Witaj!

Podanie na Nauczyciela - Latanie
Tissuku
Czarodziej




Posty: 59
Tematy: 6
Gru 2017
10
#1
[IC]

**Do dyrekcji Szkoły i Magii Czarodziejstwa w Hogwarcie przyleciała śnieżna sowa trzymająca w swych szponach pewną kopertę. Po jej otwarciu dostrzega się pochylnie, starannie napisany list, a na dole, w rogu informacje o nadawcy.**

Imię i nazwisko: Aron Meidevance
Wiek: 32
Miejsce urodzenia: Szpital Świętego Munga w Londynie
Wykształcenie(Hogwart = Podstawowe): Podstawowe
Posada, na którą aplikujesz: Nauczyciel Latania
Dlaczego to właśnie ty powinieneś otrzymać tę posadę?:* Otóż. Od zawsze interesowałem się Quidditch'em i generalnie miotłami. Za szkolnych lat byłem zafascynowany tym wspaniałym, miotlarskim sportem czarodziejów. Mało tego, od ponad roku pracuję jako inżynier mioteł w Magicznym Obserwatorium Astronomicznym, więc znam się na rzeczy. Byłem niegdyś również inspektorem mioteł w Departamencie Transportu Magicznego - Doświadczenie posiadam. Nie jestem osobą wybuchową, zawsze staram się zachować spokój.
Piszę już drugi raz podanie na pracownika tej prestiżowej uczelni. Dzisiaj jednak otrzymałem informacje, że nie zostałem przyjęty.
Potrafię prowadzić ciekawe zajęcia, a przede wszystkim jestem w stanie nauczyć dziecko latać na miotle. Posiadam 10 letniego syna, którego również byłem w stanie nauczyć latać na miotle. Jestem w stanie zając się Hogwarcką Ligą Quidditch'a, gdyż to również należy do obowiązków nauczyciela latania. Również mam w planach wprowadzić zajęcia wyrównania wiedzy oraz koło przedmiotowe.
Cóż, uważam że tym listem przekonam Państwa do przyjęcia mnie na tę posadę. Pozdrawiam.

Oceny z SUMów i OWUTEMów:
Latanie - Zaliczono (Nie dostałem możliwości oceny.)

[OOC]
Nick w grze: Tissuku
Czy masz jeszcze inne konta?: Tak.
Czy masz już jakieś doświadczenie(jeśli tak, to jakie?): W roli nauczyciela niestety nie.