PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum
Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
15.01.2018 22:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2018 22:46 przez PrawdziwyZiela. Edytowano w sumie jeden raz.)
Krótka piłka. Przydałoby się oskryptować kilka itemków, które powodowałyby dany efekt. Głównie mam tu na myśli używki oraz alkohole. Dać jakiś efekt nausea i powiedzmy, że na chat'cie by wyskakiwała jakaś akcja w stylu **Twoja osoba zaczyna myśleć o zielonych migdałach, dosłownie!!**. Zachęciłoby to ludzi do kupna tych przedmiotów.
Anonek
Czarodziej
Posty: 330
Tematy: 19
Gru 2016
98
Bardzo ciekawy pomysł. Cos na zasadzie działania fasolek wszystkich smaków.
Nickson
Czarodziej
Posty: 13
Tematy: 3
Sty 2018
45
Jak najbardziej za - mimo, że teraz gracze i tak chętnie sięgają po używki to po oskryptowaniu ich byłoby jeszcze więcej zainteresowanych.
PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum
Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
Jeszcze na szybko wpadłem na taki pomysł by stworzyć coś w rodzaju opisu po dużej ilości zażywanych tych używek i alkoholi. Na przykład jeżeli ktoś często bardzo zażywa ów narkotyki to po jakimś czasie na chat'cie także wyskakiwałyby opisy na /do w stylu **Jego źrenice są wiecznie otwarte, a usta suche i twarde. Nie trudno stwierdzić, iż jest narkomanem.**
PrawdziwyZiela
Udzielający się na forum
Posty: 1,341
Tematy: 59
Mar 2015
750
Hufflepuff
Istnieje coś takiego jak baza danych, w której zapisywane są wszystkie dane. Na przykład login i hasło są zrobione na tej zasadzie. Serwer wie, że jeżeli wpiszesz prawidłowe hasło to da Ci się zalogować.
em411
Head Administrator
Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
Efekt nausea został usunięty z gry poprzez modyfikację, natomiast dodałem krótki skrypt, który odgrywa akcję po wypiciu jakiejkolwiek butelki wody ze zmienioną nazwą.
Co do automatycznego odgrywania akcji, to gracz powinien samemu regulować objawy uzależnień, chorób i powikłań po spożywaniu jakichkolwiek używek.