadku wilkołaków wygląda to podobnie, chociaż z kilkoma różnicami (bodajże bardziej wprawione mogą z bliskiej odległości wyczuć krwiopijcę, czy coś w tym stylu). Stąd też uważam, że i tak obydwie strony powinny dodać te listy.
viper wroc
kubixgame
Pora na eksterminacje goblinów




Posty: 232
Tematy: 25
Sie 2015
201
Ravenclaw
#10
Prosto z systemu wilkołaków:

d) Są w stanie rozpoznać wampira czy innego wilkołaka (jednak jest to możliwe z naprawdę małej odległości nie przekraczającej 2 metrów).

Czyli wilkołaki mają podchodzić do każdej osoby kolejno i pytać na /do, czy taką osoba jest wampirem? No nie wydaje mi się, sama lista albo nawet utworzenie wspólnego discorda byłoby dobrym rozwiązaniem, tylko z tego co pamiętam pomysł zostały niestety odrzucony. Dodatkowo, skrypt na wilkołaki popsuł się jakiś miesiąc czy więcej temu, nicki i prefixy osób po przemianie nie są zmieniane, komenda /wech nie działa, nie wspominając o powiększonej widzialności akcji podczas pełni. No i tu zaczyna się robić śmiesznie, bo dosłownie podczas pierwszej pełni po dodaniu "nowości" dla wilkołaków, problem został zgłoszony zarówno na helpopie, jak i do opiekuna wilkołaków. Sam Emil był na serwerze, więc powinien widzieć zgłoszenia, a jednak minął miesiąc i nadal stoimy w tym samym miejscu. Również problem z klikaniem PPM na gracza, dzięki czemu można było zobaczyć np. /jazda %nick osoby na którą klikamy PPM% prowadziło do możliwości dowiedzenia się nicku takiej osoby w prosty sposób, wykorzystując to później do MG i nagłego odgrywania "Oo jego wczoraj nie było w dormitorium to na pewno wilkołak bo pełnia była" nie zwracając kompletnie uwagi na to, że postać nie przebywa na noc w dormitorium, a prefekci jakoś nie zwracają na to uwagi, podobnie jak opiekunowie domów. Jeszcze co do wykrywania wampirów, jeśli wilkołak pod postacią człowieka dowie się, że ktoś jest wampirem, to po przemianie będzie go wyczuwał na wiele kilometrów, bardziej niż normalnego człowieka i będzie starał się go zabić. No dobra, nienawiść to nienawiść, ale może mi ktoś powiedzieć jak wilkołaki mają się dowiedzieć gdzie jest taka osoba? Muszą napisać do wampirów przez discord z zapytaniem gdzie aktualnie są? A no tak, nie ma nawet listy wampirów, a nie każdy chce robić MG i pytać w taki sposób, wczesniej  dowiadującsię od innych osób które wiedzą że ktoś jest wampirem.
Rebelianci się szykują



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.