Witaj!

Skarga na gracza Salazar.
Coralina
Czarodziej




Posty: 201
Tematy: 7
Kwi 2017
128
#1
Nick oskarżającego: Coralina
Nick oskarżonego: Salazar
Powód: Odwalanie, BH lub też DM czasami. Wiele osób potwierdzi, że użytkownik o nicku 'Salazar' strasznie odwala- mało powiedziane. Na poniższych screenshotach zrobionych przeze mnie, bądź przez innych graczy widać właśnie, jak odwala. Dostaje warny za BH, za DM kiedyś dostał... No, ale niestety nie poskutkowało, a per pan Salazar wciąż czołga się po ziemi w OOC, odwala, skacze i tym podobne... Jego postać także przeklina. Jest to dość dziwne, nie sądzę, aby jedenastoletni czarodziej tak przeklinał. Wiele osób także widziało jak odwala, co prawda ss'ów nie jest tak dużo, no, ale jednak. Także pewien użytkownik przesłał mi screenshoty, jak Salazar ucieka z akcji. Osoby widzące to, co wyczynia mogą wypowiedzieć się pod tym wątkiem.
Dowody (Wymagane Screenshoty): http://imgur.com/a/z297C
Proponowana kara: Nie wiem, naprawdę, nie znam się. Być może trawaban, lub ban. Na ile dni? Nie mam pojęcia, niech zajmą się tym administratorzy.
Kiyoko
Azkaban




Posty: 160
Tematy: 17
Lip 2016
Slytherin

#2
Zgadzam się z powyższą skargą. Gracz Salazar co ilekroć robi akcje, które są bez sensu. A ta akcja z majtkami, która była jak zacytuję "odwalaniem", była naprawdę bez sensu. Jak powiedziała koleżanka wyżej, ma rację co do zachowania pana Salazara. 
Jestem za ukaraniem gracza o nicku Salazar!
MsKornel
Czarodziej




Posty: 27
Tematy: 13
Sty 2015
20
Ravenclaw
#3
Prawdopodobnie dostanę warna za tę wypowiedź, ale nie ważne.
Również widziałem to co robił oskarżony gracz, ale na litość Boską, graczy nowych się inforumuje, a nie kara!
Myślicie, że po banie zmieni swoje zachowanie? Jesteście w błędzie, powtarzam się, POMAGAĆ, a NIE KARAĆ.
Jeżeli mówimy tu o jakimkolwiek przymusie, to Szkółka RP.
Tycjanor
Czarodziej




Posty: 21
Tematy: 2
Lut 2017
12
#4