Witaj!

[Rhaegar] Jestem (prawie) studentem prawa, ale nie weganinem
Rhaegar
Książę, Którego Obiecano




Posty: 15
Tematy: 5
Cze 2016
Slytherin

#1
Hej.
Pomyślałem sobie, że skoro zaczynam tu rozgrywkę, to można się przedstawić i odpowiedzieć na nieco pytań o sobie, tak jak to robiłem na innych sesjach i grach RP.

Zakładając że kogoś to interesuje, pytajcie śmiało, postaram się odpowiedzieć na wszystko Wink
Mr_Gibster
Czarodziej




Posty: 223
Tematy: 25
Sie 2015
108
Slytherin
#2
1. Skąd pomysł na nick? 
2. Ulubiona książka. 
3. Ulubiony sport. 
4. Jeżeli wczoraj było dziś, to dziś jest jutrem?
Tassumi
Czarodziej




Posty: 273
Tematy: 13
Gru 2014
521
Slytherin
#3
1. Trenujesz crossfit?
2. Jak tam dzionek mija?
3. Jak znalazłeś hapla?
4. Proszę podać numer buta.
5. Ile masz wzrostu?
6. Ulubiony owoc?
7. Ulubione warzywo?
8. Ulubiona książka?
9. W ogóle lubisz czytać?
10. Ulubiona aktorka?
11. Ulubiony aktor?
12. Ulubiony film, serial?
13. Najśmieszniejszy film jaki kiedykolwiek widziałeś?
14. Najsmutniejszy film jaki kiedykolwiek widziałeś?
15. Przedstawisz mi swoje popisowe danie?
16. Dlaczego akurat wybrałeś studia prawnicze?
18. Trenowałeś coś kiedyś?
19. Wygrałeś kiedyś jakiś ważny konkurs? Albo chociaż zająłeś dobre miejsce?
20. Jarasz?
21. Miałeś kiedyś bloga kulinarnego?
22. Masz branie?
23. Masz długie czy krótkie włosy?
24. Grasz lub grałeś na jakimś instrumencie?
25. Ulubiona postać w Harrym Potterze i dlaczego właśnie ona?
26. Chcesz więcej pytań?
Endik
Czarodziej




Posty: 346
Tematy: 26
Sie 2015
79
Slytherin
#4
Czemu książe?!?!?!
Ja tu jestem księciem (Chomiczków)
Rhaegar
Książę, Którego Obiecano




Posty: 15
Tematy: 5
Cze 2016
Slytherin

#5
@MrGibster
Cytat:1. Skąd pomysł na nick? 
Od dwóch lat jaram się uniwersum Pieśni Lodu i Ognia, i z tego nicku korzystam od tamtego czasu na każdym serwerze i grze Role Play. Oczywiście to imię wojowniczego księcia z dynastii Targaryen, którego bardzo propsuję, poza tym że był trochę narwany.