** Na tablicy ogłoszeń przed wielką salą możesz zobaczyć sporych wymiarów kartkę o kolorze łososiowym, która przyciąga wzrok uczniów. Wszystko co znajduje się na kartce jest starannie i czytelnie zapisane. **
Drodzy uczniowie, z przyjemnością otwieramy rekrutacje na poniżej wymienione kluby i inne posady na rok 2051/2053 w Hogwarcie. Żeby zostać liderem z poniższych grup, musisz zapoznać się z obowiązkami, które będziesz musiał sumiennie wykonywać. Każda praca będzie owocować nagrodami pod koniec roku, a w niektórych przypadkach nawet drobnymi zarobkami. Pomysły na nowe i ciekawe kluby czy też jakieś zgrupowania, proszę kierować sowami do mnie. (PW) Wszystkie zostaną rozpatrzone i kto wie, może pojawi się jeszcze coś.
Aby zgłosić swoją kandydaturę należy wysłać list (PW) w którym będzie zawarte: Imię, nazwisko, wiek oraz dlaczego właśnie ty powinieneś zostać liderem. Reszta podania to inwencja twórcza!
Wolne:
1. Klub Mugoloznawstwa
Obowiązki:
- Przeprowadzanie spotkań minimum raz w miesiącu (OOC: Tygodniu).
- Przekazywanie wiedzy oraz prowadzenie ciekawych wykładów w tej tematyce.
- Z czasem organizowanie z pomocą nauczyciela wycieczek do miast mugolskich w celu zwiedzania zabytków itd.
Wymagania:
- Wiek - minimum 14 lat (OOC: Klasa II).
- Szeroka wiedza na temat mugoli.
- Pomysły na ciekawe prowadzenie.
2. Gazetka Szkolna
Obowiązki:
- Wydawanie numeru gazetki minimum raz w miesiącu (OOC: Tygodniu).
- Zatrudnianie pisarzy do gazetki, oraz przeprowadzanie wywiadów z nauczycielami oraz innymi uczniami itd.
Wymagania:
- Wiek - minimum 14 lat (OOC: Klasa II).
- Umiejętność zarządzania i rozdzielania obowiązków.
- Ciekawe pomysły na rozkręcenie gazetki.
3. Rozgłośnia Radiowa
Obowiązki:
- Przeprowadzanie audycji minimum trzy razy w miesiącu (OOC: Tygodniu).
- Udział i relacja z wydarzeń w Hogwarcie - konkursy, mecze itd.
- Zapuszczanie spokojnym piosenek w trakcie czasu wolnego w zamku.
- Zatrudnianie osób do pomocy.
Wymagania:
- Wiek - minimum 14 lat (OOC: Klasa II)
- Umiejętność zarządzania i rozdzielania obowiązków
- Ciekawe pomysły na rozkręcenie radia
- Aktywność w życiu szkoły
4. Klub Pojedynków (Uczeń oraz Nauczyciel)
Obowiązki:
- Przeprowadzanie spotkań minimum raz w miesiącu (OOC: Tygodniu).
- Przekazywanie wiedzy na temat używania zaklęć obronnych i atakujących.
- Praktykowanie zaklęć pod okiem nauczyciela.
- Udzielanie pomocy innym itd.
Wymagania:
- Wiek - minimum 16 lat (OOC: Klasa III).
- Posiadanie minimum ocen Zadowalających z OPCM, ZiU oraz Transmutacji.
- Ciekawe pomysły na działanie klubu.
5. Klub Szachowy
Obowiązki:
- Przeprowadzanie spotkań minimum raz w miesiącu (OOC: Tygodniu).
- Organizowanie z uczestnikami klubu turnieju szachowego w trakcie roku, wraz z wybranym nauczycielem prowadzącym.
- Nauka oraz trenowanie gry w szachy z innymi.
Wymagania:
- Wiek - minimum 14 lat (OOC: Klasa II).
- Posiadanie wiedzy doskonałej na temat gry w szachy.
- Ciekawe pomysły na działanie klubu.
6. Grupa strażników lasu
Obowiązki:
- Przeprowadzanie spotkań minimum raz w miesiącu (OOC: Tygodniu).
- Dbanie razem z nauczycielem ONMS lub Gajowym o środowisko na terenie zamku.
- Organizowanie akcji pomocniczym stworzeniom na terenie zamku.
- Pomoc w utrzymywaniu porządku zwykłego lasu oraz zakazanego, wraz z nauczycielem.
Wymagania:
- Wiek - minimum 16 lat (OOC: Klasa III).
- Posiadanie wiedzy na temat stworzeń znajdujących się na terenie zamku oraz na temat środowiska.
- Odpowiednie zarządzanie oraz wybieranie pomocników.
- Pomysły na rozkręcenie grupy z czasem.
(OOC: Osoby które zdają do drugiej klasy, a są obecnie w pierwszej mogą też się zgłaszać jak chcą, o ile są pewni że w stu procentach będą w drugiej klasie)