ambi
dyyihjfvyfur6u8vhg;oufruyjm
Posty: 692
Tematy: 10
Paż 2017
651
Hufflepuff
Tak od razu zapytam... Po co? Bo jak na razie jestem przeciw, po prostu nie widzę, dlaczego mielibyśmy czegoś takiego używać. Mamy normalne skiny i te HD (chociaż osobiście za nimi nie przepadam) i raczej więcej nie potrzebujemy.
Wilk
Siemowit
Posty: 512
Tematy: 6
Lip 2017
95
Hufflepuff
Szczerze? Mało kto korzysta z animacji na serwerze, chociażby tych ruchomych (no za wyjątykiem tego machania bo akurat kozak to wyszło). Mimo wszystko dodatkowe modyfikacje na takie duperele powinny w jakimś stopniu wpłynąć na fps'y graczy, przez co Ci z najsłabszymi komputerami mieliby utrudnioną rozgrywkę. Póki co, to skupiłbym się bardziej na narracjach, które cieszą się większą aprobatą wśród społeczności, aniżeli upiększaniu mapy/skinów itp.
RoxStars
łajdak
Posty: 359
Tematy: 13
Sty 2017
112
Gryffindor
Propozycja w miarę okej. Modyfikacja MoBends niestety nie zadziała na Haplu, ponieważ gryzie się z MorePlayersModels, jeśli technik znajdzie inny sposób to jak najbardziej jestem za.
Wilk
Siemowit
Posty: 512
Tematy: 6
Lip 2017
95
Hufflepuff
Realizm realizmem, ale jeżeli mają na tym ucierpieć fps'y, czy wydajność rozgrywki to jest przeciwny pomysłowi. Imo zamiast skupiać się na dodawniu nowych modów przydałaby się większa ilość akcji globalnych, narracji, które wywołają na graczach dużo większe wrażenie niż nwm ruszające się usta.
Shizuku
Czarodziej
Posty: 142
Tematy: 27
Maj 2016
372
Gryffindor
Niepotrzebne, może fajnie to wygląda ale nie ułatwi rozgrywki w żaden sposób. Obecne animacje, prócz siedzenia i leżenia, nie są praktycznie używane. PRZECIW
kefirx
Czarodziej
Posty: 48
Tematy: 6
Lip 2015
35
Hufflepuff
Takie coś już było na serwerze kilka lat temu i z jakiegoś powodu zostało usunięte. Ogólnie jak dla mnie takie animacje nie są estetyczne i realizmu również nie dodają. To nie jest rd2 tylko sześciany, realizmu tutaj nie ma co dociekac.
em411
Head Administrator
Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
Modyfikacja nie jest kompatybilna z More Player Models, temat zamykam.