30.08.2017 23:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.08.2017 22:42 przez Jatina. Edytowano w sumie jeden raz.)
Propozycja dotyczy graczy odgrywających stworzenia magiczne.
Mam małą propozyję, która trochę może upłynni rozgrywkę i ułatwi pracę osobom, które odgrywają stworzenia.
Mam małą propozyję, która trochę może upłynni rozgrywkę i ułatwi pracę osobom, które odgrywają stworzenia.
A więc, moją propozycją jest , aby stworzenia z klasyfikacją Ministerstwa Magii XXXX i wyżej, a których siedliska nie wchodzą w skład miejsc w których można otrzymać ck (np.
Jezioro) miały możliwość trwałego okaleczenia gracza, bez zgody.
Działa to w obydwie strony. Nie znaczy to jednak, że każdy będzie mógł ranić ile chce, nie nie. Posłużmy się przykładem:
Normalnie
Kelpia (klasyfikacja XXXX) mieszka w jeziorze. Pewnego dnia, pod jezioro podchodzi gracz. Zauważa on kelpie i próbuj do niej podejść, drażni ją. Jako że nie ma ona zgody na jego okaleczenie, mamy tu do czynienia ze swego rodzaju MG.
Z wprowadzoną propozycją
Ta sama kelpia mieszka w tym samym jeziorze. Pewnego dnia zauważa ją gracz i chce do niej podejść i ją drażni. Ta, robi ss'y z poddrażniania jej i robi swoje. Kelpia zachowuje się tak jak powinna, czyli, rozdrażniona atakuje gracza. Realizm zostaje zachowany.
Po co ssy? Jeżeli gracz będzie się domagał się cofnięcia akcji, ssy posłużą za materiał dowodowy.
Jest to w teorii mało wnosząca propozycja, ale dodaje realizmu rozgrywce, dodatkowo jeżeli odgrywanie stworzeń będzie na dobrzym poziomie, więcej osob bedzie chciało je odgrywać, a to juz kolejny plus.