06.03.2017 19:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2017 19:54 przez Veniqui. Edytowano w sumie jeden raz.)
ze tak zapytam po co??
Fajny surowiec, ale jak go obrobić?
|
06.03.2017 19:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2017 19:54 przez Veniqui. Edytowano w sumie jeden raz.)
ze tak zapytam po co??
06.03.2017 20:50
Ciekawe czy Pecie i inni moderatorzy przeczytali wszystkie książki HP.Pewnie nie,bo im się nie chciało.
08.03.2017 23:50
Blusimusic napisał(a): (06.03.2017 20:44)Były NPC i zabijały graczy bez powodu. Wcale nie bez powodu. Było odpowiednie zaklęcie, spell OOC, który powodował iż pobliskie NPCe atakowały graczy. A przynajmniej zauważyłem taką zależność. [Obrazek: https://imgur.com/AJ0zZFL.gif]
09.03.2017 01:13
G**no prawda. To były epidemiczne suchości pięt, spowodowane częstym staniem uczniów pod wielką salą. Diagnoza wskazała, że niektórzy uczniowie stoją tam cały dzień, nie ruszając się z miejsca i srając pod siebie zapaskudzili całą posadzkę. Stąd już prosta droga do rozwoju drobnoustrojów, które wzmocnione barierą Hogwartu, wgryzły się uczniom w pięty stóp, a ci niepohamowanie kopali się nawzajem. Stąd ten DM ze strony NPCtów.
Deleted
Mugol
10.03.2017 18:25
Jesteśmy serwerem rolaplay, więc wymagamy i wymagać będziemy kreatywności przy tworzeniu akcji. Każdy gracz tworzy je na miarę swoich możliwości, a nie wszystkie treści trzeba opisywać. Niektóre stanowią wyłącznie element hood-gammingu.
Czynimy kroki, aby wiernie zsynchronizować akcję rzucania zaklęć, z wizualnymi efektami. Borykamy się jednak z problemem, jak zrobić to w taki sposób, aby nie ująć znaczeniu akcji jej wagi, ani nie sprowadzić rozgrywki wyłącznie do generowania tęczy z patyka. Będzie urealniać to wszystko, co tego wymaga. Zakazany Las, Pokój Życzeń, Komnata Tajemnic (ta może trochę mniej, z racji ograniczonego dostępu do niej) i wiele, wiele innych miejsc zostanie doskryptowana, pojawią się NPC, które będą kreować fabułę i przyznawać zadania. Wszystko wymaga jednak solidnego rozplanowania i dobrej organizacji merytoryczno-logistycznej. Nie należy jednak stawiać znaku równości między NPC z gier typu Gothic, czy mu podobnych, z tymi naszymi. U nas będą stanowić rolę dopełnienia, podkreślą kwintesencję lokacji i wzbogacą jej klimat.
|
|