Witaj!

PRZYKŁADOWA KARTA POSTACI by Kanalike
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#1
[Obrazek: vprG7iu.png]
 
[Obrazek: kNod5ST.png]
Jakby w najlepszy sposób się opisać... Jestem raczej uczniem, który nie wyróżnia się zbytnio z tłumu. W sumie nigdy mi na tym nie zależało, więc uwaga innych osób nie jest potrzebna mi do szczęścia. Ale nie przedłużając - pierwszą rzeczą jaką rzuca się w oczy, są moje okulary. Wiem, wiem, zazwyczaj zaczyna się od włosów, postury, karnacji i tak dalej, i tak dalej, lecz tym razem postanowiłem skupić się bardziej na patrzałkach. Bowiem zawsze noszę je na nosie - posiadam dość dużą wadę wzroku i bez nich cały świat zaczyna się mazać. Nie ukrywam, iż są one moim znakiem rozpoznawczym. Ale skoro to już załatwiliśmy, pora przejść do rzeczy istotniejszych (przynajmniej dla większości ludzi). Należę do osób dość niskich i mogę łatwo stwierdzić, że jest to jedno z moich utrapień. Czasami trzeba prosić o pomoc, aby ściągnąć coś z półki w sklepie, co mnie irytuje. Jeszcze bardziej denerwujące jest, gdy ktoś mi tego odmówi - różni ludzie się w tych czasach zdarzają. Potrafią przejść obojętnie nawet obok człowieka, który stracił nogę i woła o pomoc na ulicy... Cóż, problemy tego społeczeństwa powinny być leczone przez władzę, a jak widać wszystko stoi w miejscu. Dobra, nieważne - na głowie posiadam brązowe, średniej długości włosy, których zazwyczaj nie czeszę w konkretny styl. Wystarczy raz przejechać grzebieniem i wszystko układa się tak jakbym chciał. Oczy ukryte pod grubym warstwem szkła, mają kolor brudnego niebieskiego. Wielu może porównać go do koloru Morza Bałtyckiego. Raz byłem na wakacjach w tych rejonach i szczerze tego żałuję. A podobno oczy są zwierciadłem duszy... Nie posiadam zbyt muskularnej budowy, należę wręcz do osób, mało sprawnych fizycznie. Za czasów gdy chodziłem jeszcze do normalnej szkoły, unikałem wf jak tylko się dało. Dochodzę do wniosku, że mimo wszystko wyszło mi to na dobre - w t