Cytat:-Zbyt "wykokszone" postaci graczy, którzy mają dłuuuugi staż na serwerze. Nowi gracze tracą chęć gry widząc, że praktycznie co drugi gracz może ich załatwić jednym ruchem różdżki (nawet nie zawsze potrzebuje różdżki!!!)
Cytat:-Brak reklam. Jedyne, które są to te na forach. Jedynie ta na MPCforum jakoś funkcjonowała, o pozostałych autorzy kompletnie zapomnieli.
Cytat:-Ktoś już wyżej pisał - za mało swobody. Na WSZYSTKO wymagana jest zgoda administracji.
Duży plus dla kolegi, te dwie rzeczy - czyli ''Wykokszone'' postacie i brak swobody łączą się ze sobą. Mniej więcej teraz wygląda to tak, że starsi gracze są potężni, a nowi nawet ''głową do pięt im nie dosięgną''.
Cytat:-Nauczyciele olewają lekcje w Hogwarcie, bo "nie mają czasu". Raz - zgoda, ale kilka lekcji z rzędu?
Myślę że zmiana nauczycieli będzie nie potrzebna. Mamy wakacje i każdy z nich korzysta jak tylko może, a nie siedzi przed komputerem.
Od tego mamy skype/team speak3/Mumble
Powiem wam z doświadczenia że gwałtowne zmiany też mają swoje konsekwencje, jeżeli zmienimy mapę 3.0 na 2.8 to okaże się, że gracze zaczną odchodzić. Dobrze by było gdyby administracja robiła coś ''kreatywnego'', a nie wałkowała ten sam temat przez przez długi czas, mowa tu o eventach które są na zasadzie ''Bandit in comming!, the battle of Hogsmeade/Hogwart, auror victory!''. Jeżeli chcecie powrotu starych graczy to zróbcie coś nowego, bo gdy przyjdą powiedzą ''Eeee...Hapel taki sam jaki był, znowu nuda''. Osobiście gdy gram w Hogwarcie nie czuję się jak w ''zaczarowanym świecie'' bo wszystko jest mi znajome i skomplikowane schody tego nie zmienią.
Zmiana wyglądu forum? Czemu nie, ten akurat jest za biały, taki smutny i nie podobny do uniwersum Harrego Pottera.
Proponuję stworzyć na forum listę czarów, eliksirów, zwierząt, języków i ziół które nie zostały jeszcze odkryte w uniwersum, ani na haplu by gracze mogli w sposób ciekawy zajmować się odgrywaniem poszukiwaniem tych rzeczy. Ładne akcje wysyłane byłyby administracji i potem taki gracz dostawałby nagrodę od uniwersytetów i od różnych firm inwestujących w rozwój świata magicznego. Przynajmniej ONMS, Językoznawstwo, zioła będą do czegoś przydatne
Tworzenie różnych akcji w Hogwarcie, np. gdy jakiś gracz będzie chodził po szkole nagle odkrycie tajmeny pokoik i różne rzeczy tego pokroju. Stworzenie systemu magii, które nie koniecznie służy do mordowania, jak większość zaklęć na haplu.