Witaj!

Wypowiedzenie Wojny.
WeirdReality
Czarodziej




Posty: 1
Tematy: 1
Wrz 2019
11
#1
**Na tablicy przy Wielkiej Sali zawisła kartka dość sporych rozmiarów za pomocą trwałego przylepca. Informacje na niej zawarte można też znaleźć na każdej tablicy przed salą lekcyjną w formie takiego samego plakatu.**
DEKLARACJA WOJNY.
Przyjaciele, wrogowie i stworzenia magiczne! Wraz z dniem dzisiejszym wypowiadamy wojnę wszystkim uczęszczającym do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie!  Trzeci Pułk Eksterminacji wzywa do zgłoszenia się, do godnej i honorowej służby ku chwale ojczyzny! Wojna trwa, dopóki któraś ze stron nie podda się. 


ZASADY WOJENNE.

1.OGÓLNE OZNAKOWANIE ŻOŁNIERZY. 

1.Drużyna Biała.
-Przynależność do Białej drużyny oznacza się białą opaską na lewym ramieniu.
2. Drużyna Różowa.
-Przynależność do Różowej drużyny oznacza się różową opaską na lewym ramieniu.
3. Drużyna Brązowa.
-Przynależność do Brązowej drużyny oznacza się brązową opaską na lewym ramieniu.
4. Drużyna Fioletowa.
-Przynależność do Fioletowej  drużyny oznacza się fioletową opaską na lewym ramieniu.
5. Drużyna Pomarańczowa.
-Przynależność do Pomarańczowej  drużyny oznacza się białą opaską na lewym ramieniu.
6. Drużyna Zielona.
-Przynależność do Zielonej  drużyny oznacza się zieloną opaską na lewym ramieniu.


2. ROLE ŻOŁNIERZY.
2.1) Ryzykant.
  • Ryzykanci odznaczają się czerwoną opaską na prawym ramieniu.
  • Ryzykanci podejmują się wszelkich akcji żołnierskich bez ograniczeń. 
  • Używają wszelkich zasobów takich jak: łajnobomby, kieszonkowe bagno, bombowe farby, pogody w butelce, proszki natychmiastowej ciemności.
  • Mogą korzystać z zaklęć.
2.2) Strateg.
  • Strateg odznacza się niebieską opaską na prawym ramieniu.
  • Strateg rozmyśla plan ataku i sam bierze udział w akcji, kiedy przejmuje albo broni bazę.
  • Strateg musi być obecny podczas przejmowania bazy wrogiej drużyny, w przeciwnym wypadku nie uznaje się przejęcia danej bazy.
  • Stratega można porwać i przetrzymywać wyłącznie na terenie bazy swojej drużyny, do czasu odbicia albo skończenia gry. 
  • Na drużynę przypada maksymalnie dwóch strategów, których nie można zmieniać do końca gry.
  • Mogą używać podczas walki tylko zaklęć, niczego innego.
2.3) Szeregowi.
  • Szeregowi odznaczają się żółtą opaską na prawym ramieniu.
  • Szeregowi biorą udział w wszelkich akcjach żołnierskich.
  • Używają skarpetek z masłem, proszków natychmiastowej ciemności, bombowe farby.
  • Mogą korzystać z zaklęć.
Nie posiadanie jakichkolwiek opasek uznawane jest za to, iż osoba nie bierze udziału w rozgrywce, tym samym nie ma prawa podejmować jakichkolwiek działań związanych z grą. Błędne założenie opaski  równa się z tym, iż te osoby nie są uznawane za graczy.


3. TEREN GRY.
  • Cały teren zamku to jedno wielkie pole bitwy.
  • Jedynym miejscem neutralnym w zamku to Wielka Sala, w której panuje zawieszenie broni.

4. BAZY.
  • Baza jest to główne miejsce oddziału, w której musi znajdować się flaga określająca przynależność bazy do konkretnego oddziału.
  • W bazie przetrzymuje się wrogich Strategów w widocznym miejscu.
  • Każdy naruszający granice bazy wroga podlega zasadom Ryzykanta niezależnie od aktualnej roli wyłączając porwanie przez wroga.
  • Wszelkie przejęte tereny nie będące bazą główną nazywane są punktami kontrolnymi.
  • Flaga punktu kontrolnego powinna widocznie różnić się od flagi bazy głównej
4.1) Przejmowanie bazy.
  • Przejmowanie bazy odbywa się poprzez atak całej drużyny (musi uczestniczyć min. jeden strateg z drużyny.
  • Bazę przejmuję się przez zdobycie flagi drużyny przeciwnej i zawieszenie flagi swojej drużyny.
  • Odebraną flagę można ukraść lub wykupić; ustalenie sposobu oddania flagi leży w kwestii dogadania się obu stron konfliktu (kradnących i okradniętych).
4.2) Wygląd bazy.
  • Baza może mieć maksymalny zasięg 15metrów² (15 kratek w mc) w lokacji znanej wszystkim uczniom.
  • W bazie musi być widoczna flaga koloru drużyny, inaczej Ci, którzy będą chcieli ją zaatakować - będą mogli przyjąć wszystkie zapasy wrogiej drużyny czy też plany bitewne.
  • Miejsce, w którym spoczywa porwany strateg musi być widoczne.
  • Każde zapasy drużyny mogą być zablokowane za pomocą zamków, jednak nie wolno rzucać na nich zaklęć. Mają być ustawione w miejscu widocznym.

5. ZAKLĘCIA.
Poniżej znajdziecie spis zaklęć, który można używać podczas bitew. Każde inne zaklęcie, które zostanie użyte automatycznie dyskwalifikuje osobnika, który nie może w jakikolwiek sposób podejmować się działań w związku z rozgrywką.
  • Somnus Maxima (można rzucić dwa razy podczas przejmowania bazy)
  • Petryfikus 
  • Drętwota
  • Levicorpus
  • Expelliarmus (użyte z taką mocą, by jedynie wywalić komuś z rąk różdżkę)
  • Immobulus
  • Purpuraculum
  • Rumpoculus
  • Periculum
  • Obscuro
  • Slugulus Eructo
  • Titillando
  • Aqua Eructo
  • Colloportus (użyte jedynie na zapasy drużyny)
  • Finite/Finite Incantatem
  • Impedimenta
  • Incarcerous/Emancipare
  • Flipendo
  • Luberre
  • Melofors
  • Protego
  • Rictumsempra
  • Terrificus
  • Ventus
  • Fumos

6. ROLA NAUCZYCIELI.
  • Nauczyciele to cywile, których nie wolno atakować ani prosić o jakąkolwiek pomoc w przejmowaniu bazy przeciwnika.
  • Nauczyciela nie można prosić o pomoc w przygotowaniu bazy.
  • Za zaatakowanie nauczyciela grozi dyskwalifikacją z rozgrywki (wcześniej jeszcze haniebnym wydaleniem z drużyny i publiczne oświadczenie o karygodnym zachowaniu uczestnika).
  • Nauczyciel nie ma prawa uczestniczyć w rozgrywce.
  • Nauczyciel pilnuje by nie łamano zasad wojennych.
Tak samo tyczy się to innych pracowników Hogwartu, nie mogą oni uczestniczyć w rozgrywce.
7. PREFEKCI.
  • Prefekci, którzy nie biorą udziału w grze, obowiązują takie same zasady jak nauczycieli.
8. CISZA NOCNA.
  • Cisza nocna obowiązuje KAŻDEGO, niezależnie od tego czy gra, czy też nie. 
  • Podczas ciszy nocnej, panuje zawieszenie broni, a wszyscy udają się na spoczynek do dormitorium.
9. STOSOWANIE ZAKLĘĆ.
  • Zaklęcia używamy JEDYNIE pomiędzy członkami zabawy.
  • Atak na kogokolwiek innego spoza gry, bądź niestosowanie się do zasad - dyskwalifikacja i brak możliwości dołączenia do gry.
  • To samo tyczy się też korzystania z przedmiotów Ryzykantów i Szeregowych, używamy ich jedynie na członkach wrogich drużyn.
10. KONIEC ROZGRYWKI, GDY:
  • W  momencie, gdy jedna drużyna przejmie wszystkie wrogie bazy wraz z ich flagami.
  • W  przypadku, kiedy wszystkie drużyny poddadzą się.
  • Kiedy skończy się rok szkolny.
  • Kiedy dyrekcja ogłosi stan wyjątkowy.

11. DRUŻYNA WYGRYWA, KIEDY:
  • Zdobędzie największą ilość flag.

12. SPIS DRUŻYN:


1. Drużyna Biała [Jeszcze tylko 1 strateg]
- Marsen Gingerblade, Ryzykant [Kapitan]
- Hungry Muffin, Strateg
- Anastasia Vachell, Ryzykant
- Septima Baltimore, Szeregowy
- Siriusz White, Ryzykant
- Olivier White, Ryzykant
- Benito Belmondo, Ryzykant
2. Drużyna Różowa [Jeszcze tylko 2 Strategow]

-
-
-
3. Drużyna Brązowa [Maksymalna liczba Strategów.]
- Avery Dragovich,  Strateg [Kapitan]
- Alekey Wright, Ryzykant
- Kareori Endo, Strateg
- Marzia Giacalone, Ryzykant
- Darren Fillanore - Ryzykant
- Milo Avenus - Ryzykant
- Leith Farewell - Ryzykant
4. Drużyna Fioletowa [Maksymalna liczba Strategów i członków drużyny.]
- August Wolford, Ryzykant [Kapitan]
- Murrought Yrell, Strateg
- Ivor Yrell, Szeregowy
-Teresach Farewell, Ryzykant
- Alex Blight, Ryzykant
- Magnus Lavenhart, Ryzykant
- Katsumi Takahashi, Strateg
- Charlie Rollins, Ryzykant
- Lily Habooth, Szeregowy
- Archibald Leanos, Szeregowy
5. Drużyna Pomarańczowa [Jeszcze tylko 2 Strategow]

-
-
-
6. Drużyna Zielona [Jeszcze tylko 2 Strategow]
- Ryan Cox, Ryzykant [Kapitan]
- Mia Prize - Ryzykant
- Lavette Shellen, Ryzykant
- James Scott, Szeregowy
- Richard Bucker, Szeregowy

Autorzy Gry:
Marsen Gingerblade.
Hungry Muffin.

[OOC: Zapisujecie się pod postem, pisząc Imię i Nazwisko postaci oraz nazwę drużyny (zajmując rolę kapitana). Kapitan dopisuje członków zespołu poprzez edycję postu.]
C4mp3r
Czarodziej




Posty: 815
Tematy: 53
Gru 2014
899
Hufflepuff
#2
August Wolford - Drużyna Fioletowa | Ryzykant <- Kapitan
Murrought Yrell - Strateg
Ivor Yrell - Szeregowy
Treasach Farewell - Ryzykant
Alex Blight - Ryzykant
Magnus Lavenhart - Ryzykant
Katsumi Takahashi - Strateg (tutaj proszę o wymianę, doszło do pomyłki z postaciami)
Charlie Rollins - Ryzykant
Lilly Habooth - Szeregowy
Archibald Leanos - Szeregowy
Wilk
Siemowit




Posty: 512
Tematy: 6
Lip 2017
95
Hufflepuff
#3
Ivor YRELL - Drużyna Fioletowa <- Szeregowy
Yudka
Yudka




Posty: 158
Tematy: 12
Sie 2019
47
Ravenclaw
#4
Ryan Cox-Drużyna Zielona<- Kapitan/Strateg (proszę zamienic)
Mia Price - Ryzykant
Lavette Shellen -Ryzykant
James Scott - Szeregowiec
Richard Bucker - Szeregowiec
![REZYGNUJE Z GRY]!
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░░░░░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░▄▄▄░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░▄██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██▄░░░
░▄█░█▀▀█▀▀▀█▀▀▀█▀▀█░█▄░
VOLPE
Czarodziej




Posty: 9
Tematy: 5
Lip 2019
4
Gryffindor
#5
Avery III Dragovich - Drużyna Brązowa     <---- kapitan/strateg

Alekey Wright - ryzykant
Kareori Endo - strateg
Marzia Giacalone - ryzykant
Darren Fillanore - ryzykant
Milo Avenus - ryzykant
Leith Farewell - ryzykant

[DRUŻYNA BRĄZOWYCH ZREZYGNOWAŁA Z GRY]
kubixgame
Pora na eksterminacje goblinów




Posty: 232
Tematy: 25
Sie 2015
201
Ravenclaw
#6
(Ten nowy Battlefield wygląda niesamowicie, dajcie mi chwile i pisze już podanie nowe)
Rebelianci się szykują
KapitanUkraina
Legendarny Gracz




Posty: 356
Tematy: 16
Sty 2019
71
Gryffindor
#7
//A mnie w szkole uczyli, że wojna to nie jest zabawa
Veniqui
Fałszywy Odmieniec



Donator

Posty: 683
Tematy: 39
Gru 2015
1,005
Slytherin
#8
organizatorzy sie splakali wycofali po ciągłym afku i tyle z gry gg so fiolet
Valturi
Czarodziej




Posty: 361
Tematy: 22
Sty 2018
257
Slytherin
#9
veni wszedzie gdzie sie pojawisz ludzie placza
KapitanUkraina
Legendarny Gracz




Posty: 356
Tematy: 16
Sty 2019
71
Gryffindor
#10
Chce do armii czerwonej



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.