PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum
Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
Zwracam się do was z propozycją, o której kiedyś była mowa na TS'ie. Mianowicie chodzi o usunięcie BW gdyż iż:
- Nikt z tego nie korzysta i nie bierze na poważnie,
- Ludzie dają sobie finite albo unBW i nic się nie stało,
- Gdyby był to serwer gdzie w jakimś stopniu zaklęcia, ataki bronią białą itp. mają znaczenie jak się kogoś zDM'i to wtedy to miałoby sens (np. w SAMP'ie jak się strzelają to odgrywają to jako postrzał, a u nas to nic w sumie).
Tyle. Co o tym sądzicie?
Joanne
Czarodziej
Posty: 185
Tematy: 11
Paż 2016
85
Ravenclaw
13.12.2016 23:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.12.2016 23:00 przez Joanne. Edytowano w sumie jeden raz.)
Mnie to strasznie wpienia, że nieraz jak spadnę z jakiejś wysokości albo KTOŚ (tak, mam kogoś na myśli xD) mnie zbombarduje, czy inny kij to muszę czekać, zanim moja postać się odrodzi. I tak z tego co wiem DM'u nie bierze się jako gest IC, więc i takiej nieprzytomności nie powinno być.
Edit: Także, za.
God
Azkaban
Posty: 531
Tematy: 83
Gru 2014
Slytherin
Ogólnie nie wiem po co dalej jest punktowy system zdrowia na haplu, skoro jest kompletnie nieużyteczny w RP. Mechanicznie otrzymywane obrażenia nie są brane pod uwagę w żadnej akcji, a jak ktoś sobie spadnie z klifu to może odegrać że złamał nogę jeśli chce, nie musi tracić 10 serduszek.
Pozostawanie przy tym systemie otwiera tylko pole do DMowania łapami, mieczami czy zaklęciami, do niczego więcej się nie przydaje.
Jason
Toksyczny mąż Tassumi
Posty: 464
Tematy: 19
Sie 2015
Slytherin
A ja tam biorę pod uwagę w IC każde uderzenie łapką wymierzone w moją postać.
Chociaż jeśli chodzi o zaklęcia i obrażenia jakie zadają, to jak dla mnie równie dobrze mogłoby ich nie być.
em411
Head Administrator
Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
Bugi z BW zostały poprawione, system nie zostanie usunięty ze względu na to, że wiele osób lubi się zabijać tylko po to, aby wrócić na miejsce spawnu.