Witaj!

[System] Wampiry
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#9
2.4. UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE WAMPIRÓW
Umiejętności specjalne wampirów są losowe dla każdego wampira z osobna, wykształcają się one dopiero gdy dany gracz przekroczy 7 rok IC bycia wampirem, tym samym stając się Wampirem Pomniejszym. Rzut kością na umiejętność to k6:
6. Kompletna regeneracja
5. Niewidzialność
4. Zerowa obecność
3. Czarna krew
2. Maskowanie
1. Nieugiętość 

OPISY UMIEJĘTNOŚCI:
Kompletna regeneracja: Umożliwia regenerację utraconych części ciała wampirowi, a nawet drobnych urazów głowy, jednakże jest niemożliwa do osiągnięcia, jeśli wampir nie pije krwi ludzkiej, albo lepszej. Odcięta część ciała zaczyna od razu gnić, a sama regeneracja może trwać nawet kilka dni[do ustalenia z opiekunem].

Niewidzialność: Posiadacz może zlać się z otoczeniem na kilkanaście sekund, jednakże zostanie wykryty, jeśli tylko zostanie obrzucony np. piaskiem. Rzeczy noszone przez wampira (np. ubrania) również stają się niewidoczne przy znikaniu. Nadwyręża to jednak mocno ciało i prowadzi do bolesnych skutków, które mogą ujawnić się już godzinę po skorzystaniu ze zdolności.

Czarna krew: Krew wampira przybiera właściwości żrących, które są swego rodzaju mechanizmem obronnym przed napastnikami. Traci je poza ciałem.

Zerowa obecność: Zdolność ta może być aktywowana jedynie w nocy od godziny aktywności wampirów. Pozwala na znaczne wyciszenie kroków wampira, przeciwnie do maskowania pozwala na zamarcie pulsu oraz oddechu. Do tego zaklęcia wykrywające obecność w większości nie zadziałają (prócz czarnomagicznych i silniejszych z gwiazdką).

Maskowanie: Pozwala wzmocnić efekty maskujące wytwarzając regularny oddech jak i puls. Może również przywrócić odbarwienie skóry do zdrowego, normalnego koloru. Normalne osoby, bez zewnętrznej pomocy nawet z wystarczającą wiedzą nie będą w stanie odróżnić wampira od człowieka.

Nieugiętość: Powstrzymuje nieznacznie żądzę krwi wampira, pozwalając na kontrolowanie siebie przy wyczuwaniu krwi. W szale są w stanie zachować całą świadomość, dlatego będą w stanie zapamiętać zajście do końca, a czasami nawet powstrzymać to, co normalnie byłoby nieuniknione. Bezmyślne mordowanie (50% szans).



Wiadomości w tym wątku
[System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:08
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:11
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:13
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:16
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:17
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:20
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:21
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:27
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:28
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:29
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.