Witaj!

[System] Wampiry
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#10
2.5. ZGODA NA UTWORZENIE POSTACI WAMPIRA
Otrzymać zgodę na wampiryzm można na dwa sposoby. Jednym z nich jest ugryzienie przez wampira, o ile posiada on zgodę na CK danej postaci. Akcja również musi być nadzorowana przez opiekuna wampirów, a postać gryziona musi być odgrywana na serwerze od przynajmniej 3 miesięcy OOC. Drugą możliwością jest utworzenie nowej postaci z klątwą poprzez napisanie zgody na panel. Jest on jednak surowo rozpatrywany, gdyż od gracza wymagane jest przedstawienie konkretnego planu na postać.

2.6. SZAŁ WAMPIRA
Coś znacznie gorszego, niż najzwyczajniejszy w świecie gniew. Stan, w który wchodzi wampir tylko w konkretnych momentach. Przybiera wtedy swoją prawdziwą postać, tak zwaną formę bestii, czy potwora. U młodych wampirów zmienia się jedynie odcień skóry na szary oraz oczy w barwie najczęściej krwistoczerwonej, inaczej takiej jaką przybrały od razu po przemianie. Zyskują w niej na sile, jednakże nie przez samą transformację fizyczną, a raczej uwolnienie swej natury. Bezwzględnej, okrutnej i brutalnej. Tracą kontrolę, acz utrzymują część świadomości, która pozwala im na spamiętanie większości swych czynów. W okresie szału jednak odczuwają niemożliwą do powstrzymania żądzę krwi i mordu, nie da się jej spełnić. Nie zaatakują innych wampirów, jeśli nie są sprowokowani. Pod koniec wywołuje wyczerpanie i zwykle razem z tym osłabienie na [2 dni OOC].

SYTUACJE I CZYNNIKI PROWADZĄCE DO SZAŁU:
  • Krwawy Księżyc,
  • Wyczucie świeżej krwi (Tylko przy wygłodzeniu, bądź krwi szlachetnej - szansa na /sprobuj zależna od diety),
  • Mieszanie krwi w danej diecie.
2.7. OSŁABIENIE
Wbrew pozorom oraz potocznemu nazewnictwu stan ten opisywany jest raczej jako nasilenie klątwy, głównie jednak tych negatywnych skutków zwykle wyciszanych przez zaspokajanie głodu. Najważniejsze jest jednak to jak bezsilność wpływa na wampira, a jest bardzo uciążliwa. Wiąże się z wzmożoną żądzą krwi oraz znacznym pogorszeniu tolerancji na wrażliwości. Dzienny ból jest nie do wytrzymania, a szału nie da się powstrzymać. Tracą również na tężyźnie fizycznej, jednak nieznacznie. Znacznie bardziej polowanie utrudnia częściowe otępienie zmysłów oraz większa podatność na światło, która może doprowadzić nawet do ran, niczym po poparzeniach, oczywiście tylko przy większych jego ilościach.  

CO WYWOŁUJE OSŁABIENIE:
  • Wygłodzenie,
  • Przemiana w formę bestii [2 dni OOC],
  • Wyczerpanie [np. fizyczne][1 dzień OOC].



Wiadomości w tym wątku
[System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:08
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:11
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:13
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:16
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:17
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:20
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:21
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:27
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:28
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:29
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.