Witaj!

[Propozycja] Opisy
Mapi
Antychryst Alchemista



Pracownik Hogwartu

Posty: 451
Tematy: 62
Sty 2016
712
Slytherin
#1
Niedawno wprowadzono, iż po kliknięciu PPM na avatar gracza, otwiera się mały panel, w którym do wyboru mamy kilka znanych nam opcji. Został tam także przeniesiony opis, który to wcześniej automatycznie wyświetlał się po wciśnięciu PPM. Może to moje wrażenie, jednak od kiedy wprowadzono tą zmianę, coraz mniej osób zagląda w opisy postaci. 
Wcześniej, nawet omyłkowe kliknięcie powodowało pokazanie opisu, który przyciągał wzrok, przez co zapewne więcej osób się z nimi zapoznawało.

Moją propozycją jest, aby wprowadzić dodatkową komendę, która służyłaby to ustawienia napisu, który wyświetlałby się nad głową gracza, gdy najedzie się na jego sylwetkę myszką. Inna opcją byłoby, aby pojawiał się on w okienku, w którym to pojawiają się zaklęcia podczas ich przemieniania, czy komunikat, iż ktoś się do nas odezwał.
Takowa komenda nie służyłaby oczywiście do opisu na 50 linijek, ale do najważniejszych opisów, pokroju tego, że gracz ma siniaka pod okiem, znajduje się przy nim zwierze, wygląda na chorego itd. Szybkie, krótkie opisy, które informują o rzeczach, które od razu widzimy.
Ułatwiłoby to także sprawę z NPCami stworzeń, gdyż takowe, gdy postać porusza się za szybko, często się gubią, zatrzymują, albo wracają na miejsce i trzeba ich od nowa wynająć. Wtedy można byłoby umieścić widoczny dla każdego opis, że zwierzątko jest przy nas, a zarazem nie trzeba byłoby czytać całego opisu, by wyciągnąć tak znaczną informację.
Cupp
Czarodziej




Posty: 203
Tematy: 20
Kwi 2015
184
Ravenclaw
#2
Myślę, ze ogolne przywrócenie opisu pod PPM byłoby najlepsze. Jak najbardziej popieram Mapi-ego z wyswietlaniem krótkiego opisu podczas najechania na postać, jednakże mogłoby stać sie to uporczywe po pwenym czasie
SirLexPLAY
Pan Serek




Posty: 435
Tematy: 43
Lis 2016
Hufflepuff

#3
Najprościej było tak jak było - wciskało się PPM na gracza, i wyskakiwał opis. Ja w sumie miałem tak, że po tej aktualizacji z tym GUI dodane, to już jakoś przestałem czytać opisy graczy. No i w sumie dawniej nie było problemu żadnego by wpisać /jazda on bądź /jazda off. A co do /eq, można to zrobić tak, że trzeba wpisać /eq <nick gracza>, i by to działało tylko wtedy, kiedy gracz jest w promieniu iluś kratek. To było by nawet lepsze. A co do opisu nad graczami, to nie wiem czy mam być za czy przeciw, sam myślałem nad pewną propozycją, jeszcze się nią nie dzieliłem. Mógłbym się nią w sumie podzielić, ale to już na nowy wątek.
Veniqui
Fałszywy Odmieniec



Donator

Posty: 683
Tematy: 39
Gru 2015
1,005
Slytherin
#4
Nie ukrywając pomimo iż mamy w opisie bardzo często dodane "Ma siniaka pod okiem" to ludzie i tak o tym nie wiedzą bo nie sprawdzają tych opisów często. Powiedziałbym, że są gracze, którzy w ogóle ich nie sprawdzają odkąd nie ma, że po naciśnięciu PPM na nasza postać się on wyświetla. Dlatego uważam, że pomysł, który zaprezentował Mapi jest bardzo w porządku oraz przydatny. Na pewno ułatwi to rozgrywkę i nie będzie trzeba co sekundę pisać "/do Posiada podbite oko, oraz gdy się uśmiecha nie widać jednej z jedynek.". Myślę, że interwencja graczy też będzie wtedy szybsza i zamiast podchodzić do takiego zakrwawionego człowieczka pisząc z automatu "Cześć Harry co u Ciebie?", to będą reagowali inaczej.
em411
Head Administrator



Head Administrator

Posty: 363
Tematy: 61
Gru 2014
779
Hufflepuff
#5
W przyszłej aktualizacji gui, wełna będzie miała dwa oznaczenia. Zielona oznacza nowy opis postaci, czerwona taki, który już przeczytaliśmy.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten temat 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme by XSTYLED modified by Hapel Dev Team © 2015-2024.