Witaj!

Zaakceptowane Podanie na Ucznia
McLeDog
Czarodziej




Posty: 3
Tematy: 1
Paż 2015
0
#1
Imię i nazwisko: Nick Stevens Young
Miejsce urodzenia: Szpital w Londynie
Status krwi: 50%(ojciec czarodziej matka mugolka)
Cechy charakteru: Jestem Wysportowanym Uczniem który jest skromny i Kocham Zwierzęta.Zabawny i w innych szkołach miałem wielu przyjaciół.Ucze sie dobrze ale jestem Zamyślony i Kocham sie w jednej dziewczynie.Gdy ktoś mnie denerwuje Nie panuje nad Sobą I Robie Rzeczy których nie  chce.Lubię Pomagać Każdej osobie.Jestem Ambitny I w innych szkołach miałem dobre oceny.
Wygląd postaci:Jest Szczupły ma krótkie włosy ułożone na bok ciemny blond. Niebieskie Oczy Mały i Płaski nos. Białe zeby i cienkie usta.Lubię Chodzic w ciemnych ubraniach dlatego szata w hogwarcie bedzię mi jak  najbardziej pasować.Gdy mam sie ubierac elegancko to jest to Garnitur.
Historia postaci:11 lat temu wyszła osoba która nazywa sie Nick Stevens Young.Po 4 latach Tata i Nick Poszedli na Spacer.Gdy wrócili do do domu o 20:00 mały nick poszedł sie kąpać. gdy sie wykąpał to poszedł do łóżka stał przed łóżkiem i jak mały nick to że dzieci lubią sie bawić to udawał ptaka.po jakim czasie udawania zauwazył że 2 książki mu lewitują.przestraszył się wiec opuścił a ksiązki opadły.Nic nie mowił Tata to widział ale nic nie mowił wiedział że przyleci sowa.Po 7 latach  tata sie smiał i porazmwiali.Po Rozmowie usłyszeli trzask Czegos w oknie.Była to sowa z listem do Hogwartu.
Nick zaczał sie pakować.Gdy sie spakował poszli kupić Ubrania jak by co,różdzke i zeszyty.Poszli na stacje King's Cross a i na peron a pociąg już czekał.Nick pożegnał sie z tatą drzwi sie zamkneły,Nick Wsiadł do kabiny i jechał prosto do Hogwartu...



Udziel poprawnych odpowiedzi:
Pomocnik UczeńKlasa1 [StevenJeffkins]: Cześć, jak się nazywasz?
Jestem Nick Stevens Young Miło mi. 

Pomocnik UczeńKlasa1 [StevenJeffkins]: (Ej, wiesz gdzie jest Pałac Kultury w Warszawie?)
(Tak byłem tam jest to na placu defilad)