Witaj!

[System] Wampiry
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#2
1.1. MONSTRUM, ALBO WAMPIRA OPISANIE
Wampiryzm to klątwa, do tego nieodwracalna, gdyż od razu uśmierca ofiarę; jej postproduktem jest wampir. Nakładana jest poprzez innego wampira w procesie zwanym przemianą, w którym najważniejsze jest ugryzienie, przez które na człowieka przechodzi przekleństwo. Nie zawsze dochodzi to do skutku, gdyż w wielu przypadkach osoba umiera w niewyobrażalnych męczarniach, ciało nie jest w stanie wytrzymać natłoku samych zmian fizycznych.
Wampir to bestia czarnomagiczna, często uznawana za demona. Swoim wyglądem mogą przypominać ludzi, często upodabniają się do nich, aby ułatwić sobie polowanie, gdyż to właśnie ich krew jest największym przysmakiem tych istot. Nie są w stanie rozmnażać się drogą płciową, ponieważ są martwe, jedynie niektóre procesy życiowe są w stanie utrzymać się po przemianie, jednakże tylko w celu maskowania ich prawdziwej tożsamości. Uznaje się je za istoty nocy, nie potrzebują snu, a po zmroku są o wiele bardziej aktywne, niż za dnia.

1.2. PRZEMIANA
Do przemiany dochodzi w momencie ugryzienia człowieka przez innego wampira. Przekleństwo spływa na ofiarę i w przypadku transformacji niszczy duszę, do tego uśmiercając ciało, dlatego też uważa się wampiryzm za klątwę bardzo silną, do tego obrzydliwie okrutną. Dopiero po śmierci efekty klątwy rozpoczynają szeregi zmian podzielone na dwa etapy, zaczynając od: 

I. UMYSŁOWE 
Towarzyszy im monstrualny ból rozsadzający głowę odczuwalny dopiero w połowie całego procesu od odzyskania świadomości. Dla każdego, niezależnie od siły, jak i woli będzie to nie do zniesienia. Wielu w takich sytuacjach, wręcz błaga o śmierć, mimo tego, że właśnie jej doznali. 
  1. Uformowanie nowej świadomości.
  2. Pojawienie się głodu krwi i instynktu łowcy.
  3. Przywrócenie ludzkiej części umysłu.
II. FIZYCZNE 
Tutaj ból rozchodzi się na całe ciało, uczucie przypomina pękanie każdego skrawka skóry. Przemieniany jest w stanie to odczuć, co często doprowadza go do przedwczesnego zalążka szaleństwa. Na skutek utrzymania procesów życiowych da się wyczuć słaby puls oraz powolny oddech, jak i bicie serca. Skóra jednak blednie i staje się chłodna. 
  1. Sztucznie utrzymanie większości podstawowych procesów życiowych.
  2. Ochłodzenie ciała, powstrzymanie procesów gnilnych.
  3. Nagłe wzmocnienie, szczególnie siła, ale i do tego szybkość, związane ze zmianą w strukturze mięśni.
  4. Blednięcie, pojawienie się kłów oraz przekrwionych oczu, czasami krwistoczerwonej tęczówki.
Cała transformacja trwa maksymalnie trzy minuty, jednakże jej efekty mogą rozciągać się nawet do 5 dni OOC. Wampiry przez krótki okres czasu po przemianie są otumanione i skonfundowane, zdolne są do niekontrolowanych i impulsywnych czynów wbrew swej woli. Od tego momentu ciało wampira nie starzeje się tak jak te ludzkie. 
Efekty przemiany:
  • Bóle i osłabienie,
  • Wzmożony głód,
  • Brak oddechu i pulsu (wampir świeżo po przemianie jest praktycznie jak chodzący trup),
  • Dziury w pamięci,
  • Losowe napady szału,
  • Większa wrażliwość na wszelakie negatywne bodźce.



Wiadomości w tym wątku
[System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:08
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:11
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:13
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:16
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:17
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:20
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:21
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:27
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:28
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:29
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.