Witaj!

Jak wygrałem Hapel
czarekPL
Czarodziej




Posty: 390
Tematy: 68
Gru 2014
1,266
#1
Mam na imie Draken i jestem uczniem szkoły Hogward. Moi rodzice zostali zabici przez śmierciożerców którzy mnie wychowali i nauczyli prostych zaklęć jak Awada Kadabra czy Krucjo. Kiedyś jak byłem w domu przyszedł Hagrid, powiedział żebyśmy poszli na pokątną. Poszedłem do banku Gringota i dostałem majątek. W pełni księżyca okazało się że jestem pół wilkołakiem pół wampirem. Teraz jestem w dormitorium HufelPuff czyli mojego domu i siedze z kolegami.
- Nasz dyrektor jest chyba wampirem - Powiedział Sewerus
- Tak, to prawda, wiemy to z zaufanego źródła - Potwierdził kolega po jego lewicy
Niespodziewanie wzdrygnąłem się bo potajemnie byłem wampirem. Koledzy to zauważyli
- Co jest, Draken?
- Dobra znacie mój sekret jestem wampirem
- Stary ale ci zazdroszcze musisz nas przemienić
- Ok chodź uciekamy do komnaty tajemnic tam jest baza mojego gangu Śmierciożerców
Wyszliśmy podając hasło drzwiom i na korytarzu spotkaliśmy prefekta. Zobaczył nas więc zaczęliśmy uciekać
- Hej! - Krzyknął prefekt. - Wracajcie tu!
Prefekt złapał mojego kolegę ale go nie doceniał i dostał w morde. Potem kop w jaja i wyciągnął różdżkę z rękawa.
- Awada Kadabra - Powiedział bez skrupułów Sewerus. Prefekt padł na miejscu. A przynajmniej tak się nam zdawało. Sewerus zaczął go przeszukiwać i zabral mu całe Galeony oraz różdżkę.
- Dołączy do mojej kolekcji - Powiedział wkładając różdżke do kieszeni. Prefekt po chwili wstał i zaczął coś bełkotać niezrozumiałego. Szybko wyciągnąłem różdżkę i wycelowałem w najbliższe okno.
- BOMBARDA MAXIMA!