Witaj!

[System] Wampiry
Hapel
Administrator RP



Administrator RP

Posty: 38
Tematy: 21
Gru 2019

#8
2.3. MOŻLIWOŚCI
Przemiana przepełnia ciało mocą wywodzącą się z przekleństwa, modyfikuje ona i wzmacnia chociażby mięśnie kończyn. Do tego zmienia wiele innych rzeczy w ciele, które nadają przeklętemu wiele innych cech, które czynią je niebezpiecznymi przeciwnikami. Każda z nich rozwija się z wiekiem ze względu na nasilenie klątwy. 
KRZEPA
Siła przeciętnego wampira równa jest tej należącej do przynajmniej trzech dorosłych mężczyzn jednocześnie. Przyczyną tego są zmiany w strukturze mięśni szczególnie mocnych u kończyn. 
SZYBKOŚĆ I ZWINNOŚĆ
Podobnie do nadludzkiej siły, przyczyną są zmiany w strukturze mięśni. Szczególnie silne stają się nogi, które pozwalają wybić się nawet na parę metrów w górę, zwiększają też zdolności mobilne wampira. Potrafią biec nawet do 45-50km/h, ale jedynie przez jakiś czas. Inaczej zamiast zwykłego wymęczenia odczuwają kłujący ból z powodu przeciążenia swego ciała. 
WYTRZYMAŁOŚĆ I WIĘŹ KRWI
Nie krwawią przez to, że czarna krew przemienionego jest przywiązana do ożywionego ciała. Widać po niej ślady, jednak zamiast wylewać się z ran, ta jedynie bulgocze, aż rana się zregeneruje. Nawet w przypadku odciętych kończyn sprawa wygląda podobnie. Wampir zniesie każdy ból, chociaż z różnym skutkiem, w każdym razie nie jest w stanie z jego powodu umrzeć. Tyczy się to też zwykłych i poważniejszych obrażeń, które mogą jedynie spowolnić przeklętego. Śmiertelne w tym przypadku jest jedynie odcięcie lub całkowite zniszczenie głowy.
ISTOTA NOCY
Widzą o wiele lepiej w ciemności, w pewnym wieku zyskując pełną wizję w późnych porach, co pozwala im widzieć praktycznie tak dobrze jak normalny człowiek za dnia. Pozwala im to swobodnie polować, kiedy winni być najbardziej aktywni.
MASKOWANIE
Podstawowa zdolność wampira, pozwala na wytworzenie w ciele sztucznego oddechu oraz pulsu. Potrafią również ukrywać swoje kły, a wszystko po to, by bez podejrzeń wtapiać się w społeczeństwo ludzi, czyli swego pożywienia.
NADLUDZKA REGENERACJA
Nie mają problemu z ranami ciętymi oraz złamanymi kończynami, które potrafią wyleczyć się same na przestrzeni paru dni. Powoduje to jednak u wampira drobne osłabienie. Dla przykładu zwykłe okaleczenie wyleczy się w godzinę. Jedynie nie potrafią regenerować swoich utraconych kończyn i tym podobne, chociaż podobno istnieją wyjątki.
NIEWRAŻLIWOŚĆ MAGICZNA, CZARNOMAGICZNE
W zasadzie po prostu zmniejsza skuteczność magii, szczególnie prostych zaklęć i uroków, które mogłyby wywołać na wampirze jakieś bezpośrednie skutki (30% na pełną efektywność zaklęcia, zwiększa się o taką samą wartość co kolejne trafienie). Jeśli nie powiedzie się za pierwszym lub drugim razem, efekt jest niewielki, np. zaklęcia ogłuszające wprawiają tylko w delikatne otępienie. Znacznie lepiej jednak posługują się czarną magią, są w stanie o wiele łatwiej ją poznać, gdyż zapewne to właśnie ona jest źródłem ich klątwy.



Wiadomości w tym wątku
[System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:08
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:11
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:13
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:16
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:17
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:20
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:21
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:27
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:28
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:29
RE: [System] Wampiry - przez Hapel - 23.12.2019 22:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.