Witaj!

Podanie na Nauczyciela
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#1
[IC]
Imię i nazwisko: Donovan Yrell
Wiek: 40
Miejsce urodzenia: Wielka Brytania
Wykształcenie(Hogwart = Podstawowe):
Ukończony Instytut Magii Durmstrang
Ukończony Uniwersytet w Moskwie na wydziale Barierologii (I st. naukowy)
Trwające nauki w Brytyjskim Uniwersytecie Magicznym na wydziale Zaklęć (II st. naukowy)
Posada, na którą aplikujesz:
Nauczyciel Transmutacji
Dlaczego to właśnie ty powinieneś otrzymać tę posadę?:* 
**Do Dyrektora przyleciała dobrze znana przez niego sowa, która zazwyczaj przynosi mu raporty z zadań specjalnych**
Szanowny Dyrektorze
Piszę do Pana w sprawię aplikacji na posadę nauczyciela w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Dobrze mnie Pan zna, wie Pan, jakim człowiekiem jestem i co potrafię. Pracuję w Hogwartcie od lat 8 na posadzie woźnego, zajmując się także pomniejszymi, specjalnymi zadaniami. Mam niemałą wiedzę na temat transmutacji, co niejednokrotnie udowodniłem. Jak mało kto znam Hogwart i wiem, jak wychowywać dzieci. Chciałbym także wystąpić wyżej w hierarchii szkoły, przeskakując z posady Woźnego, na posadę Nauczyciela.

Oceny z SUMów i OWUTEMów: 
OWuTeMy - PO


[OOC]
Nick w grze: Mapicch
Czy masz jeszcze inne konta?: Oczywiście
Czy masz już jakieś doświadczenie(jeśli tak, to jakie?):
Niejednokrotne prowadzenie lekcji, oraz klubów, na innych postaciach. No i oczywiście zajęcia woźnego.
Argumentacja OOC(Dlaczego ty i czemu startujesz na tę posadę?):*
No cóż, nie chcąc się chwalić, znam się jak mało kto na haplu na transmutacji. Jest to moja silna strona, oraz zainteresowanie, o czym wie chyba każdy. Niejednokrotnie pomagam i tłumacze niektóre rzeczy z działu transmtuacji innym graczom. Kiedyś już miałem zająć posadę nauczyciela transmtuacji, no ale z powodów znanych, nie mogłem tego zrobić (Rest In Pepperoni)
Nazwa Skype:
Dyrekcja posiada
Leinad
...



Donator

Posty: 364
Tematy: 37
Sie 2015
170