27.11.2016 23:52
Bardzo fajna propozycja jeśli chodzi o wymienione pierwsze z argumentów dotyczące niskich goblinów i wielkich olbrzymów. W praktyce mogłoby się przydać, kiedy gracz wypija eliksir pomniejszający, aby przecisnąć się przez otwór wielkości jednej kratki, bo chce pokonać taką przeszkodę.
Nie zgadzam się jedynie z argumentem mówiącym o quidditch'u. W OOC mamy do czynienia z jedną pętlą, ale w IC wciąż są to trzy pętle. Z tego co wiem nikt nie zmieniał zasad gry znanych z uniwersum. Gdyby była mowa o grze z jedną pętlą, szersza postura gracza miałaby sens. Ale w momencie, kiedy w IC do czynienia mamy z trzema pętlami, to nie widzę tego, aby grubszy gracz był na tyle zwinny, by manewrować między nimi z pozytywnym efektem.
Quidditch pozostanie na haplu do samego końca rozrywką OOC. Nie ma sposobu, aby odzwierciedlał idealnie to, co było opisane w książkach. W IC mecz jest jednym, a w OOC drugim. Jedyne co je łączy to wynik meczu.
Nie zgadzam się jedynie z argumentem mówiącym o quidditch'u. W OOC mamy do czynienia z jedną pętlą, ale w IC wciąż są to trzy pętle. Z tego co wiem nikt nie zmieniał zasad gry znanych z uniwersum. Gdyby była mowa o grze z jedną pętlą, szersza postura gracza miałaby sens. Ale w momencie, kiedy w IC do czynienia mamy z trzema pętlami, to nie widzę tego, aby grubszy gracz był na tyle zwinny, by manewrować między nimi z pozytywnym efektem.
Quidditch pozostanie na haplu do samego końca rozrywką OOC. Nie ma sposobu, aby odzwierciedlał idealnie to, co było opisane w książkach. W IC mecz jest jednym, a w OOC drugim. Jedyne co je łączy to wynik meczu.