Witaj!

[System] Wampiry
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#5
1.6. GŁÓD I KREW
Jak powszechnie wiadomo wampiry potrzebują krwi, aby przeżyć. W szczególności utwierdziło się w różnorakich przekonaniach, że smakują się w krwi ludzkiej i nie odbiega to wcale od prawdy, jest dla nich porównywalna smakiem do ambrozji, dlatego tak silnie uzależnia. Faktem jednak jest, że nawet krew stworzeń i zwierząt wystarczy im, żeby przeżyć, mimo tego, że jest najgorsza, jeśli chodzi o jakość i doznanie smakowe. Są w stanie przyjąć ludzkie jedzenie, jednakże nie będzie w stanie ich napełnić, do tego nawet w stosunkowo niewielkich ilościach prowadzi do wydalenia przez wymioty.  

Rodzaje krwi:  
1. Krew zwierzęca 
Pochodzi od najzwyklejszych stworzeń, jest bardzo niskich lotów do tego smakowo przypominając zgniliznę. Potrafi jedynie zaspokoić głód. 

2. Krew ludzka 
Niezależnie, czy to mugol, czy czarodziej mieszanej, nieczystej krwi. Ludzka posoka jest dla wampira wspaniałym daniem. Z łatwością zaspokaja głód i dodaje sił przeklętemu. Niektórych jednak doprowadza do obłędu pomijając samo silne uzależnienie. 

3. Krew szlachetna 
Należy do jednostek wyjątkowych poczynając od młodych czarodziejów (do 20 lat) oraz szlachetne stworzenia takie jak przykładowo jednorożce. Wampiry nie mogą sobie wyobrazić lepszego posiłku, powoduje bardzo silne i przyjemne doznanie doprowadzające do widocznej euforii. Chociaż ma efekty uzdrawiające oraz wzmacniające to jej niedobór może doprowadzić do skrajnego szaleństwa, uzależnia na tyle, że pijący nie jest w stanie zjeść już żadnego innego rodzaju krwi.

1.7. DIETA
Każdy wampir musi mieć ustaloną dietę (z opiekunem), gdyż mieszanie rodzaju krwi może mieć swoje często negatywne skutki.
1. Krew zwierzęca
Wymagana ilość: 1 raz odegrana akcja w ciągu tygodnia OOC
Szansa na szał przez wygłodzenie: 20% 
2. Krew ludzka
Wymagana ilość: 1 raz odegrana akcja w ciągu dwóch tygodni OOC
Szansa na szał przez wygłodzenie: 50%
Trudność wyjścia z diety: 50% (Trudno)
3. Krew szlachetna
Wymagana ilość: 1 raz odegrana akcja w ciągu dwóch tygodni OOC
Szansa na szał przez wygłodzenie: 80%
Trudność wyjścia z diety: 20% (Bardzo ciężko)
Mieszanie krwi gorszej z lepszą powoduje rzut na Szał.
Mieszanie krwi lepszej z gorszą powoduje natychmiastową zmianę diety. 
Trudność wyjścia z diety podlega jedynie przeniesieniu się na gorszą krew.

1.8. WYGŁODZENIE I JEGO EFEKTY
Aktywnie grający wampir, który nie napije się wymaganej ilości krwi w pierwszym terminie ma sporą szansę na wpadnięcie w morderczy szał, oprócz tego zostaje osłabiony, nawet jeśli uda się furię opanować to występują efekty uboczne, które wiążą się z głodem. W drugim tygodniu OOC jego ciało ulega rozkładowi, a istota umiera.
Efekty uboczne: 
  • Od wampira roztacza się odór gnijącego ciała,
  • Mogą pojawiać się rany na skutek rozkładu (bardziej w stylu odpadającego od kości mięsa),
  • Osłabienie,
  • Szansa na wpadnięcie w szał przy każdym wyczuciu krwi,
  • Ogłupienie (wampir nie myśli o niczym innym tylko o głodzie),
  • Większa drażliwość i wrażliwość na negatywne bodźce,
  • Zamierający puls oraz oddech (prawie ich brak).



Wiadomości w tym wątku
[System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:08
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:11
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:13
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:16
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:17
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:20
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:21
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:27
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:28
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:29
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.