09.09.2019 21:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.09.2019 15:18 przez WeirdReality. Edytowano w sumie 9 razy.)
**Na tablicy przy Wielkiej Sali zawisła kartka dość sporych rozmiarów za pomocą trwałego przylepca. Informacje na niej zawarte można też znaleźć na każdej tablicy przed salą lekcyjną w formie takiego samego plakatu.**
DEKLARACJA WOJNY.
Przyjaciele, wrogowie i stworzenia magiczne! Wraz z dniem dzisiejszym wypowiadamy wojnę wszystkim uczęszczającym do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie! Trzeci Pułk Eksterminacji wzywa do zgłoszenia się, do godnej i honorowej służby ku chwale ojczyzny! Wojna trwa, dopóki któraś ze stron nie podda się.
ZASADY WOJENNE.
1.OGÓLNE OZNAKOWANIE ŻOŁNIERZY.
1.Drużyna Biała.
-Przynależność do Białej drużyny oznacza się białą opaską na lewym ramieniu.
2. Drużyna Różowa.
-Przynależność do Różowej drużyny oznacza się różową opaską na lewym ramieniu.
3. Drużyna Brązowa.
-Przynależność do Brązowej drużyny oznacza się brązową opaską na lewym ramieniu.
4. Drużyna Fioletowa.
-Przynależność do Fioletowej drużyny oznacza się fioletową opaską na lewym ramieniu.
5. Drużyna Pomarańczowa.
-Przynależność do Pomarańczowej drużyny oznacza się białą opaską na lewym ramieniu.
6. Drużyna Zielona.
-Przynależność do Zielonej drużyny oznacza się zieloną opaską na lewym ramieniu.
2. ROLE ŻOŁNIERZY.
2.1) Ryzykant.
3. TEREN GRY.
4. BAZY.
5. ZAKLĘCIA.
Poniżej znajdziecie spis zaklęć, który można używać podczas bitew. Każde inne zaklęcie, które zostanie użyte automatycznie dyskwalifikuje osobnika, który nie może w jakikolwiek sposób podejmować się działań w związku z rozgrywką.
6. ROLA NAUCZYCIELI.
Przyjaciele, wrogowie i stworzenia magiczne! Wraz z dniem dzisiejszym wypowiadamy wojnę wszystkim uczęszczającym do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie! Trzeci Pułk Eksterminacji wzywa do zgłoszenia się, do godnej i honorowej służby ku chwale ojczyzny! Wojna trwa, dopóki któraś ze stron nie podda się.
ZASADY WOJENNE.
1.OGÓLNE OZNAKOWANIE ŻOŁNIERZY.
1.Drużyna Biała.
-Przynależność do Białej drużyny oznacza się białą opaską na lewym ramieniu.
2. Drużyna Różowa.
-Przynależność do Różowej drużyny oznacza się różową opaską na lewym ramieniu.
3. Drużyna Brązowa.
-Przynależność do Brązowej drużyny oznacza się brązową opaską na lewym ramieniu.
4. Drużyna Fioletowa.
-Przynależność do Fioletowej drużyny oznacza się fioletową opaską na lewym ramieniu.
5. Drużyna Pomarańczowa.
-Przynależność do Pomarańczowej drużyny oznacza się białą opaską na lewym ramieniu.
6. Drużyna Zielona.
-Przynależność do Zielonej drużyny oznacza się zieloną opaską na lewym ramieniu.
2. ROLE ŻOŁNIERZY.
2.1) Ryzykant.
- Ryzykanci odznaczają się czerwoną opaską na prawym ramieniu.
- Ryzykanci podejmują się wszelkich akcji żołnierskich bez ograniczeń.
- Używają wszelkich zasobów takich jak: łajnobomby, kieszonkowe bagno, bombowe farby, pogody w butelce, proszki natychmiastowej ciemności.
- Mogą korzystać z zaklęć.
- Strateg odznacza się niebieską opaską na prawym ramieniu.
- Strateg rozmyśla plan ataku i sam bierze udział w akcji, kiedy przejmuje albo broni bazę.
- Strateg musi być obecny podczas przejmowania bazy wrogiej drużyny, w przeciwnym wypadku nie uznaje się przejęcia danej bazy.
- Stratega można porwać i przetrzymywać wyłącznie na terenie bazy swojej drużyny, do czasu odbicia albo skończenia gry.
- Na drużynę przypada maksymalnie dwóch strategów, których nie można zmieniać do końca gry.
- Mogą używać podczas walki tylko zaklęć, niczego innego.
- Szeregowi odznaczają się żółtą opaską na prawym ramieniu.
- Szeregowi biorą udział w wszelkich akcjach żołnierskich.
- Używają skarpetek z masłem, proszków natychmiastowej ciemności, bombowe farby.
- Mogą korzystać z zaklęć.
3. TEREN GRY.
- Cały teren zamku to jedno wielkie pole bitwy.
- Jedynym miejscem neutralnym w zamku to Wielka Sala, w której panuje zawieszenie broni.
4. BAZY.
- Baza jest to główne miejsce oddziału, w której musi znajdować się flaga określająca przynależność bazy do konkretnego oddziału.
- W bazie przetrzymuje się wrogich Strategów w widocznym miejscu.
- Każdy naruszający granice bazy wroga podlega zasadom Ryzykanta niezależnie od aktualnej roli wyłączając porwanie przez wroga.
- Wszelkie przejęte tereny nie będące bazą główną nazywane są punktami kontrolnymi.
- Flaga punktu kontrolnego powinna widocznie różnić się od flagi bazy głównej
- Przejmowanie bazy odbywa się poprzez atak całej drużyny (musi uczestniczyć min. jeden strateg z drużyny.
- Bazę przejmuję się przez zdobycie flagi drużyny przeciwnej i zawieszenie flagi swojej drużyny.
- Odebraną flagę można ukraść lub wykupić; ustalenie sposobu oddania flagi leży w kwestii dogadania się obu stron konfliktu (kradnących i okradniętych).
- Baza może mieć maksymalny zasięg 15metrów² (15 kratek w mc) w lokacji znanej wszystkim uczniom.
- W bazie musi być widoczna flaga koloru drużyny, inaczej Ci, którzy będą chcieli ją zaatakować - będą mogli przyjąć wszystkie zapasy wrogiej drużyny czy też plany bitewne.
- Miejsce, w którym spoczywa porwany strateg musi być widoczne.
- Każde zapasy drużyny mogą być zablokowane za pomocą zamków, jednak nie wolno rzucać na nich zaklęć. Mają być ustawione w miejscu widocznym.
5. ZAKLĘCIA.
Poniżej znajdziecie spis zaklęć, który można używać podczas bitew. Każde inne zaklęcie, które zostanie użyte automatycznie dyskwalifikuje osobnika, który nie może w jakikolwiek sposób podejmować się działań w związku z rozgrywką.
- Somnus Maxima (można rzucić dwa razy podczas przejmowania bazy)
- Petryfikus
- Drętwota
- Levicorpus
- Expelliarmus (użyte z taką mocą, by jedynie wywalić komuś z rąk różdżkę)
- Immobulus
- Purpuraculum
- Rumpoculus
- Periculum
- Obscuro
- Slugulus Eructo
- Titillando
- Aqua Eructo
- Colloportus (użyte jedynie na zapasy drużyny)
- Finite/Finite Incantatem
- Impedimenta
- Incarcerous/Emancipare
- Flipendo
- Luberre
- Melofors
- Protego
- Rictumsempra
- Terrificus
- Ventus
- Fumos
6. ROLA NAUCZYCIELI.
- Nauczyciele to cywile, których nie wolno atakować ani prosić o jakąkolwiek pomoc w przejmowaniu bazy przeciwnika.
- Nauczyciela nie można prosić o pomoc w przygotowaniu bazy.
- Za zaatakowanie nauczyciela grozi dyskwalifikacją z rozgrywki (wcześniej jeszcze haniebnym wydaleniem z drużyny i publiczne oświadczenie o karygodnym zachowaniu uczestnika).
- Nauczyciel nie ma prawa uczestniczyć w rozgrywce.
- Nauczyciel pilnuje by nie łamano zasad wojennych.
7. PREFEKCI.
- Prefekci, którzy nie biorą udziału w grze, obowiązują takie same zasady jak nauczycieli.
8. CISZA NOCNA.
- Cisza nocna obowiązuje KAŻDEGO, niezależnie od tego czy gra, czy też nie.
- Podczas ciszy nocnej, panuje zawieszenie broni, a wszyscy udają się na spoczynek do dormitorium.
9. STOSOWANIE ZAKLĘĆ.
- Zaklęcia używamy JEDYNIE pomiędzy członkami zabawy.
- Atak na kogokolwiek innego spoza gry, bądź niestosowanie się do zasad - dyskwalifikacja i brak możliwości dołączenia do gry.
- To samo tyczy się też korzystania z przedmiotów Ryzykantów i Szeregowych, używamy ich jedynie na członkach wrogich drużyn.
10. KONIEC ROZGRYWKI, GDY:
- W momencie, gdy jedna drużyna przejmie wszystkie wrogie bazy wraz z ich flagami.
- W przypadku, kiedy wszystkie drużyny poddadzą się.
- Kiedy skończy się rok szkolny.
- Kiedy dyrekcja ogłosi stan wyjątkowy.
11. DRUŻYNA WYGRYWA, KIEDY:
- Zdobędzie największą ilość flag.
12. SPIS DRUŻYN:
1. Drużyna Biała [Jeszcze tylko 1 strateg]
- Marsen Gingerblade, Ryzykant [Kapitan]
- Hungry Muffin, Strateg
- Anastasia Vachell, Ryzykant
- Septima Baltimore, Szeregowy
- Siriusz White, Ryzykant
- Olivier White, Ryzykant
- Benito Belmondo, Ryzykant
2. Drużyna Różowa [Jeszcze tylko 2 Strategow]
-
-
-
3. Drużyna Brązowa [Maksymalna liczba Strategów.]
- Avery Dragovich, Strateg [Kapitan]
- Alekey Wright, Ryzykant
- Kareori Endo, Strateg
- Marzia Giacalone, Ryzykant
-
-
-
3. Drużyna Brązowa [Maksymalna liczba Strategów.]
- Avery Dragovich, Strateg [Kapitan]
- Alekey Wright, Ryzykant
- Kareori Endo, Strateg
- Marzia Giacalone, Ryzykant
- Darren Fillanore - Ryzykant
- Milo Avenus - Ryzykant
- Leith Farewell - Ryzykant
4. Drużyna Fioletowa [Maksymalna liczba Strategów i członków drużyny.]
- August Wolford, Ryzykant [Kapitan]
- Murrought Yrell, Strateg
- Ivor Yrell, Szeregowy
-Teresach Farewell, Ryzykant
- August Wolford, Ryzykant [Kapitan]
- Murrought Yrell, Strateg
- Ivor Yrell, Szeregowy
-Teresach Farewell, Ryzykant
- Alex Blight, Ryzykant
- Magnus Lavenhart, Ryzykant
- Katsumi Takahashi, Strateg
- Charlie Rollins, Ryzykant
- Lily Habooth, Szeregowy
- Archibald Leanos, Szeregowy
5. Drużyna Pomarańczowa [Jeszcze tylko 2 Strategow]
-
-
-
-
-
-
-
-
6. Drużyna Zielona [Jeszcze tylko 2 Strategow]
- Ryan Cox, Ryzykant [Kapitan]
- Mia Prize - Ryzykant
- Lavette Shellen, Ryzykant
- James Scott, Szeregowy
- Ryan Cox, Ryzykant [Kapitan]
- Mia Prize - Ryzykant
- Lavette Shellen, Ryzykant
- James Scott, Szeregowy
- Richard Bucker, Szeregowy
Autorzy Gry:
Marsen Gingerblade.
Hungry Muffin.
[OOC: Zapisujecie się pod postem, pisząc Imię i Nazwisko postaci oraz nazwę drużyny (zajmując rolę kapitana). Kapitan dopisuje członków zespołu poprzez edycję postu.]